En dan eerst niet opeten.quote:
Ik zat het toevallig net te kijken. Jammer dat er geen exclusieve kat was. Had hem graag achter de little bird aan zien gaan.quote:
2 shirtjes aangeschaft maat. Wel van Superdry en niet die pauperzooi van die kerel met die vage armquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:10 schreef Caland het volgende:
Schijnt dat xiaanomie vooral gekocht wordt door mensen die ook sleeveless shirts kopen op zalando,
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:08 schreef Coco het volgende:
Mensen die een iphone hebben, zijn doorgaans bejaard of een hipster.
Daarnaast hebben ze een kleine piemel.
quote:7:34 p.m. 7 jul. 2021Twitter for iPhone
Ook sleeveless?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2 shirtjes aangeschaft maat. Wel van Superdry en niet die pauperzooi van die kerel met die vage arm
Al zin in vanavond Stijn?quote:
oh, als ik geen zin heb in mensen negeer ik ze gewoonquote:
verder met vooruitblikken op het nieuwe seizoen, absoluut dus.quote:
Een bloedhekel aan PSV heb je he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
verder met vooruitblikken op het nieuwe seizoen, absoluut dus.
Nee, ik ben oprecht bezig met voorbeschouwenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bloedhekel aan PSV heb je he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, ik ben oprecht bezig met voorbeschouwen.
Noem eens 1 user die een ajax-indekker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Zijn er veel Ajax-indekkers actief ja? 🧐🧐SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
De Belgische Staatsveiligheid waarschuwt voor Chinese smartphones van merken als Xiaomi, Oppo en OnePlus. De Belgische minister van Justitie stelt dat er een 'diepgaande vermenging is' tussen die Chinese smartphonebedrijven en de overheid van China.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ;
[ twitter ]
@:Scrummie
@:Caland
@:GGMM
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat staat wel synoniem aan ajaxpubliek. Gelukkig zag ik al dat ze hun jaarlijkse pispaal alweer hebben gevonden in HallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haller is een onbeschreven blad.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat wel synoniem aan ajaxpubliek. Gelukkig zag ik al dat ze hun jaarlijkse pispaal alweer hebben gevonden in Haller
Zoek naar nieuwsquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Belgische Staatsveiligheid waarschuwt voor Chinese smartphones van merken als Xiaomi, Oppo en OnePlus. De Belgische minister van Justitie stelt dat er een 'diepgaande vermenging is' tussen die Chinese smartphonebedrijven en de overheid van China.
https://tweakers.net/nieu(...)ese-smartphones.html
Net als Edson Alvarez, maakt niet uit dat hij Ajax' middenveld stabiliteit heeft gegevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat wel synoniem aan ajaxpubliek. Gelukkig zag ik al dat ze hun jaarlijkse pispaal alweer hebben gevonden in Haller
Hier had ik een geweldige grap over maar @maxi-mus staat het niet meer toe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als Edson Alvarez, maakt niet uit dat hij Ajax' middenveld stabiliteit heeft gegeven!
Echt, net als bij die Bara-kneusjes zit er extreem verwend volk tussen dat denkt dat je het met elf unuvartjes of puigs afkan. Extreem hinderlijke ziekte.
Je moet nooit echt denken dat wat je op twitter leest inherent is aan de mening in het stadion bijvoorbeeld. Altijd zo’n schreeuwende minderheidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@FireFox1 is fan van Ajax n Barca.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als Edson Alvarez, maakt niet uit dat hij Ajax' middenveld stabiliteit heeft gegeven!
Echt, net als bij die Bara-kneusjes zit er extreem verwend volk tussen dat denkt dat je het met elf unuvartjes of puigs afkan. Extreem hinderlijke ziekte.
Goh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@:firefox1 is fan van Ajax n Barca.
Klopt, USA is ook zo, ook al zijn de bedrijven daar niet zo vermengd met de overheid als in China. Maar als je mag kiezen, liever door de USA bekoekeloerd worden dan die andere.quote:
Dat is een dubbele handicap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guilty.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus het legioen denkt niet echt dat Feyenoord om het kampioenschap mee gaat doen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet nooit echt denken dat wat je op twitter leest inherent is aan de mening in het stadion bijvoorbeeld. Altijd zo’n schreeuwende minderheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |