Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:56 schreef Max23 het volgende:
Eurosport Brit:
Scenario dat ze beiden niet doorgaan, dat Italië het goud al krijgt en de andere 2 voor zilver en brons gaan rijden
inderdaad de Britten waren compleet kansloos met een derde man op een paar secondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.
Ja maar wat is de kans dat je in een halve finale een ander team lapt, of dat er bij de concurrent in dit geval nog maar twee man over zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt wel wat voor zeggen dat Madsen het zelf had moeten zien en eromheen gaat
Ja, of te vroeg uit het startapparaat willen ofzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Valt wel wat voor zeggen dat Madsen het zelf had moeten zien en eromheen gaat
Britten zaten achter het schema van Nieuw-Zeeland en Australiëquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nummer 4 is Nieuw-Zeeland toch? Of zit ik mis?
Daarom slaat die placering op tijd nergens op. Gewoon heats rijden en de winnaar gaat door, verliezer valt af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ook leuk voor het 4e land (weet even niet uit mijn hoofd wie dat is). GB had nooit de 4e tijd gehaald normaal.
Ja ik snap de regels van de TP ook weer nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Britten zaten achter het schema van Nieuw-Zeeland en Australië
Dat is weinig verrassendquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef kilon het volgende:
De tijden zijn nu al wel een stuk sneller.
Luchtdruk gedaald?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef kilon het volgende:
De tijden zijn nu al wel een stuk sneller.
Zeker gezien de naam van de discipline zou dat beter passenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom slaat die placering op tijd nergens op. Gewoon heats rijden en de winnaar gaat door, verliezer valt af.
Heat 4 van de team pursuit is nog niet gefinishtquote:
Daar schrikken we niet van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:01 schreef El-Stinho het volgende:
We zitten 0:031 onder het OR van NL nu.
Geen idee verderquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap de regels van de TP ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |