Dat kun je zeker niet doortrekken naar alles, dat is een dooddoener. Je laten dekken door een hond is raar en dat je dat op youtube rond gaat bazuinen helemaal, maar is het vervelend of slecht voor dat beest? Lijkt me niet, dus heb ik er geen probleem mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat kan je dan wel doortrekken naar bijna alles.
Het blijft gewoon een grote NONO!!
Ben je zelf nog maagd?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 00:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ja, voor de vrouwelijke incel. Die een relatie wil gebaseerd op wederzijdse verliefdheid en alleen maar fuckboys kan krijgen die haar vertellen dat ze een verwende prinses is als ze liever maagd blijft dan met tegenzin seks met hen heeft.
Face it, incels: jullie kunnen gewoon seks krijgen, dit toneelstuk heeft lang genoeg geduurd. Neem de lelijkste vrouw in je buurt of een man, maar nee, daar voelen jullie je te goed voor. En dan nog het lef hebben om vrouwen verwend te noemen.
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik heb een gynaecologisch onderzoek gehad wat niet de leukste ervaring ooit was maar dankzij vriendelijk personeel wel te doen. Verder heb ik wat teleurstellende ervaringen gehad met wat mannen die mislukten, de feedback die ik van hen kreeg hoe ik overkwam was “comapatient”.quote:
Was dat ook zo?quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Verder heb ik wat teleurstellende ervaringen gehad met wat mannen die mislukten, de feedback die ik van hen kreeg hoe ik overkwam was “comapatient”.
Dat vind ik wel erg hard gesteld. Vind het meer iets van verkeerd denken over zichzelf alsook over de wereld en over het andere geslacht. Dus het is meer meelijwekkend dan "een lelijk innerlijk". Je zult maar zo zijn, is toch in en in triest.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:27 schreef P8 het volgende:
[..]
Knappe mensen lijken, vooral op puberleeftijd, succesvoller te zijn bij het andere geslacht. Een afwijzing op die leeftijd, met als harde reden dat je tyfuslelijk bent, kan er emotioneel in hakken. En als je (subjectief) lelijk bent en je daar ook naar gaat gedragen, dan zit je in een vicieuze cirkel van constante bevestiging van je ontwrichte wereldbeeld. Vanaf een jaar of 20 draait het allemaal steeds minder om uiterlijk, maar dat beseffen incels niet. Want het is niet hun uiterlijk dat lelijk is, maar hun innerlijk.
Dat is het ook. Maar het is deze rigide, onjuiste visie op de wereld die doorspekt is van narcisme, vrouwonvriendelijkheid en zelfmedelijden die iemands innerlijk lelijk maken. Dat is de voornaamste reden waarom "succes" bij vrouwen uitblijft.quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:26 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg hard gesteld. Vind het meer iets van verkeerd denken over zichzelf alsook over de wereld en over het andere geslacht. Dus het is meer meelijwekkend dan "een lelijk innerlijk". Je zult maar zo zijn, is toch in en in triest.
Het is niet een harde grensquote:Overigens, dat "vanaf een jaar of 20 draait het minder en minder om uiterlijk" dat lijkt mij te optimistisch, zeker voor mannen. Dar zou ik voor mannen die weinig mooi zijn, en ook niet spannend of zo zijn, toch eerder 23-25 van maken. En vanaf 28 gaat het echt "loos" en boven de 32 moet je als man al hulptroepen inschakelen. Mijn idee tenminste. Dus we hebben het hier over het belang van puur een knap uiterlijk. Dus wel sociaal, betrouwbaar, aardig, beetje normale man dus.
Ja.quote:
Ik ben het met je eens dat de houding van incels niet aantrekkelijk is als die narcistisch is. Maar wat veel mensen denk ik ontkennen is dat die vaak gewoon het logische resultaat is van pech. Natuurlijk neemt het belang van het uiterlijk wel iets af maar niet in de zin van dat mensen radicaal veranderen. De meesten hebben toch wel een bepaalde drempelwaarde als het om uiterlijk aankomt. En wat knap of lelijk is, kortom waar iemand wel onbewust verliefde gevoelens door krijgt dat verschilt weliswaar heel erg per individu (dan is het niet zozeer knap of lelijk maar eerder uiterlijke voorkeuren die toevallig wel of niet matchen) maar je kunt er niet omheen. Dat compleet ontkennen is te simplistisch vind ik. En hetzelfde geldt voor sociale vaardigheden. Dat is soms ook zo moeilijk aan te leren dat het net zo goed een uiterlijk kenmerk had kunnen zijn. Leuk om te zeggen dat iemand lelijk is qua innerlijk als moraliserende plot twist, maar wanneer het gaat om diepgewortelde eigenschappen zegt dat eigenlijk precies hetzelfde als dat iemand lelijk is qua uiterlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:11 schreef P8 het volgende:
Dat is het ook. Maar het is deze rigide, onjuiste visie op de wereld die doorspekt is van narcisme, vrouwonvriendelijkheid en zelfmedelijden die iemands innerlijk lelijk maken. Dat is de voornaamste reden waarom "succes" bij vrouwen uitblijft.
Het is niet een harde grensMaar de waarde die men hecht aan het fysieke uiterlijk van de partner neemt af naarmate mensen (emotioneel) volwassener worden. Dat geldt voor zowel mannen en vrouwen.
Dus je bleef als een dooie liggen?quote:
Nou ja, zo kwam het op hen over. Dus toen vonden ze er niets aan en toen gaven ze er zelf de brui aan nog voor het was begonnen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
Dus je bleef als een dooie liggen?
Maar waarom begin je aan seks met iemand als je het niets vindt?quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou ja, zo kwam het op hen over. Dus toen vonden ze er niets aan en toen gaven ze er zelf de brui aan nog voor het was begonnen.
Omdat ik dit gedrag van tevoren ook niet kon voorspellen. Op de 1 was ik zelfs heel verliefd geweest.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Maar waarom begin je aan seks met iemand als je het niets vindt?
Lijkt me best heel erg naar voor een bed partner, dat de ander geheel niet meedoet, maar een beetje naar het plafond ligt te staren. Je maar stopt omdat er niets is, geen reactie is.
Jij zegt soms dat als je niet verliefd bent het als verkrachting voelt. Maar voor degene die er maar de brui aan gegeven hebben voelde het alsof zij je anders hadden verkracht, iets met je deden wat jij niet wilde.
Dat terwijl ze dat duidelijk niet wilde aangezien ze er de brui aan gaven. Moet verdomd rot gevoeld hebben voor ze.
Hoezo kon je het niet voorspellen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Omdat ik dit gedrag van tevoren ook niet kon voorspellen. Op de 1 was ik zelfs heel verliefd geweest.
Vind dat best erg om te lezen.quote:Op zondag 15 augustus 2021 20:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou ja, zo kwam het op hen over. Dus toen vonden ze er niets aan en toen gaven ze er zelf de brui aan nog voor het was begonnen.
Een priester bijvoorbeeld kiest er voor om celibaat te zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:13 schreef airconditioning het volgende:
Waarom ben je incel? Wil je dat wel zijn? Wat is je doel dan om met andere incels te willen praten
Lijkt me niet dat een normaal persoon daarvoor kiest.quote:ce·li·baat (het; o)
1
(m.n. van priesters) het zich vrijwillig onthouden van seks
Zelfs priesters lukt het nietquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Een priester bijvoorbeeld kiest er voor om celibaat te zijn.
[..]
Lijkt me niet dat een normaal persoon daarvoor kiest.
Ach, vele vrouwen liggen er als een dooie vis bij, dus zo zeldzaam ben je niet.quote:Op zondag 15 augustus 2021 00:03 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt. Ik heb een gynaecologisch onderzoek gehad wat niet de leukste ervaring ooit was maar dankzij vriendelijk personeel wel te doen. Verder heb ik wat teleurstellende ervaringen gehad met wat mannen die mislukten, de feedback die ik van hen kreeg hoe ik overkwam was “comapatient”.
Een priester doet dat omdat hij dan meer in het afterlife krijgt. Maar wat is de motivatie van OPquote:Op maandag 16 augustus 2021 11:50 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Een priester bijvoorbeeld kiest er voor om celibaat te zijn.
[..]
Lijkt me niet dat een normaal persoon daarvoor kiest.
Wat voor jou vooroordelen en misstanden zijn is vaak een gebruikelijk gegeven voor standaard incels. Als je je kanaal al begint met te stellen dat incels niet gefrustreerd zijn, vrouwen nooit objectificeren en gebruikelijke social media niet gebruiken om hun gebrek aan sociale vaardigheden te compenseren met raar trollgedrag, dan heb je het niet echt begrepen. Alles moet benoemd kunnen worden, taboes moeten worden doorbroken. Sommige incels zitten inderdaad met hunzelf in de knoop. Soms zijn vrouwen kutwijven die hun plezier halen uit het bezorgen van blauwtjes van incels, soms heb je frusti's met puisten in hun gezicht met hazentanden en een onwelriekende lichaamsgeur die vinden dat het totaal niet aan hunzelf ligt. Benoem die mensen ook.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:43 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Ik zal denk ik vooral ingaan op vooroordelen en misstanden over de gemiddelde incel-man. Dat lijkt mij wel belangrijk voor een beter algemeen beeld. Verder een uitgebreide analyse waarbij ik elke aflevering dieper inga op wat een incel een incel maakt. De blackpill legt de nadruk op een beneden gemiddeld uiterlijk als voornaamste reden.
Nou, zo was het dus wel. Ik was helemaal geobsedeerd met hem en dacht iedere dag aan hem dus ik had het echt niet verwacht dat ik dan zo zou reageren.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hoezo kon je het niet voorspellen?
Je wil of niet. Als je niet wil doe het dan niet. Beter zeg je nee voordat het begint als je het niet voelt. Of zeg je nee, dit wordt hem niet in die aanloop.
Je zal vast niet van ja dit wil ik, doe het aub, naar ‘coma’ zijn gegaan. Corrigeer me als ik het fout heb, ik vermoed dat je bij het zoenen/friemelen al niets voelde. Geen verlangen, geen dit is lekker, geen ja.
Hoe denk je dat het voor de man in kwestie heeft gevoeld dat hij het idee had dat hij je iets aandeed ipv wederzijdse seks had?
Aangezien ze afhaakte waren het gezonde mannen, maar het moet ontzettend rot gevoeld hebben voor ze.
Ik gunde hem uiteindelijk ook wel iets beters achteraf gezien. Maar ik was wel echt laatste keuze, want hij flirtte ook met allerlei anderen alleen die kon hij niet krijgen. We hadden allebei fouten gemaakt. Maarja nu is het gelukkig geschiedenis.quote:
Jammer voor je.quote:Op maandag 16 augustus 2021 12:31 schreef Cockwhale het volgende:
Ach, vele vrouwen liggen er als een dooie vis bij, dus zo zeldzaam ben je niet.
Hoe denk je daar dan nu over? Was het lang geleden dat het gebeurde?quote:Op maandag 16 augustus 2021 17:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ik gunde hem uiteindelijk ook wel iets beters achteraf gezien. Maar ik was wel echt laatste keuze, want hij flirtte ook met allerlei anderen alleen die kon hij niet krijgen. We hadden allebei fouten gemaakt. Maarja nu is het gelukkig geschiedenis.
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:53 schreef Tjin-Tjauw-Min het volgende:
Ik lees veel commentaren die beweren dat incels menen recht te hebben op sex en daarom slechte mensen zouden zijn. Dit vind ik nergens op slaan en stigmatiserend. Hoe leg ik dit uit. Mischien kan ik dit het beste in het engels uitdrukkken omdat ik vaak in het engels denk.
"I can't get a gf" = entitlement.
Dan hebben velen het niet begrepen.
Soms is iemand gewoon te lelijk en kan hierdoor niemand aantrekken voor alleen seks of een relatie. Als je hier dan over praat ben je dan een slecht mens?
Hoe ik er nu over denk… dat ik zou willen dat degenen waar ik verliefd op wordt dat ook eens een keer op mij zijn. Maar mijn leven kennende, zal dat nooit meer gaan gebeuren.quote:Op maandag 16 augustus 2021 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoe denk je daar dan nu over? Was het lang geleden dat het gebeurde?
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Iets nodig hebben is iets anders als het ook krijgen.quote:Op maandag 16 augustus 2021 19:21 schreef Cockwhale het volgende:
Een mens heeft ook niet per definitie 'van nature gezien' recht op eten, drinken en onderdak. Toch wel fijn als je het wel hebt en kan krijgen. Zelfde met waardering, acceptatie, genegenheid en seks.
Heeft hij gezegd dat hij nooit verliefd op je is geweest? Of vul je dat zelf in?quote:Op maandag 16 augustus 2021 20:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Hoe ik er nu over denk… dat ik zou willen dat degenen waar ik verliefd op wordt dat ook eens een keer op mij zijn. Maar mijn leven kennende, zal dat nooit meer gaan gebeuren.
De rest kan me geen fuck meer schelen wat dit levensgebied betreft.
Ik hoop dat hij gelukkig is, dat gun ik hem nu wel.
Ja, natuurlijk heeft hij dat gezegd. Wat denk jij nou? Hij had me op gegeven moment zelfs op alle gebieden beledigd waarop hij me eerder zogenaamd complimenten had gegeven. Om me weg te jagen. Omdat hij alleen maar fuckbuddies had willen zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2021 22:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Heeft hij gezegd dat hij nooit verliefd op je is geweest? Of vul je dat zelf in?
Was hij die jongen die je nogal gestalkt hebt?quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 12:45 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk heeft hij dat gezegd. Wat denk jij nou? Hij had me op gegeven moment zelfs op alle gebieden beledigd waarop hij me eerder zogenaamd complimenten had gegeven. Om me weg te jagen. Omdat hij alleen maar fuckbuddies had willen zijn.
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:10 schreef Lenny77 het volgende:
Was hij die jongen die je nogal gestalkt hebt?
Zoja: die beledigingen, waren die voor of tijdens/na het stalkgedrag?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Nadat ik hem had verteld dat ik verliefd was
Dank je maar ik vind het nu niet meer jammer hoor. Ik ben compleet over hem heen. Maar ik merk dat mannen verliefdheid op hen vaak alleen maar als een minpunt ipv als een positief iets zien en dat ze ook nooit verliefd op mij willen of kunnen worden zoals ik dat in theorie zou kunnen worden op hen. Dat is dus ook de reden dat wij zo vaak niet matchen.quote:
Dit is typisch de gedachtengang van een vrouw. Je kunt er geen touw aan vastknopen gaat van de hak oo de tak. Ze vergelijkt onvrijwillig celibate mannen met de gozers waar ze zelf voor koos en door wie ze zich liet gebruiken (niet celibate mannen dus). Wie begrijpt dat nog.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 17:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.
Nadat ik hem had verteld dat ik verliefd was en voor het stalkgedrag, het stalkgedrag kwam omdat ik het niet had kunnen verkroppen dat hij zo anders was dan hij zich eerder had voorgedaan.
Toen was ik gewoon nog niet bekend met het fenomeen van slijmen om in het broekje te komen en nam ik alles om m’n ego te strelen voor waar aan.
Misschien had hij niet zozeer gelogen, maar wat hij zei klopte gewoon niet. En dat merk ik bij veel mannen die zich incel noemen.
Ze doen zich voor als zielig; alsof het heel veel voor ze betekent als je seks met ze zou hebben. Maar in werkelijkheid betekent het dan alsnog weinig ofzo, omdat ze niet echt iedereen die zich maar aanbiedt even graag willen (ook al doen ze dat zo voorkomen) en omdat ze zelf ook kieskeurig zijn.
Dat is allemaal logisch; ik ben zelf ook mega kieskeurig. Sterker nog, ik vind het hartstikke goed als mannen kieskeurig zijn, ik moedig dat aan.
Maar je moet het dan als man niet gaan gebruiken voor alleen maar seks vind ik… zegmaar die valse belofte dat je wanhopig bent en die ander het verschil kan maken.
Want dat is uiteindelijk toch wat mensen het liefste willen? Het verschil kunnen maken ipvslechts 1 van de velen/laatste keus bij gebrek aan beter te zijn.
Terwijl , als je daar in het begin eerlijk over bent dan lieg je iemand ook niet voor en weet diegene waar die aan begint; iets oppervlakkigs, waarbij er niet gehoopt moet worden op meer omdat dit er nu eenmaal niet inzit.
Het valt als man ook prima te begrijpen hoor. Onder valse voorwendselen seks willen krijgen is gewoon kut voor de ander. Als het betekenisloos blijkt te zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Dit is typisch de gedachtengang van een vrouw. Je kunt er geen touw aan vastknopen gaat van de hak oo de tak. Xe vergelijkt onvrijwillig celibate mannen met de gozers waar ze zelf voor koos en door wie ze zich liet gebruiken (niet celibate mannen dus). Wie begrijpt dat nog.
Incels en de Blackpill leggen de nadruk op het gemis van een goed uiterlijk als oorzaak van hun onvrijwillige celibataire bestaan. Die gozers waar zij zich door laat gebruiken zien er dus waarschijnlijk wel goed uit. Anders zou ze hen zowiezo geen kans geven (blackpill). Die knappequote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het valt als man ook prima te begrijpen hoor. Onder valse voorwendselen seks willen krijgen is gewoon kut voor de ander. Als het betekenisloos blijkt te zijn.
Hoe komen al die lelijke getrouwde kerels eigenlijk aan hun partner?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Incels en de Blackpill leggen de nadruk op het gemis van een goed uiterlijk als oorzaak van hun onvrijwillige celibataire bestaan. Die gozers waar zij zich door laat gebruiken zien er dus waarschijnlijk wel goed uit. Anders zou ze hen zowiezo geen kans geven (blackpill). Die knappe
gozers vergelijken met incels gaat dus niet op. Die knappe gozers weten hoe gewillig vrouwen voor hen willen zijn. Dus die gebruiken een vrouw en gaan weer snel door omdat ze dit kunnen. En vrouwen zijn zelf zo dom om zich telkenmale te laten gebruiken. Want ze hopen natuurlijk dat zo'n knappe gozer een keer blijft plakken. Een incel daarentegen die nooit wat heeft zal een stuk trouwer blijven. Omdat hij elke vrouw die hem ziet staan ziet als zijn enige kans die hij ooit nog zal kunnen krijgen. Maarja, vrouwen kiezen nu eenmaal zelf voor knappe onbetrouwbare mannen. En daar zijn die vrouwen dan zelf bij. Maar om dan incel-mannen de schuld te geven voor hun eigen foute keuzes. Dat is gewoon raar.
Je hebt echt een flinke kronkel in je bovenkamer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:18 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Incels en de Blackpill leggen de nadruk op het gemis van een goed uiterlijk als oorzaak van hun onvrijwillige celibataire bestaan. Die gozers waar zij zich door laat gebruiken zien er dus waarschijnlijk wel goed uit. Anders zou ze hen zowiezo geen kans geven (blackpill). Die knappe
gozers vergelijken met incels gaat dus niet op. Die knappe gozers weten hoe gewillig vrouwen voor hen willen zijn. Dus die gebruiken een vrouw en gaan weer snel door omdat ze dit kunnen. En vrouwen zijn zelf zo dom om zich telkenmale te laten gebruiken. Want ze hopen natuurlijk dat zo'n knappe gozer een keer blijft plakken. Een incel daarentegen die nooit wat heeft zal een stuk trouwer blijven. Omdat hij elke vrouw die hem ziet staan ziet als zijn enige kans die hij ooit nog zal kunnen krijgen. Maarja, vrouwen kiezen nu eenmaal zelf voor knappe onbetrouwbare mannen. En daar zijn die vrouwen dan zelf bij. Maar om dan incel-mannen de schuld te geven voor hun eigen foute keuzes. Dat is gewoon raar.
Zijn dat boomers waar je het over hebt. Als je voorbeelden kunt tonen dat praat mischien wat makkelijker. Vroeger trouwde een vrouw met de kerel uit haar dorp. En ze had geen keuze uit honderd duizenden mannen via een datingapp. Dus wist ze niet beter. Die oudere generatie mogen van geluk spreken vind ik. Het is ook pas in de laatste tien jaar merkbaar erger geworden. Dus daar kunnen mannen tussen zitten die nog net een vrouw aan de haak konden slaan. Anno 2021 is dit bizar moeilijker ten op zichte van zeg 2015. Hier zijn ook statistieken voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe komen al die lelijke getrouwde kerels eigenlijk aan hun partner?
Begrijpend lezen is moelijk. Hij zei zelf dat hij een incel was. Dat beweer ik niet, dat was zijn mening over zichzelf.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 20:42 schreef geordilefort het volgende:
Dit is typisch de gedachtengang van een vrouw. Je kunt er geen touw aan vastknopen gaat van de hak oo de tak. Ze vergelijkt onvrijwillig celibate mannen met de gozers waar ze zelf voor koos en door wie ze zich liet gebruiken (niet celibate mannen dus). Wie begrijpt dat nog.
Google wat op gezinsfoto'squote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:49 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Zijn dat boomers waar je het over hebt. Als je voorbeelden kunt tonen dat praat mischien wat makkelijker. Vroeger trouwde een vrouw met de kerel uit haar dorp. En ze had geen keuze uit honderd duizenden mannen via een datingapp. Dus wist ze niet beter. Die oudere generatie mogen van geluk spreken vind ik. Het is ook pas in de laatste tien jaar merkbaar erger geworden. Dus daar kunnen mannen tussen zitten die nog net een vrouw aan de haak konden slaan. Anno 2021 os dit bixar moeilijker ten op zichte zeg 2015.
wat voor statistieken, die beroemde van okcupid?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:49 schreef geordilefort het volgende:
[..]
Zijn dat boomers waar je het over hebt. Als je voorbeelden kunt tonen dat praat mischien wat makkelijker. Vroeger trouwde een vrouw met de kerel uit haar dorp. En ze had geen keuze uit honderd duizenden mannen via een datingapp. Dus wist ze niet beter. Die oudere generatie mogen van geluk spreken vind ik. Het is ook pas in de laatste tien jaar merkbaar erger geworden. Dus daar kunnen mannen tussen zitten die nog net een vrouw aan de haak konden slaan. Anno 2021 is dit bizar moeilijker ten op zichte van zeg 2015. Hier zijn ook statistieken voor.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:08 schreef Hexagon het volgende:
Google wat op gezinsfoto's
Hier een lelijke vent met een dochter
https://roosdorp.nl/testimonial/familie-de-jong/
Ook geen knappe hunk
https://www.internetbode.(...)haal-anderen-helpen-
Zou ook niet willen ruilen met zijn hoofd
https://x.facebook.com/Al(...)69/?type=3&source=48
En allemaal relatief jong mensen
Kan hij gelijk uiteenzetten hoe hij aan de vrouw gekomen isquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]die arme mensen. Straks zit de familie de Jong enzo ook op Fok.
Ja ein uit die bron van oneindig veel knappe kerels die kennelijk zelf nul eisen hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:23 schreef missgelukt het volgende:
[..]
wat voor statistieken, die beroemde van okcupid?
Ook heb je vaker dat vrouwen verliefd worden op 1 persoon, mannen hebben dat bijna nooit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:52 schreef Hexagon het volgende:
Ja ein uit die bron van oneindig veel knappe kerels die kennelijk zelf nul eisen hebben.
Hij heeft gewoon gelijk en jouw argumenten zijn op.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:48 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Je hebt echt een flinke kronkel in je bovenkamer.
Ik zie veel normale kerels met kleine dikke lelijke walvisjes rondlopen. Dusja blijkbaar hebben mannen lagere eisen dan vrouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 15:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ein uit die bron van oneindig veel knappe kerels die kennelijk zelf nul eisen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |