Nee, absoluut niet. Ik was benieuwd naar 'Dalai Lama'.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je het over z'n UI hebt verdien je stokslagen.
Een kop ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meisje Bol heeft een stem om de ruiten te laten barsten.
Dit is NOS retoriek die me geweldig stoort.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:13 schreef Momo het volgende:
Oh over een aantal minuten begint open water zwemmen al. Daar hebben we ook medaille kansen.
Maarten natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik was benieuwd naar 'Dalai Lama'.
Jeetje, bèta?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Helium heeft een lagere dichtheid dan lucht, dus je bent dan veel lichtvoetiger en je heb minder weerstand, dus misschien wel ja.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik was benieuwd naar 'Dalai Lama'.
Goud is bijna al binnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is NOS retoriek die me geweldig stoort.
Ja, , zou het op de dopinglijst staan?quote:
Blijkbaar wordt er bij die Portugese renners een clausule in het contract opgenomen dat ze sowieso de Volta rijden en stond dat niet in zijn contract, goed verhaal wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn Jose Neves is geweldig genaaid. Ik ben ziedend.
Op deze foto valt het nog mee maar ze heeft nu een ranzige krentenbaard en iets heel onaantrekkelijks. Ze zal vast lief zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er toch uit als een lief meisje? Geen lelijkerd toch.
Dit is eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb vandaag de Passo Fedeia als een echte Girorenner geskipt vanwege de kou en regen.
Als retaliatie sta ik dit jaar volledig achter Figueiredo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt er bij die Portugese renners een clausule in het contract opgenomen dat ze sowieso de Volta rijden en stond dat niet in zijn contract, goed verhaal wel.
De Knikquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als retaliatie sta ik dit jaar volledig achter Figueiredo.
5 graden en stromende regen waren er (vooral voor de afdaling) over. De Giau daarom ook niet gedaan, erg jammer. Gelukkig rond de Manghen wel goed weer.quote:
Xenon wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, , zou het op de dopinglijst staan?
Nee, je bent bezig aan een kansloze kruistocht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op deze foto valt het nog mee maar ze heeft nu een ranzige krentenbaard en iets heel onaantrekkelijks. Ze zal vast lief zijn.
Niet de eerste en vast ook niet de laatste.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, je bent bezig aan een kansloze kruistocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat zeg je dan van Elaine Thompson? Mijn tenen hebben het sowieso zwaar met die Jamaicaanse interviews.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |