Ga ik meteen mee aan de slag. Ik zou er als ik jullie was niet op wachten maar gewoon de vuistregel "Doe normaal" en leave Braddie alone hanteren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
maak anders even een lijstje van onderwerpen waar we het wel over mogen hebben
Hij klinkt alsof hij gewoon native English is die op een foute manier een Chinees probeert na te doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral bekijken van kookfilmpjes van anderen en dan kritiek leveren.
Hij kan gewoon Engels, is een typetje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij gewoon native English is die op een foute manier een Chinees probeert na te doen
Het is dan ook een komiekquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral bekijken van kookfilmpjes van anderen en dan kritiek leveren.
Vind zijn rijst er wel lekker uit zien eigenlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij kan gewoon Engels, is een typetje.
Zei je dat ook maar over Abidquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ga ik meteen mee aan de slag. Ik zou er als ik jullie was niet op wachten maar gewoon de vuistregel "Doe normaal" en leave Braddie alone hanteren.
Was dit degene waarin hij jam gebruikt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind zijn rijst er wel lekker uit zien eigenlijkWel weer eens zin in egg fried rice
Ja. Maar is toch niet zo gek?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dit degene waarin hij jam gebruikt?
Jamquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar is toch niet zo gek?Gewoon mengseltje van chilipepers en paprika shizzle
Past wel prima hier tussen in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jam
Waarom niet gewoon sambal?
Heb zelf nog nooit dit gemaakt, maar lijkt me simpelere versie van nasi.
Doe even normaal man. Als er een keer over voetbal wordt gepraat is het ook niet meteen de VBL-SCquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Ga lekker in CUL verder. Dit is een KLB chat. Moderator doe er is wat aan.
Ja of HetMarcquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Solotovski het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook over een andere willekeurige vlogger hebben
#KNOLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRR
Doe zelf normaal joh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Als er een keer over voetbal wordt gepraat is het ook niet meteen de VBL-SC
En vannacht was het TRV-SC?quote:
Cojona bij de Deentjes dus dat wordt een eitjequote:
Onder m'n kussenquote:
Vet gezellig is wel leuk kanaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 10:49 schreef Solotovski het volgende:
We kunnen het natuurlijk ook over een andere willekeurige vlogger hebben
#KNOLPOWERRRRRRRRRRRRRRRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |