Visionair, connaisseur.quote:
Teveel users op dit forum die afhaken wanneer er een stapje meer wordt gevraagd in het denkproces.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Is dit toepasselijk op bovenstaande?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teveel users op dit forum die afhaken wanneer er een stapje meer wordt gevraagd in het denkproces.
Absoluut niet. Arie rent zichzelf voorbij in zijn enthousiasme, dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dit toepasselijk op bovenstaande?
Oke, het ratelt wel fenomenaal door op de npo1 hè?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Absoluut niet. Arie rent zichzelf voorbij in zijn enthousiasme, dat is wat anders.
Bijna iedereen haakt af bij jouw verwijzingen. Behalve de allerallerslimsten zoals @Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dit toepasselijk op bovenstaande?
Vreselijk maar ik val sowieso niet op dat soort vrouwen met gekke kleurtjes in hun haar en 2x zo gespierd als ik zelf ben. En ze komt vreselijk arrogant over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 23:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Wat zeg je dan van Elaine Thompson? Mijn tenen hebben het sowieso zwaar met die Jamaicaanse interviews.
Wtfquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna iedereen haakt af bij jouw verwijzingen. Behalve de allerallerslimsten zoals @:rellende_rotscholier
Ik probeer Grueter alleen door te komen bij de Eredivisiesamenvattingen. Voor de rest vind ik het een afschuwelijk figuur. Wat figuren als Mossou, Hoijtink, Vissers, Borst en consorten in de kranten zijn, is hij op TV.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Oke, het ratelt wel fenomenaal door op de npo1 hè?
Een feeks?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vreselijk maar ik val sowieso niet op dat soort vrouwen met gekke kleurtjes in hun haar en 2x zo gespierd als ik zelf ben. En ze komt vreselijk arrogant over.
Tussenstand!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind in een zee zwemmen geen sport, hoe moet je dit volgen?
De post was geedit door RR? Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik geef het op.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
WtfRobbedoes en Kwabbernoot behoren niet meteen tot mijn associaties arsenaal. @:rellende_rotscholier
Ja! ******joden is waarschijnlijk terecht policygevoelig.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De post was geedit door RR? Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik geef het op.
Aha! Alles valt op z'n plek. Nu kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja! ******joden is waarschijnlijk terecht policygevoelig.
Je kan de editgeschiedenis zien lieve jongen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De post was geedit door RR? Nu snap ik het helemaal niet meer. Ik geef het op.
Iedereen een andere kleur badmuts zou ook geen overbodige luxe zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:02 schreef maxi-mus het volgende:
Kunnen ze dit niet in een wildwaterbaan doen ofzo? Soort centerparcs idee.
Niet te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind in een zee zwemmen geen sport, hoe moet je dit volgen?
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan de editgeschiedenis zien lieve jongen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teveel users op dit forum die afhaken wanneer er een stapje meer wordt gevraagd in het denkproces.
Als 'wij' al geen oranje badmuts hebben is het hopeloos verloren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iedereen een andere kleur badmuts zou ook geen overbodige luxe zijn.
Sharon had nog wat langer bij die middeleeuwse coach moeten blijven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als 'wij' al geen oranje badmuts hebben is het hopeloos verloren.
Die Peter Mueller?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sharon had nog wat langer bij die middeleeuwse coach moeten blijven.
Grrrrr.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit een reportage over gezien en de rillingen liepen over mijn rug.
Wat is dit voor een Hulk Hogan wannabe.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ooit een reportage over gezien en de rillingen liepen over mijn rug.
Dit is een hele enge man.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Hulk Hogan wannabe.
En nog meer plakplaatjes dan Elaine.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Braziliaanse kleurtjes indoen als je met een badmuts op zwemt.
Dat zou je niet zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |