Dat mag.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
Grueter en Van der Weijden samen? Mag ik overgeven?
Een paar dagen geleden was er ook al zo'n kloontje.quote:
Ja, in allerlei topics dezelfde intelligente post.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik was benieuwd wat er stond, maar ik neem aan dat een simpele blik in het zwemtopic genoeg was?
Zijn zeker per ongeluk vergeten het internetslot erop te laten na middernacht.
Je moet ook niet teveel verwachten van een user die zichzelf vernoemd naar Robert M.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, in allerlei topics dezelfde intelligente post.
Werp maar een blik achter de schermen.quote:
Hoezo krijgt dit likes?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Desondanks straalde de post in kwestie nog altijd meer intelligentie uit dan Poepzor.
Gedaanquote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Werp maar een blik achter de schermen.
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gedaan. Ze moeten eens weten wat er allemaal gaande is achter de schermen.
De desillusie?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo krijgt dit likes?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je begint op Thijs Zonneveld te lijken. De eeuwige jacht op de likes.
Leuke rubrieken genoeg.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gedaan. Ze moeten eens weten wat er allemaal gaande is achter de schermen.
Dat heeft @Rellende_Rotscholier met OS.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mod werd was alle crewtopics over VBL teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |