Ik vind Duitse steden zelf niet eens zo heel mooi, cultureel natuurlijk wel indrukwekkend, vooral in het voormalige oost Duitsland. De mooiste plaatsen in Duitsland vind ik omgeving Rostock en richting het noorden rond de 'Baltic Sea' of in Sachsen (ik weet zo die kleine steden niet meer bij naam) anders in Franken (maar 1x geweest maar daar waren ze super vriendelijk) of meer richting Oostenrijk in Bayern of rondom Stuttgart.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
In Duitsland zijn zeer veel mooie steden te vinden, aangezien Braddie Antwerpen ook graag cultureel had ontdekt, had ik ook iets in deze richting verwacht.
Tevens is er mooie natuur die bijzonder uitnodigd voor wandelingen tussen 1 - 3 km
Tijd dat je weer aan de pep gaat. Niet in twee minuten een topic kunnen openenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Mort maat zet wel ff die topgif van dat beest in de op
Aaaaahw pls
Ja alles ging verkeerd gvdquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd dat je weer aan de pep gaat. Niet in twee minuten een topic kunnen openen
Ik vertrouw jou voor geen centquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je me een abo geeft zet ik een leuk gifje in de op
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met die dinosaurusvogels![]()
@Ama grijp nu eens inquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebben
Liever over kitties idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met die dinosaurusvogels![]()
Ben alleen nog maar in Berlijn geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vind Duitse steden zelf niet eens zo heel mooi, cultureel natuurlijk wel indrukwekkend, vooral in het voormalige oost Duitsland. De mooiste plaatsen in Duitsland vind ik omgeving Rostock en richting het noorden rond de 'Baltic Sea' of in Sachsen (ik weet zo die kleine steden niet meer bij naam) anders in Franken (maar 1x geweest maar daar waren ze super vriendelijk) of meer richting Oostenrijk in Bayern of rondom Stuttgart.
Keulen vind ik een leuke stad, veel te doen en zien maar Düsseldorf, Dortmund en Hannover vind ik echt geen zak aan.
Er zijn nog andere dieren hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebben
Ik ben ook nog nooit in München geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben alleen nog maar in Berlijn geweesten een overnachting in München maar niet veel van de stad toen gezien. Dat is dan wel echt een nadeel van geen auto hebben. Beetje touren naar België en Duitsland om leuke steden te zien
Islamisering heeft daar hard toegeslagen inderdaad. Eeuwig zondequote:Op maandag 2 augustus 2021 23:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in München geweest.![]()
België ook niet zo heel vaak en ik vind alleen Gent en Brugge mooi / leuk. Verder ook niet zo veel behoefte om meer te zien in België. Brussel vond ik echt een kutstad, superklein wat je stadgebied kunt noemen en Antwerpen, tja het station is mooi maar daar houdt het ook mee op.
Edit: Eens een paar dagen in Lille geweest onderweg naar Parijs, wat een armoe en dat was eens de culterele 'stad' oid van Europa.
Waar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Islamisering heeft daar hard toegeslagen inderdaad. Eeuwig zonde
Brugge schijnt wel echt tof te zijn ja. Wil ik ook nog eens heen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:52 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in München geweest.![]()
België ook niet zo heel vaak en ik vind alleen Gent en Brugge mooi / leuk. Verder ook niet zo veel behoefte om meer te zien in België. Brussel vond ik echt een kutstad, superklein wat je stadgebied kunt noemen en Antwerpen, tja het station is mooi maar daar houdt het ook mee op.
Edit: Eens een paar dagen in Lille geweest onderweg naar Parijs, wat een armoe en dat was eens de culterele 'stad' oid van Europa.
Volgens mijn in 2004, ik kan het ook mis hebben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:03 schreef Fok-it het volgende:
Leeuwarden was kennelijk in 2008 culturele hoofstad
Oh bedoelen ze dat met cultuur?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen was het Genoa. Staan wel leuke steden in dat lijstje, maar waar ze het op baseren echt geen ideequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Volgens mijn in 2004, ik kan het ook mis hebben.
Ook Rijssel las ik net op Wikipedia.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het Genoa. Staan wel leuke steden in dat lijstje, maar waar ze het op baseren echt geen idee
Oh wow, apartquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ook Rijssel las ik net op Wikipedia.![]()
Rijssel en Lille is hetzelfde, ligt net op de grens van België / Frankrijk.
Kan toch, op het station daar terug naar huis wist ik niet dat Anver Antwerpen was.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow, apartwist niet dat dat gewoon simpelweg de Franse naam voor Rijssel was
Gekke Belgen. Station daar is wel mooi inderdaadquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Kan toch, op het station daar terug naar huis wist ik niet dat Anver Antwerpen was.Dat weet ik nog, niemand daar sprak NL of Engels.
Dat is wel al lang geleden. Toen was ik 16 of zo.
hadden ze jou maar geïslamiseerd en ingelijfd in een denominatie die internettoegang verboodquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:59 schreef Makrelis het volgende:
Deze dan Dima. Hieronder:
Russen neergeschoten met een Vahklas, Enterprise morale crew @:fcu030 . Nice nice nice.
Aight.
Luna, 22 år og fra Kirke SåbyGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je moeder een stripper ofzo. Anders kan ik deze fascinatie voor ordinaire herten echt niet verklaren.
-XOXO-
Kom jij dan 'ns met wat. En geen professionele modellen. Laat maar zien hoer. Je eigen hoer beter niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gast![]()
Was je moeder een stripper ofzo. Anders kan ik deze fascinatie voor ordinaire herten echt niet verklaren.
Hoeren posten hoort niet bij mijn act.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kom jij dan 'ns met wat. En geen professionele modellen. Laat maar zien hoer. Je eigen hoer beter niet.
Ben ik duidelijk?
Omdat je een flikker bent. Ook best. Maar niet posten dan heh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoeren posten hoort niet bij mijn act.
Wat ben je onaardig vandaag, slechte dag gehad?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:39 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Omdat je een flikker bent. Ook best. Maar niet posten dan heh.
Alsof jij dat kan ontcijferen... lol. Hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:40 schreef The_Emotion het volgende:
Beter hou je het gewoon bij het weerbericht, desnoods het weer in Denemarken.
Juist jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alsof jij dat kan ontcijferen... lol. Hier:
AF EHRD 022319Z 0300/0406 VRB03KT CAVOK
PROB30 TEMPO 0302/0305 2500 MIFG BR
BECMG 0306/0309 02008KT
BECMG 0318/0321 VRB03KT
PROB30 TEMPO 0401/0405 4000 MIFG BR=
Welk denemarken? Stad? Moet wel een vliegveld zitten. Anders kan ik niet leveren en/of uitleggen. Waar wil je?quote:
Heeft Århus een vliegveld?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Welk denemarken? Stad? Moet wel een vliegveld zitten. Anders kan ik niet leveren en/of uitleggen. Waar wil je?
Tirstrupquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:49 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Heeft Århus een vliegveld?
Een weerkaart is ook goed
Dankjewelquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 01:55 schreef Makrelis het volgende:
TAF EKAH 022303Z 0300/0324 28005KT 9999 BKN020
Wind 280° at 5 KTS
Visibility 10,000+ M
Clouds
Broken at 2,000' AGL
Ceiling
Broken at 2,000' AGL
Ja maf ze. Zeg dat ook maar tegen mevrouw Emotion.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:00 schreef The_Emotion het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart slapen.
Slaap lekker
Ach, wat zijn die limburgertjes toch altijd zo schattigquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
WAAROM ZIJN ER NOG ALTIJD LIMBURGERS DIE KRUIPEN VOOR DE HOLLANDERS EN DIE KONTENKRUIPEN?
IS DE EIGEN IDENTITEIT ZO MIN DAT MEN ZICH ONDERDAAN MAAKT AAN HUN AANMATIGENDHEID?
ELK VOLK, REGIONAAL OF NATIONAAL, IS TROTS EN TOONT DIE TROTS, ALLEEN LIMBURG WIL BIJ IETS HOREN WAAR HET DE JURE NIET BIJ HOORT (NEDERLAND) EN WIL ERGENS NIET BIJ HOREN WAAR HET DE JURE WEL BIJ HOORT (DUITSLAND).
GEEN TWEEDE VOLK ZAL GEVONDEN WORDEN DAT ZICHZELF ZO BELAZERT.
[ afbeelding ]
Autonomie is voor Limburgse separatisten onbespreekbaar (weg uit dat vermaledijde door Holland gedomineerde) Nederland [of een federale structuur zou de provinciale structuur al moeten vervangen of Nederland zou al uiteen moeten vallen in een Koninkrijk Holland en een Republiek Nederland, zie elders op deze website]. We hebben recht op soevereiniteit (Zelfbeschikkingsrecht der Volkeren), dan gaan we ook voor soevereiniteit! Desnoods opgaan in Duitsland (staatsrechtelijk het enige acceptabele alternatief voor soevereiniteit dat ook juridisch door te zetten is). Natuurlijk zou een Groot-Limburg (Belgisch en oostelijk Limburg weer samen) ook goed verteerbaar zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:59 schreef Makrelis het volgende:
Deze dan Dima. Hieronder:
Russen neergeschoten met een Vahklas, Enterprise morale crew @:fcu030 . Nice nice nice.
Aight.
Luna, 22 år og fra Kirke SåbyJammer van die neptieten maar ik kan deze best waarderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent afquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:16 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jammer van die neptieten maar ik kan deze best waarderen
Laat ze, letterlijk niemand die ze zal missenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 02:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
WAAROM ZIJN ER NOG ALTIJD LIMBURGERS DIE KRUIPEN VOOR DE HOLLANDERS EN DIE KONTENKRUIPEN?
IS DE EIGEN IDENTITEIT ZO MIN DAT MEN ZICH ONDERDAAN MAAKT AAN HUN AANMATIGENDHEID?
ELK VOLK, REGIONAAL OF NATIONAAL, IS TROTS EN TOONT DIE TROTS, ALLEEN LIMBURG WIL BIJ IETS HOREN WAAR HET DE JURE NIET BIJ HOORT (NEDERLAND) EN WIL ERGENS NIET BIJ HOREN WAAR HET DE JURE WEL BIJ HOORT (DUITSLAND).
GEEN TWEEDE VOLK ZAL GEVONDEN WORDEN DAT ZICHZELF ZO BELAZERT.
[ afbeelding ]
Autonomie is voor Limburgse separatisten onbespreekbaar (weg uit dat vermaledijde door Holland gedomineerde) Nederland [of een federale structuur zou de provinciale structuur al moeten vervangen of Nederland zou al uiteen moeten vallen in een Koninkrijk Holland en een Republiek Nederland, zie elders op deze website]. We hebben recht op soevereiniteit (Zelfbeschikkingsrecht der Volkeren), dan gaan we ook voor soevereiniteit! Desnoods opgaan in Duitsland (staatsrechtelijk het enige acceptabele alternatief voor soevereiniteit dat ook juridisch door te zetten is). Natuurlijk zou een Groot-Limburg (Belgisch en oostelijk Limburg weer samen) ook goed verteerbaar zijn.
Jouw compensatiedrang is zo immens.quote:
Ken je Uncle Roger op youtube?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 09:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw compensatiedrang is zo immens.
Naam komt me wel bekend voor. Kookvlogs?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je Uncle Roger op youtube?
maak anders even een lijstje van onderwerpen waar we het wel over mogen hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:18 schreef Pharkus het volgende:
Misschien een goed moment om weer eens een einde aan de Braddie SC hier te maken nu braddie zijn abonnement gecanceld heeft.
Vooral bekijken van kookfilmpjes van anderen en dan kritiek leveren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naam komt me wel bekend voor. Kookvlogs?
Ga ik meteen mee aan de slag. Ik zou er als ik jullie was niet op wachten maar gewoon de vuistregel "Doe normaal" en leave Braddie alone hanteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
maak anders even een lijstje van onderwerpen waar we het wel over mogen hebben
Hij klinkt alsof hij gewoon native English is die op een foute manier een Chinees probeert na te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral bekijken van kookfilmpjes van anderen en dan kritiek leveren.
Hij kan gewoon Engels, is een typetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij gewoon native English is die op een foute manier een Chinees probeert na te doen
Het is dan ook een komiekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral bekijken van kookfilmpjes van anderen en dan kritiek leveren.
Vind zijn rijst er wel lekker uit zien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon Engels, is een typetje.
Zei je dat ook maar over Abidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga ik meteen mee aan de slag. Ik zou er als ik jullie was niet op wachten maar gewoon de vuistregel "Doe normaal" en leave Braddie alone hanteren.
Was dit degene waarin hij jam gebruikt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind zijn rijst er wel lekker uit zien eigenlijkWel weer eens zin in egg fried rice
Ja. Maar is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dit degene waarin hij jam gebruikt?
Jamquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar is toch niet zo gek?Gewoon mengseltje van chilipepers en paprika shizzle
Past wel prima hier tussen in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jam
Waarom niet gewoon sambal?
Heb zelf nog nooit dit gemaakt, maar lijkt me simpelere versie van nasi.
Doe even normaal man. Als er een keer over voetbal wordt gepraat is het ook niet meteen de VBL-SCquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Ga lekker in CUL verder. Dit is een KLB chat. Moderator doe er is wat aan.
Ja of HetMarcquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Solotovski het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook over een andere willekeurige vlogger hebben
#KNOLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRR
Doe zelf normaal joh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Als er een keer over voetbal wordt gepraat is het ook niet meteen de VBL-SC
En vannacht was het TRV-SC?quote:
Cojona bij de Deentjes dus dat wordt een eitjequote:
Onder m'n kussenquote:
Vet gezellig is wel leuk kanaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Solotovski het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook over een andere willekeurige vlogger hebben
#KNOLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |