Dat mag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Grueter en Van der Weijden samen? Mag ik overgeven?
Een paar dagen geleden was er ook al zo'n kloontje.quote:
Ja, in allerlei topics dezelfde intelligente post.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik was benieuwd wat er stond, maar ik neem aan dat een simpele blik in het zwemtopic genoeg was?
Zijn zeker per ongeluk vergeten het internetslot erop te laten na middernacht.
Je moet ook niet teveel verwachten van een user die zichzelf vernoemd naar Robert M.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, in allerlei topics dezelfde intelligente post.
Werp maar een blik achter de schermen.quote:
Hoezo krijgt dit likes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Desondanks straalde de post in kwestie nog altijd meer intelligentie uit dan Poepzor.
Gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werp maar een blik achter de schermen.
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gedaan. Ze moeten eens weten wat er allemaal gaande is achter de schermen.
De desillusie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo krijgt dit likes?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je begint op Thijs Zonneveld te lijken. De eeuwige jacht op de likes.
Leuke rubrieken genoeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gedaan. Ze moeten eens weten wat er allemaal gaande is achter de schermen.
Dat heeft @Rellende_Rotscholier met OS.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.
Touché. Kwabbernoot prefereren boven hersenloze onzin.quote:
Ik heb ook liever Robbedoes inderdaad.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Touché. Kwabbernoot prefereren boven hersenloze onzin.
Vuistdikke epistels over Le Tongue.quote:
Herman is er ongetwijfeld trots op.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vuistdikke epistels over Le Tongue.
Omdat het een prachtige post was, zoals altijd. Dáárom krijgt het likes.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo krijgt dit likes?![]()
[ afbeelding ]
Groupies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat het een prachtige post was, zoals altijd. Dáárom krijgt het likes.
Kwabbernoot?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:20 schreef showtimer het volgende:
[..]
Touché. Kwabbernoot prefereren boven hersenloze onzin.
Ik weet het ook niet.quote:
Slob, Slob, Slob.quote:
Dat kan op dat niveau wel eens gebeuren.quote:
Ik zie het al, dat wordt een slapeloze nacht.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan op dat niveau wel eens gebeuren.
Visionair, connaisseur.quote:
Teveel users op dit forum die afhaken wanneer er een stapje meer wordt gevraagd in het denkproces.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Is dit toepasselijk op bovenstaande?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teveel users op dit forum die afhaken wanneer er een stapje meer wordt gevraagd in het denkproces.
Absoluut niet. Arie rent zichzelf voorbij in zijn enthousiasme, dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dit toepasselijk op bovenstaande?
Oke, het ratelt wel fenomenaal door op de npo1 hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut niet. Arie rent zichzelf voorbij in zijn enthousiasme, dat is wat anders.
Bijna iedereen haakt af bij jouw verwijzingen. Behalve de allerallerslimsten zoals @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dit toepasselijk op bovenstaande?
Vreselijk maar ik val sowieso niet op dat soort vrouwen met gekke kleurtjes in hun haar en 2x zo gespierd als ik zelf ben. En ze komt vreselijk arrogant over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Wat zeg je dan van Elaine Thompson? Mijn tenen hebben het sowieso zwaar met die Jamaicaanse interviews.
Wtfquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna iedereen haakt af bij jouw verwijzingen. Behalve de allerallerslimsten zoals @:rellende_rotscholier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |