Spanjaarden en Latijns Amerikaanse landen kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Leon Haan heeft Duitse roots, wat een geschreeuw
Schippers is hem kwijtquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Hassan heeft dezelfde turbo als Schippers tegenwoordig
Ik weet niet zijn wel bekende woorden voor Markquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Jongens, denk allemaal ook even aan Mark Rutte nu, die moet gaan bellen met Hassan
Uitbesteed aan Rita Verdonk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Jongens, denk allemaal ook even aan Mark Rutte nu, die moet gaan bellen met Hassan
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet zijn wel bekende woorden voor Mark
#kutlandquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Die herkent het wel als iemand iets niet meer weet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
MEER vluchtelingen binnenhalen graag
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die herkent het wel als iemand iets niet meer weet.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken nu gewoon SPORZA voor discuswerpen
Verrassend veel leuke vrouwen bij de discus tegenwoordigquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken nu gewoon SPORZA voor discuswerpen
Naoribi?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef kilon het volgende:
WIJ zijn de beste. De Beste van Tokyo. De beste van Naoribi. De Beste van de Wereld
Dan zal het niet @heywoodu geweest zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet niet wat er stond, maar het is nu een spoiler. Dat mocht voorheen niet.
Kunnen nog niet tippen aan polsstokhoogspringen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Verrassend veel leuke vrouwen bij de discus tegenwoordig
Meerkampsters #1quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen nog niet tippen aan polsstokhoogspringen.
Dezelfde als tig delen hiervoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet niet wat er stond, maar het is nu een spoiler. Dat mocht voorheen niet.
Oepsquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deed jij bij mij bij het mannenhockey, ik was woedend. (dit moest ik nog even kwijt)
Daar wonen de Naori'squote:
In 1948 geloof ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Zal wel historisch zijn om 3 loopnummers te winnen op 1 olympische spelen (ik zeg niet dat ze dat gaat doen maar kans is er zeker) .. is dat ooit eerder gebeurd?
Vast wel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Zal wel historisch zijn om 3 loopnummers te winnen op 1 olympische spelen (ik zeg niet dat ze dat gaat doen maar kans is er zeker) .. is dat ooit eerder gebeurd?
Ik heb pas net FOK! er weer bij gepakt, deze lekker gekeken met alleen de blik op TV en niks andersquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dan zal het niet @:heywoodu geweest zijn
Carl Lewis.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Goed puntquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
Het feit dat er spoiler staat is ook een spoiler
FBK won er 4 (waarvan 3 individueel) en een fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Sowieso wel bij veel atletiek onderdelen. Uitgezonderd sprint, lange afstand en kogelstoten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ja die moeten elke ochtend eerst drie keer naar de waterput lopen voordat ze kunnen trainen. Echt eerlijk is het natuurlijk nietquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
Die Ethiopische dames vinden Sifan vast een verrader.
Fanny won de 100m 200m en 400mquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
quote:
Daar zat wel een estafette tussenquote:
Zonder estafette? In 1948.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Ik voelde me al bekekenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb pas net FOK! er weer bij gepakt, deze lekker gekeken met alleen de blik op TV en niks anders
Dit zou wel een leuke TT zijnquote:
ZatopekGod, goud op de 5, 10 en marathon.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:01 schreef Fodio het volgende:
Ook estafette erbij nog.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:02 schreef Fodio het volgende:
[..]
Was niet 3 loopnummers maar 100M, 200M en verspringen
ja doei, allemaal van die kenau'squote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Even serieus, die Tsegay heeft 1,5 miljoen op de bank staan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ja die moeten elke ochtend eerst drie keer naar de waterput lopen voordat ze kunnen trainen. Echt eerlijk is het natuurlijk niet
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
Nu een NOS-journaal met weer allemaal ellende![]()
Huh, Dione doet iets met de Spelen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Dione zit ongetwijfeld met een natte poes in het stadion om te kijken... meest nutteloze reporter en bijdrages van de OS
Oei, scheurtjes in het mod team hier.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
Spoiler...ok dan, nou...no comment verder.
Graag in FB bespreken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Op welke manier is "Goud voor Sifan Hassan" een spoiler?
Live sport = live sport
Gewoon zeer terechte opmerkingen van de users in het topicquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, scheurtjes in het mod team hier.
Gewoon Sifan opstellen bij 400M relay als laatste loopster .. dan wordt het zeker goudquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee 100, 200 en 80m horden. 4x100 estafette.
Sommige mensen blijven uit het topic omdat ze het nu niet kunnen kijken. En dan staat het ineens in de AT.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Live sport = live sport
Voor als je het nu niet kan zien, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Live sport = live sport
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon zeer terechte opmerkingen van de users in het topic
Doe deze danquote:
Ja die maakt filmpjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, Dione doet iets met de Spelen?
Mensen die het niet kunnen kijken moeten eens goed hun prioriteiten op orde brengen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven uit het topic omdat ze het nu niet kunnen kijken. En dan staat het ineens in de AT.
Dat is zonder meer waar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Mensen die het niet kunnen kijken moeten eens goed hun prioriteiten op orde brengen.
Dan moet ze wel eerst al 4 km hebben ingelopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef Fodio het volgende:
[..]
Gewoon Sifan opstellen bij 400M relay als laatste loopster .. dan wordt het zeker goud
Dan moet je ook niet online gaan als je de uitslag niet wilt weten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven uit het topic omdat ze het nu niet kunnen kijken. En dan staat het ineens in de AT.
Er zijn:quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Live sport = live sport
Ja die doet waarschijnlijk iets wat in dat avondprogramma gebruikt wordt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh, Dione doet iets met de Spelen?
Gewoon ook als 1e, 2e en 3e. 1600 meter kan ze makkelijk aanquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef Fodio het volgende:
[..]
Gewoon Sifan opstellen bij 400M relay als laatste loopster .. dan wordt het zeker goud
Echt belachelijk gewoonquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die maakt filmpjeszo zat ze in de judohal naar Henk Grol te kijken, in het zwembad naar Ranomi en op zee naar Kiran. Hoogstaande journalistiek. En ze heeft dan af en toe een interview in het dorp met 3 vragen.
De filmpjes gaan over dat ze zit te kijken?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die maakt filmpjeszo zat ze in de judohal naar Henk Grol te kijken, in het zwembad naar Ranomi en op zee naar Kiran. Hoogstaande journalistiek. En ze heeft dan af en toe een interview in het dorp met 3 vragen.
B. Niet op dit uurquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn:
A. Mensen die werken en later terug willen kijken
B. Mensen die uitgesteld kijken omdat de spelen uit wel driehonderd onderdelen bestaan
Schoolreisjesgenotquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Dione zit ongetwijfeld met een natte poes in het stadion om te kijken... meest nutteloze reporter en bijdrages van de OS
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De filmpjes gaan over dat ze zit te kijken?Jeetje
Yup, genantquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt belachelijk gewoon
Ik wil ook naar Japan.
Maak er even een neutrale TT van dan, jij bent hier toch ook gewoon modquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
B is wmb ook onwaarschijnlijk, maar het zou best kunnen. Ik moet ook nog iets terugkijkenquote:
Ja en ze becommentarieert dan wat ze ziet. Bij Ranomi "Kom op, kom op..."quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de andere NOS medewerkers is zij dus eigenlijk gewoon daar op vakantie.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aaah en oooh roepenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die doet waarschijnlijk iets wat in dat avondprogramma gebruikt wordt.
De Belg keek ook gewoon in de turnkantine naar de turnfinale hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Net als Thijs Z.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de andere NOS medewerkers is zij dus eigenlijk gewoon daar op vakantie.
Die is bewust naar de andere kant gelopenquote:
Heerlijk baantje lijkt me dat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de andere NOS medewerkers is zij dus eigenlijk gewoon daar op vakantie.
Zeker wetenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb in ieder geval mijn best gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OS heeft geen mods. Of ze zijn koppig.
Ja ik blijf niet bezig met TT's aanpassen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
OS heeft geen mods. Of ze zijn koppig.
Ze rent zo via de nooduitgang het stadion uitquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef kilon het volgende:
Sifan zoekt een uitgang waar ze niet langs Stekelenburg hoeft te gaan.
Iemand die roze is, kan ik per definitie niet serieus nemenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ik blijf niet bezig met TT's aanpassen.
![]()
Ja, ik verbaas me daar ook over. In plaats van haar en Jeroen naar Tokio te sturen, had de NOS beter kunnen investeren in extra streams zoals Sporza.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Ja. Stekelenburg is een verschrikking. En heel vaak graag zelf aanwezig. Maar die doet vrij veel. Dione tja.quote:
uitroepteken erachter zegt meer dan een duizend woordenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Sifan voor goud is wel spoilervrij toch?
*Kijkt naar Nattekat's UI.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die roze is, kan ik per definitie niet serieus nemen
Geldt dat ook voor roze UI's?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die roze is, kan ik per definitie niet serieus nemen
Misschien zit ze wel in een hotel om de hoekquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef TheVulture het volgende:
Estevana hiervoor nog naar de studio laten rijden
Doet ze dat ook bij dopingcontroles?quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef kilon het volgende:
Mwah, voor de race had je dat ook prima kunnen zeggen. Bol gaat ook voor goud!quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
uitroepteken erachter zegt meer dan een duizend woorden
Denk niet dat ze van het vaste loon dat ze toch al krijgt van Dione die rechten konden kopen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me daar ook over. In plaats van haar en Jeroen naar Tokio te sturen, had de NOS beter kunnen investeren in extra streams zoals Sporza.
Die is echt leukquote:
quote:
en daarna een klaagzang van 5 minuten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:11 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ik gok dat haar 1e drie woorden zullen zijn "ik ben blij"
Ja. Of ze had in de studio kunnen zitten. Hoe matig Dione ook is. Één op één met een analist is ze minder slecht dan wat er nu zit.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas me daar ook over. In plaats van haar en Jeroen naar Tokio te sturen, had de NOS beter kunnen investeren in extra streams zoals Sporza.
Dat is Churandy. Sifan is 'Ik weet het niet'quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:11 schreef Fodio het volgende:
[..]
Ik gok dat haar 1e drie woorden zullen zijn "ik ben blij"
"Ik weet niet...ik weet niet, ik zweet."quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:11 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en daarna een klaagzang van 5 minuten.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Ik weet niet...ik weet niet, ik zweet."
Ik word een beetje moe van mensen die de hele tijd tweeten WAAROM IS DIT NIET TE ZIEN WAAR KUNNEN WE DIT ZIEN SCHANDALIG terwijl je voor 2 biertjes alles kunt kijken. En ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die tweet van Sedoc satire was nav de tweet van Sjek, want Estevana zal vast al ergens rond de studio hebben gezeten.
Tot zover deze micro-analyse.
Dat is het bewaarde geheim van Tokio. Iedereen wil het, maar niemand lukt het.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:09 schreef kilon het volgende:
Femke even vragen hoe je moet ontsnappen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het bewaarde geheim van Tokio. Iedereen wil het, maar niemand lukt het.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat ze van het vaste loon dat ze toch al krijgt van Dione die rechten konden kopen.
Die werkt niet voor de NOSquote:
Eens, maar zelfs met de beperkingen waar de NOS qua rechten tegenaan loopt maken ze er toch echt best een armzalige puinhoop van. Incompetente presentatoren, alles maar willen duiden en uitleggen ten koste van livesport etc.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van mensen die de hele tijd tweeten WAAROM IS DIT NIET TE ZIEN WAAR KUNNEN WE DIT ZIEN SCHANDALIG terwijl je voor 2 biertjes alles kunt kijken. En ik denk dat je gelijk hebt.
Beetje sport kijken. Beetje filmpjes maken.quote:
Dat zou ik erg grappig vindenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die tweet van Sedoc satire was nav de tweet van Sjek, want Estevana zal vast al ergens rond de studio hebben gezeten.
Tot zover deze micro-analyse.
Steeds op één locatie, dus mis je vrijwel allesquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beetje sport kijken. Beetje filmpjes maken.
Zo worden sommige mensen begravenquote:
Greg is aan diegene aan het vragen hoe de baanwielrensters het hebben gedaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand in de Sporza-studio heeft zijn gsm aan.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Greg is aan diegene aan het vragen hoe de baanwielrensters het hebben gedaan.
Ja ik bedacht me dat ik eigenlijk naar Parijs wil in 2024, maar dan mis je zoveel andere sport dat me dat echt niet leuk lijktquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Steeds op één locatie, dus mis je vrijwel alles
Vlado zal wel tijdens een wedstrijd die ze wil zien wat gaan vragen.quote:
Eén dag OS en je hebt al een vakantie aan budget erdoorheen gegooid, valt wel meequote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me dat ik eigenlijk naar Parijs wil in 2024, maar dan mis je zoveel andere sport dat me dat echt niet leuk lijkt
Ze zit onder die vlag naar een D+ stream te kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vlado zal wel tijdens een wedstrijd die ze wil zien wat gaan vragen.
Ik klikte even op die tweet. Die reactie van Vlado over het commentaar van Leon Haan...quote:
Wij van WC Eendquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik klikte even op die tweet. Die reactie van Vlado over het commentaar van Leon Haan...
Ik zag gisteravond ook een tweet die vond dat Tom Egbers op zn hoogtepunt isquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik klikte even op die tweet. Die reactie van Vlado over het commentaar van Leon Haan...
Maakt wel eens fouten ja, maar toch luister ik bij zoiets liever naar Haan dan naar een commentator waar ik minder aan gewend ben. Ivo van Haaren ook nog wel, 50/50. Gewenning denk ik, als ik atletiek met Leon Haan kijk/luister voelt het voor mij echt als een groot toernooiquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Willem Vissers, die niet geremd wordt door enige kennis van zaken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zag gisteravond ook een tweet die vond dat Tom Egbers op zn hoogtepunt is
Nee, dit kan niet.
Willem Vissers. Een parodie op een journalist.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Ook diverse NOS collega's die lyrisch waren over Ayolt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Willem Vissers vind zichzelf extreem interessant. Dat is erg bijzonder voor zo'n kleurloze journalist.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem Vissers. Een parodie op een journalist.
Ohja dat was het idd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Willem Vissers, die niet geremd wordt door enige kennis van zaken.
De vlaggen hoog,quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook diverse NOS collega's die lyrisch waren over Ayolt.
Ik vind Haan hier ook prima hoor. Maar het is een beetje teveel zelfbevlekking van de NOS. Vooral eigenlijk omdat ik nu al meerdere keren NOS mensen dat soort tweets zie plaatsen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt wel eens fouten ja, maar toch luister ik bij zoiets liever naar Haan dan naar een commentator waar ik minder aan gewend ben. Ivo van Haaren ook nog wel, 50/50. Gewenning denk ik, als ik atletiek met Leon Haan kijk/luister voelt het voor mij echt als een groot toernooi![]()
De Jong is ook alleen maar van HET VERHAAL. Arrogante kwal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:23 schreef raptorix het volgende:
Volgende keer Marcel van Roosmalen met Wilfried de Jong.
Haan is prettig om naar te luisteren. Iconisch commentaar bij het eerste goud van Bolt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Haan hier ook prima hoor. Maar het is een beetje teveel zelfbevlekking van de NOS. Vooral eigenlijk omdat ik nu al meerdere keren NOS mensen dat soort tweets zie plaatsen.
Ik zit niet op commentaar of op domme vragen te wachten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
De Jong is ook alleen maar van HET VERHAAL. Arrogante kwal.
Of stel ze iets rustiger.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Goed gesprek weer, stel maar gewoon geen vragen meer
Cafeïne staat op de dopinglijstquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:31 schreef RAVW het volgende:
ja nu snap ik de versnelling wel 20 bakken koffie
![]()
![]()
![]()
![]()
neem bij de 10 km ook er nog even 20 bakker er bij
Maar trouwens mag dat wel wat het is toch een soort pepmiddel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |