Wat??? Owwwkee.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
De echte redpill is dat veel meiden het met hun honden doen en de lat dus helemaal niet zo hoog ligt
Ja. En wat ook speelt is dat de meeste mannen geen supermooie vriendin willen voor een echte relatie.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Geheel mee eens.
Ik heb in mijn leven een aantal heel erg mooie vriendinnen gehad, zijn ze nogsteeds, maar wat ouder inmiddels.
Wat opviel is hoe ze behandeld werden. De mannen die ze als mens behandelde en interesse toonde in hun persoonlijkheid waren op 1 hand te tellen. Meestal werden ze benaderd om het uiterlijke plaatje zonder interesse in wie ze waren.
Dat was erg frustrerend voor ze. Alhoewel het ontzettend lieve vrouwen zijn ontwikkelde ze heel vlotjes een bitch shield, dat moest wel. Maar daarnaast had die gewone of zelfs ‘lelijke’ kerel die ze wel gewoon als mens benaderde een prima kans.
Dat geld ook wel andersom. Het idee dat je een heel mooi iemand nooit voor jezelf alleen hebt.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. En wat ook speelt is dat de meeste mannen geen supermooie vriendin willen voor een echte relatie.
Uit zijn fotoboek:quote:Op woensdag 11 augustus 2021 09:40 schreef Academicus het volgende:
Ik heb het geluk dat ik een knappe man ben, 1m96 lang en een universitaire opleiding dus ik sta bovenaan de voedselketen. Om die reden heb ik me dan ook altijd het schompes geneukt met de mooiste wijven. Dat is een luxepositie.
Dit vind ik wel een hele nuttige post. Want ik heb dan nu (eerste keer) een date met een extreem mooie vrouw die ook nog hoogopgeleid is en veel jonger. Terwijl ik objectief gezien helemaal niet zo'n supermatch ben. Maar dan moet ik dus zeker niet uitstralen dat ik haar al te goed en mooi vind, maar uit moet gaan van mijn eigen kwaliteit. Als ze wat minder mooi was geweest was het mij eigenlijk net zo goed geweest, misschien zelfs beter.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat geld ook wel andersom. Het idee dat je een heel mooi iemand nooit voor jezelf alleen hebt.
Alsof dat persoon geen eigen wil heeft, het van de mate van interesse van anderen afhangt.
Aan beide kanten geld teveel dat veel interesse in iemand maakt dat er minder vertrouwen is. Wat eigenlijk neerkomt op minder zelfvertrouwen hebben, dat die ander toch wel wat ‘beters’ tegen zal komen.
Niet kunnen geloven dat iemand voor jou kiest.
Ja? Klopt ook hoor alleen af en toe maak ik nog een wipje, maar dan alleen met mooie wijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:09 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Uit zijn fotoboek:
Relatie: Rukker4Life
Seksualiteit: Ooit, nu niet meer
Inderdaad, zoveel foto's van meiden die hun hont zoenen. Fucking ranzig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 09:16 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
De echte redpill is dat veel meiden het met hun honden doen en de lat dus helemaal niet zo hoog ligt
Tuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2021 10:17 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja? Klopt ook hoor alleen af en toe maak ik nog een wipje, maar dan alleen met mooie wijven
Jij bent echt heel ziek dat je dit denkt. Ik geef mijn honD zo vaak een kus maar dat jij daarbij aan sex denkt maakt je gelijk een creap.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 11:20 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel foto's van meiden die hun hont zoenen. Fucking ranzig.
Wat zullen ze er nog meer mee doen denk je dan.
Voor veel vrouwen staat hun hont hoger dan de man
Niet op FOK!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:19 schreef Gordeldiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt heel ziek dat je dit denkt. Ik geef mijn honD zo vaak een kus maar dat jij daarbij aan sex denkt maakt je gelijk een creap.
Maar je bent of heel jong of niet slim want zelfs mijn zoon van 10 snapt dat je hond met een d schrijft.
De naïviteit, wat schattigquote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:19 schreef Gordeldiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt heel ziek dat je dit denkt. Ik geef mijn honD zo vaak een kus maar dat jij daarbij aan sex denkt maakt je gelijk een creap.
Maar je bent of heel jong of niet slim want zelfs mijn zoon van 10 snapt dat je hond met een d schrijft.
Nou, die opmerking over dat seks met honden iets zou zijn dat veel voorkomt, geeft wel te denken. Of meer: het past wel in de lijn van andere ‘zieke’ posts van je.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
De naïviteit, wat schattig
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, die opmerking over dat seks met honden iets zou zijn dat veel voorkomt, geeft wel te denken. Of meer: het past wel in de lijn van andere ‘zieke’ posts van je.
Zucht. Ja, van elke perversiteit is vast wel een voorbeeld te vinden.quote:
Dit..quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zucht. Ja, van elke perversiteit is vast wel een voorbeeld te vinden.
quote:
Kijk er dan ook niet naar.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk wijf!! (Ja ik heb het wijf woord gezegd, maar alleen hier is dit passend)
Smerig, ze zou opgepakt moeten worden
Dat is hetzelfde. Ik las een paar reacties en toen wist ik wel beter dan op het filmpje te klikken.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je ziet gelukkig niets
Maar hoe ze erover praat..
Niet gekeken, maar er zijn ergere dingen die je een dier aan kan doen, die normaler geacht worden lijkt me.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een walgelijk wijf!! (Ja ik heb het wijf woord gezegd, maar alleen hier is dit passend)
Smerig, ze zou opgepakt moeten worden
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 13:19 schreef Gordeldiertje het volgende:
[..]
Mja dat had ik ook beter eerst gedaanquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Ik las een paar reacties en toen wist ik wel beter dan op het filmpje te klikken.
Ja tuurlijk, maar dat kan je dan wel doortrekken naar bijna alles.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:51 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar er zijn ergere dingen die je een dier aan kan doen, die normaler geacht worden lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |