Tom Daley is platform 10m, dat komt nog.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:08 schreef Moira het volgende:
Hier was nog geen deel 2 van gemaakt toch?
Volgens mij is dit nu live bezig, finale mannen 3m plank ofzo? Doet Tom Daley nou hieraan mee of waar kan ik Tom Daley zien?
ok dus vrijdagochtend 08:00 moet Tom kwalificeren, dan zaterdagnacht 03:00 eventueel halve finale en zaterdagochtend 08:00 evt finale?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tom Daley is platform 10m, dat komt nog.
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:27 schreef Moira het volgende:
Even @:Mexicanobakker shamen dattie de hele dag dit topic dicht heeft laten zitten met z'n lapo
[..]
ok dus vrijdagochtend 08:00 moet Tom kwalificeren, dan zaterdagnacht 03:00 eventueel halve finale en zaterdagochtend 08:00 evt finale?
Daley heeft zelfs de 10m platform synchroon al gehad, ik spoiler de uitslag nu niet als je nog wil kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:08 schreef Moira het volgende:
Hier was nog geen deel 2 van gemaakt toch?
Volgens mij is dit nu live bezig, finale mannen 3m plank ofzo? Doet Tom Daley nou hieraan mee of waar kan ik Tom Daley zien?
oehh nog ff terugkijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daley heeft zelfs de 10m platform synchroon al gehad, ik spoiler de uitslag nu niet als je nog wil kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:18 schreef Moira het volgende:
[..]
oehh nog ff terugkijkenHeb je zijn Crochet Instagram al gezien? Hij blijkt fervent breier te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt deze Spelen regelmatig breiend op de tribune gespot
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nee niet gezien, maar wel een foto van hem breiend in het publiekquote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je zijn Crochet Instagram al gezien? Hij blijkt fervent breier te zijnwordt deze Spelen regelmatig breiend op de tribune gespot
22ste nu.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |