Ik vind Duitse steden zelf niet eens zo heel mooi, cultureel natuurlijk wel indrukwekkend, vooral in het voormalige oost Duitsland. De mooiste plaatsen in Duitsland vind ik omgeving Rostock en richting het noorden rond de 'Baltic Sea' of in Sachsen (ik weet zo die kleine steden niet meer bij naam) anders in Franken (maar 1x geweest maar daar waren ze super vriendelijk) of meer richting Oostenrijk in Bayern of rondom Stuttgart.quote:Op maandag 2 augustus 2021 22:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
In Duitsland zijn zeer veel mooie steden te vinden, aangezien Braddie Antwerpen ook graag cultureel had ontdekt, had ik ook iets in deze richting verwacht.
Tevens is er mooie natuur die bijzonder uitnodigd voor wandelingen tussen 1 - 3 km
Tijd dat je weer aan de pep gaat. Niet in twee minuten een topic kunnen openenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:14 schreef Solotovski het volgende:
Mort maat zet wel ff die topgif van dat beest in de op
Aaaaahw pls
Ja alles ging verkeerd gvdquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd dat je weer aan de pep gaat. Niet in twee minuten een topic kunnen openen
Ik vertrouw jou voor geen centquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je me een abo geeft zet ik een leuk gifje in de op
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met die dinosaurusvogels![]()
@Ama grijp nu eens inquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:35 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wil je soms dat we het weer over Braddie hebben
Liever over kitties idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
En nu is het klaar met die dinosaurusvogels![]()
Ben alleen nog maar in Berlijn geweestquote:Op maandag 2 augustus 2021 23:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vind Duitse steden zelf niet eens zo heel mooi, cultureel natuurlijk wel indrukwekkend, vooral in het voormalige oost Duitsland. De mooiste plaatsen in Duitsland vind ik omgeving Rostock en richting het noorden rond de 'Baltic Sea' of in Sachsen (ik weet zo die kleine steden niet meer bij naam) anders in Franken (maar 1x geweest maar daar waren ze super vriendelijk) of meer richting Oostenrijk in Bayern of rondom Stuttgart.
Keulen vind ik een leuke stad, veel te doen en zien maar Düsseldorf, Dortmund en Hannover vind ik echt geen zak aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |