4-1quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Durf jij je aan een voorspelling te wagen voor de wedstrijd van PSV van vanavond?
Nee, die speelt bij Porto.quote:
Ik hoop het. We hebben het in het recente verleden nog wel eens bijna mis zien gaan tegen minder aansprekende tegenstanders.quote:
Ik noteer hem.quote:
Geen iphone, pauper.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ;
[ twitter ]
@:Scrummie
@:Caland
@:GGMM
En dan eerst niet opeten.quote:
Ik zat het toevallig net te kijken. Jammer dat er geen exclusieve kat was. Had hem graag achter de little bird aan zien gaan.quote:
2 shirtjes aangeschaft maat. Wel van Superdry en niet die pauperzooi van die kerel met die vage armquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat xiaanomie vooral gekocht wordt door mensen die ook sleeveless shirts kopen op zalando,
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Coco het volgende:
Mensen die een iphone hebben, zijn doorgaans bejaard of een hipster.
Daarnaast hebben ze een kleine piemel.
quote:7:34 p.m. 7 jul. 2021Twitter for iPhone
Ook sleeveless?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 shirtjes aangeschaft maat. Wel van Superdry en niet die pauperzooi van die kerel met die vage arm
Al zin in vanavond Stijn?quote:
oh, als ik geen zin heb in mensen negeer ik ze gewoonquote:
verder met vooruitblikken op het nieuwe seizoen, absoluut dus.quote:
Een bloedhekel aan PSV heb je he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
verder met vooruitblikken op het nieuwe seizoen, absoluut dus.
Nee, ik ben oprecht bezig met voorbeschouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bloedhekel aan PSV heb je he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht bezig met voorbeschouwen.
Noem eens 1 user die een ajax-indekker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht bezig met voorbeschouwen.
Zijn er veel Ajax-indekkers actief ja? 🧐🧐SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |