Tom Daley is platform 10m, dat komt nog.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:08 schreef Moira het volgende:
Hier was nog geen deel 2 van gemaakt toch?
Volgens mij is dit nu live bezig, finale mannen 3m plank ofzo? Doet Tom Daley nou hieraan mee of waar kan ik Tom Daley zien?
ok dus vrijdagochtend 08:00 moet Tom kwalificeren, dan zaterdagnacht 03:00 eventueel halve finale en zaterdagochtend 08:00 evt finale?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tom Daley is platform 10m, dat komt nog.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:27 schreef Moira het volgende:
Even @:Mexicanobakker shamen dattie de hele dag dit topic dicht heeft laten zitten met z'n lapo
[..]
ok dus vrijdagochtend 08:00 moet Tom kwalificeren, dan zaterdagnacht 03:00 eventueel halve finale en zaterdagochtend 08:00 evt finale?
Daley heeft zelfs de 10m platform synchroon al gehad, ik spoiler de uitslag nu niet als je nog wil kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:08 schreef Moira het volgende:
Hier was nog geen deel 2 van gemaakt toch?
Volgens mij is dit nu live bezig, finale mannen 3m plank ofzo? Doet Tom Daley nou hieraan mee of waar kan ik Tom Daley zien?
oehh nog ff terugkijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daley heeft zelfs de 10m platform synchroon al gehad, ik spoiler de uitslag nu niet als je nog wil kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:18 schreef Moira het volgende:
[..]
oehh nog ff terugkijkenHeb je zijn Crochet Instagram al gezien? Hij blijkt fervent breier te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt deze Spelen regelmatig breiend op de tribune gespot
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee niet gezien, maar wel een foto van hem breiend in het publiekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je zijn Crochet Instagram al gezien? Hij blijkt fervent breier te zijnwordt deze Spelen regelmatig breiend op de tribune gespot
22ste nu.quote:
Oja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 03:03 schreef DeLuna het volgende:
Wij zitten weer klaar voor de halve finale van Celine
Ook bij de NOS zullen ze zo weer weggaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:05 schreef heywoodu het volgende:
NOS ook live, voor als we op ES1 zo weer de onvermijdelijke Kleik hebben die ons wegtrekt bij de wedstrijd
Weet jij hoe de commentator bij ES heet?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:05 schreef heywoodu het volgende:
NOS ook live, voor als we op ES1 zo weer de onvermijdelijke Kleik hebben die ons wegtrekt bij de wedstrijd
Alleen de sprong en daarna maar naar de reclame, wat een omroep.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:05 schreef heywoodu het volgende:
Nee, naar het beachvolleybal voor een rappe samenvatting, alvorens halverwege het waterpolo in te vallen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de sprong en daarna maar naar de reclame, wat een omroep.
Als ze alleen haar sprongen laten zien is ze de enige deelnemer en de winnaar!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen de sprong en daarna maar naar de reclame, wat een omroep.
Niet Zuid-Koreaanse praktijkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als ze alleen haar sprongen laten zien is ze de enige deelnemer en de winnaar!
Die Pamgde het water opquote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:16 schreef dz5b604 het volgende:
18 voor de Maleisische, ik heb wat gemist zie ik?
Die viel bijna plat in het water.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 08:16 schreef dz5b604 het volgende:
18 voor de Maleisische, ik heb wat gemist zie ik?
Dat was wel ziek ja.quote:
Nog een keerquote:
Dan nu ook maar voor Celine!quote:
10e is ook wel mooi. Met haar scores uit de halve finale was ze 7e geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Helaas, geen diploma voor Celine.
Mooie prestatie inderdaad!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 09:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
10e is ook wel mooi. Met haar scores uit de halve finale was ze 7e geweest.
10en geven ze alleen aan 14-jarigen.quote:
Verbaast mij ook, bij turnen is het al heel lang geleden van 14 naar 16 verhoogd (en moet nog naar 18 imo)quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef Nia het volgende:
Meisje van 14 jaar wint het goud. Wat is de minimum leeftijd om aan een olympisch onderdeel mee te mogen doen? Wordt het niet tijd voor junior Olympics?
13 over het algemeen:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef Nia het volgende:
Meisje van 14 jaar wint het goud. Wat is de minimum leeftijd om aan een olympisch onderdeel mee te mogen doen? Wordt het niet tijd voor junior Olympics?
Hier schrik ik best wel van. Laat kinderen alsjeblieft zo lang mogelijk kinderen blijven. Bij China zie ik regelmatig wel heel jonge deelnemers aantreden. Het verbaast mij dan ook niet dat dat land zoveel medailles wint.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
13 over het algemeen:
https://olympics.com/tokyo-2020/en/utilities/age-requirements
Maar hier staat dat het afhangt van de bond:
42 Age limit
There may be no age limit for competitors in the Olympic Games other than as prescribed
in the competition rules of an IF as approved by the IOC Executive Board.
Bij het skateboarden won een 12 jarig meisje zilver. Brons was voor een 13-jarige. Tja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef Nia het volgende:
Als je de limiet op 16 legt gaat dat niets veranderen behalve dat ze niet meer meedoen aan de Spelen. Ze blijven nog steeds op het zelfde niveau trainen en meedoen aan andere wedstrijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Hier schrik ik best wel van. Laat kinderen alsjeblieft zo lang mogelijk kinderen blijven. Bij China zie ik regelmatig wel heel jonge deelnemers aantreden. Het verbaast mij dan ook niet dat dat land zoveel medailles wint.
De Olympische Jeugdspelen bestaan al.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:53 schreef Nia het volgende:
Moeilijkste van Daley komt nog welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:55 schreef zipcon het volgende:
Jammer voor Daley maar de afstand wordt groot voor de eerste plek. Nog 2 sprongen om terug te klauwen.
Er is nu wel een fout nodig Cao en Yang voor zilver of goud. Yang heeft nu ook nog zijn 4.1 sprong.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeilijkste van Daley komt nog wel
Die 4.1 sprong van Yang was wel genotquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Chinese dominantie in deze sport is ook een vermoeind festijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |