Ksjoumiequote:
Sorry maatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een bedankje aan moi had er wel vanaf gekund hè.
Omdat jij een echte liefhebber bent. Die andere 3 zijn haters.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom mention je je meest loyale xiamonomi strijder niet?
Heerlijk ontsnappen (ik wilde ontspannen typen, maar ontsnappen klopt ook wel)quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug ouwe reus.
Leuk gehad?
Fijn om te horen maatquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Heerlijk ontsnappen (ik wilde ontspannen typen, maar ontsnappen klopt ook wel)
Dit accepteer ik. Wat een bakbeestenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat jij een echte liefhebber bent. Die andere 3 zijn haters.
Durf jij je aan een voorspelling te wagen voor de wedstrijd van PSV van vanavond?quote:
Tegen wie moeten ze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Durf jij je aan een voorspelling te wagen voor de wedstrijd van PSV van vanavond?
FC Midtyjiyijyland.quote:
4-1quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Durf jij je aan een voorspelling te wagen voor de wedstrijd van PSV van vanavond?
Nee, die speelt bij Porto.quote:
Ik hoop het. We hebben het in het recente verleden nog wel eens bijna mis zien gaan tegen minder aansprekende tegenstanders.quote:
Ik noteer hem.quote:
Geen iphone, pauper.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:49 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws ;
[ twitter ]
@:Scrummie
@:Caland
@:GGMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |