Niet tevreden?quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
Dat springen (paarden) is mij te spannend als het om medailles gaat. Telkens peentjes zweten of alle balken blijven liggen.
Wel handig, hebben die dieren meteen wat te etenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
Dat springen (paarden) is mij te spannend als het om medailles gaat. Telkens peentjes zweten of alle balken blijven liggen.
Ik zou al verdwalen welke horde ik als volgende moet nemen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou al verdwalen welke horde ik als volgende moet nemen.
Ik moet nog heen, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik nou precies wil.quote:
Beeldig, echt.quote:
Ik zit meer te zenuwen of die enkels het wel houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:27 schreef Strani het volgende:
Vroeger deden we gewoon alles kort want dat betekende minder stof in je haar na een dag werken in de koolmijnenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik moet nog heen, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik nou precies wil.
Nou, dat eventing moet echt direct wereldwijd verboden worden. Dat dat op de OS nog kan is echt schandalig, vind ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit meer te zenuwen of die enkels het wel houden.
Mooie beesten hoor en in het wild rennen en springen ze ook, maar die enkels zien er altijd zo fragiel uit bij die hoogste sprongen.
Op deze OS laatst ook een gebroken been/enkel (?) en daarna het paard laten inslapen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat eventing moet echt direct wereldwijd verboden worden. Dat dat op de OS nog kan is echt schandalig, vind ik.
Ja precies, dat. Dat kan toch niet op een OS, zoiets...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op deze OS laatst ook een gebroken been/enkel (?) en daarna het paard laten inslapen.
Oh, dus mijn pleidooi voor echte duiven bij het kleiduivenschieten ga jij ook niet steunen?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat eventing moet echt direct wereldwijd verboden worden. Dat dat op de OS nog kan is echt schandalig, vind ik.
Ja dat wel, dat lijkt me dan wel weer lachen.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dus mijn pleidooi voor echte duiven bij het kleiduivenschieten ga jij ook niet steunen?
Als je het met de ideale opbouw niet gaat redden, moet je improviseren natuurlijk. Dan maar proberen de rest zenuwachtig te maken met een snelle start en hopen dat je het lang genoeg volhoudt.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Dit begrijp ik dan eigenlijk niet zo, 'gegokt en verloren'. Dit is grotendeels wetenschap, je weet als het goed is precies wat je kan als atlete dus dan moet je - denk ik dan - lopen zoals je het vaakst doet omdat je dan precies weet wat je kan verwachten. Ik neem aan dat je in de voorbereiding precies hebt uitgevonden wat je ideale opbouw is.
Maar als in eerdere races blijkt dat wat je normaal doet niet genoeg gaat zijn, kan je dat toch stug blijven doen en zeker verliezen of je aanpak veranderen in de hoop dat je iets beters kan forceren.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:42 schreef Strani het volgende:
Dit begrijp ik dan eigenlijk niet zo, 'gegokt en verloren'. Dit is grotendeels wetenschap, je weet als het goed is precies wat je kan als atlete dus dan moet je - denk ik dan - lopen zoals je het vaakst doet omdat je dan precies weet wat je kan verwachten. Ik neem aan dat je in de voorbereiding precies hebt uitgevonden wat je ideale opbouw is.
Mja mja, dan vraag ik me dus (op dit niveau) toch af of dit soort geimproviseerde opbouwen niet ook allemaal al goed geoefend zijn met dan als conclusie dat je eindresultaat er alleen maar slechter van wordt. Maar goed, ik begrijp inderdaad wel dat je wat probeert ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het met de ideale opbouw niet gaat redden, moet je improviseren natuurlijk. Dan maar proberen de rest zenuwachtig te maken met een snelle start en hopen dat je het lang genoeg volhoudt.
Dat zal de gok zijn. De hoop dat je net zo'n dag hebt waar je net wat meer kan dan je denkt, bleek vandaag niet zo te zijn en dan ben je op voor je klaar bent. Voor hetzelfde geld had ze wel zo'n dag en had een van die anderen slecht geslapen en was ze net wel door.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja mja, dan vraag ik me dus (op dit niveau) toch af of dit soort geimproviseerde opbouwen niet ook allemaal al goed geoefend zijn met dan als conclusie dat je eindresultaat er alleen maar slechter van wordt. Maar goed, ik begrijp inderdaad wel dat je wat probeert ja.
Jij eerst.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:37 schreef Em31 het volgende:
Doe het zo als Jodie Williams @:Cyan9, mooi roze.
Is die vrouw die nu aan het woord was toch?quote:
Dan zou zo’n nepijsberg toch opvallen, lijkt me.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 09:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, Tennessee is over het algemeen aardig warm en ligt 800 km van zee af, dus de kans op echte ijsbergen is er vrij beperkt
Ga ik voortaan ook proberen met jouquote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef Em31 het volgende:
Sommigen overklassen een beetje de interviewers, dan is het meteen een beter interviewhij krijgt geen kans voor verwijten.
Dat is dan weer een van die dingen die geen enkele zender wil/mag uitzenden geloof ik.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 12:52 schreef ijs_beer het volgende:
Intussen gaatAnouk Vetter
echt goed op de zevenkamp.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |