quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Ik heb 2 TV-verbindingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:43 schreef Slobeend het volgende:
Waarom blijven jullie dan naar de NOS kijken? De PLAYER is er al een uur bij met Jan en Niek.
Mag niet meer omdat die tape niet commercieel verkrijgbaar isquote:
Er is een tamelijk goede Italiaanse junior genaamd Alessandro Pinarello, nu al een fenomeen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:46 schreef Aguero het volgende:
Met een goede maat zoals die Pinarello gaat het altijd beter.
Goh, de Denen zijn relatief per sport een van de grootste favorieten op de Spelen.quote:
Nee, zijn achterhaald door de Denen dus die winnen sowieso.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:50 schreef Redefine het volgende:
En nu de Brit snel finishen. Zijn ze alsnog naar de finale.
Die moet daar ook gewoon weg zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef franklop het volgende:
Maar waarom rijdt Tanfield daar nog op de ideale lijn?
Ze hebben een tijd nodig voor plaatsing in finales. Het kan niet andersquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef Faraday01 het volgende:
Dit kun je toch niet over laten rijden?
Ja, als je binnen een meter zit, volgens de Britten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er geen regel als je gelapped wordt?
Aan die lachwekkende titeltjes heb ik maling.quote:
Kan de jury niet gewoon Deentjes aanwijzen voor de finale, want dit is toch overduidelijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben een tijd nodig voor plaatsing in finales. Het kan niet anders
Vind ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
Bij de BBC vinden ze dit een fout van de Denen, jawel.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
Omdat zijn tijd telt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef franklop het volgende:
Is het ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
Valt wel wat voor te zeggen, tegelijkertijd is GB feitelijk op een half rondje gezet, is het dan niet gewoon einde wedstrijd?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel wat voor te zeggen, tegelijkertijd is GB feitelijk op een half rondje gezet, is het dan niet gewoon einde wedstrijd?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef Redefine het volgende:
En de Deen moet volgens de BBC zich weer beschaafd gaan gedragen. Nee zo reageren de Britten nooit
Ze waren er nog niet voorbij zal wel de regel zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt wel wat voor te zeggen, tegelijkertijd is GB feitelijk op een half rondje gezet, is het dan niet gewoon einde wedstrijd?
Lijkt mij vooral een fout van beiden.quote:
Madsen volgens mij?quote:
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:53 schreef alpeko het volgende:
Ik zal de regels hiervoor niet weten. Ik wacht op de jury om daarna alsnog kritiek te hebben.
Ja, het is aan de Denen om er voorbij te gaan, wat een vrij normale en veelvoorkomende move is. Je moet wel voor je kijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:54 schreef Remco het volgende:
Die Deen rijdt toch die Brit van de baan en niet andersom?
blijkbaar moet je wijken als je ingehaald wordt. Maar ja dit was de derde man van de britten en dus was de tijd van belangquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:54 schreef Remco het volgende:
Die Deen rijdt toch die Brit van de baan en niet andersom?
Dan zal GB wel doorgaan. Gefeliciteerd Italië!quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, het is aan de Denen om er voorbij te gaan, wat een vrij normale en veelvoorkomende move is. Je moet wel voor je kijken.
Normaal gesproken rijdt er niks voor je op zo'n baan. En je hoeft alleen de lijn te volgen, dat zie je ook als je naar beneden kijktquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:54 schreef Montov het volgende:
Het is niet handig van die Deen. Je moet toch een beetje vooruit kijken waar je heen gaat...
Volgens de Britten als je binnen een meter zitquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze waren er nog niet voorbij zal wel de regel zijn
Dan hopen we maar dat Italië nog eens een WR neerzet, als doekje voor het bloeden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zal GB wel doorgaan. Gefeliciteerd Italië!
Er tegenaan rijden lijkt me wel binnen een meter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens de Britten als je binnen een meter zit
er is altijd een tweede tijd dus er komt sowieso een finale of ze nu wel of niet over rijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Max23 het volgende:
Eurosport Brit:
Scenario dat ze beiden niet doorgaan, dat Italië het goud al krijgt en de andere 2 voor zilver en brons gaan rijden
Da's ook lekker voor de nr 4 die normaal nog voor brons had mogen strijdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Max23 het volgende:
Eurosport Brit:
Scenario dat ze beiden niet doorgaan, dat Italië het goud al krijgt en de andere 2 voor zilver en brons gaan rijden
Dat mag op protesten van de beoogde nr 4 rekenenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Max23 het volgende:
Eurosport Brit:
Dit gaat nu toch waarschijnlijk gebeuren zegt hij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
er is altijd een tweede tijd dus er komt sowieso een finale of ze nu wel of niet over rijden
Australië, wat een pechtoernooi is dat danquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's ook lekker voor de nr 4 die normaal nog voor brons had mogen strijden
Meer dan 0,4 seconde sneller, netjes.quote:
Dat lijkt me inderdaad vrij oneerlijk voor de nummer 4 ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef noodgang het volgende:
[..]
Da's ook lekker voor de nr 4 die normaal nog voor brons had mogen strijden
Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Max23 het volgende:
Eurosport Brit:
inderdaad de Britten waren compleet kansloos met een derde man op een paar secondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.
Ja maar wat is de kans dat je in een halve finale een ander team lapt, of dat er bij de concurrent in dit geval nog maar twee man over zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt wel wat voor zeggen dat Madsen het zelf had moeten zien en eromheen gaat
Ja, of te vroeg uit het startapparaat willen ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt wel wat voor zeggen dat Madsen het zelf had moeten zien en eromheen gaat
Britten zaten achter het schema van Nieuw-Zeeland en Australiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 4 is Nieuw-Zeeland toch? Of zit ik mis?
Daarom slaat die placering op tijd nergens op. Gewoon heats rijden en de winnaar gaat door, verliezer valt af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.
Ja ik snap de regels van de TP ook weer nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Britten zaten achter het schema van Nieuw-Zeeland en Australië
Dat is weinig verrassendquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef kilon het volgende:
De tijden zijn nu al wel een stuk sneller.
Luchtdruk gedaald?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef kilon het volgende:
De tijden zijn nu al wel een stuk sneller.
Zeker gezien de naam van de discipline zou dat beter passenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom slaat die placering op tijd nergens op. Gewoon heats rijden en de winnaar gaat door, verliezer valt af.
Heat 4 van de team pursuit is nog niet gefinishtquote:
Daar schrikken we niet van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
We zitten 0:031 onder het OR van NL nu.
Geen idee verderquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap de regels van de TP ook weer niet
Overrijden. Simpel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar ze weten niet wat ze met die achtervolging moeten nu ze beide niet gefinished zijn
Meestal is het al klaar als een team gedubbeld wordtquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar ze weten niet wat ze met die achtervolging moeten nu ze beide niet gefinished zijn
Daarom denk ik ook de Denenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meestal is het al klaar als een team gedubbeld wordt
En om de winst. Dat in de eerste plaats, want verliezen is einde medaillekans.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Rare toernooi opzet dit. Het zijn heats,maar het gaat om de eindtijd.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:52 schreef Redefine het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er geen regel als je gelapped wordt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:51 schreef franklop het volgende:
Onderin blijven, ondanks dat alle roeptoeters in het topic alweer SCHANDE hebben gesproken over GB.quote:3.2.097 When the commissaires see that a team is about to be caught, they shall, in order to
avoid a collision with the other team or hinder its progress, signal to the former team
with a red flag and a whistle that it may not perform any more relays and must remain
at the bottom of the track until the opposing team has passed.
Maar wel een rare opzet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En om de winst. Dat in de eerste plaats, want verliezen is einde medaillekans.
Winst en eindtijdquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Rare toernooi opzet dit. Het zijn heats,maar het gaat om de eindtijd.
Oke, dus fout ligt bij de Denen. Duidelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Onderin blijven, ondanks dat alle roeptoeters in het topic alweer SCHANDE hebben gesproken over GB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |