Spanjaarden en Latijns Amerikaanse landen kunnen er ook wat van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef AllesKaputt het volgende:
Leon Haan heeft Duitse roots, wat een geschreeuw
Schippers is hem kwijtquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Hassan heeft dezelfde turbo als Schippers tegenwoordig
Ik weet niet zijn wel bekende woorden voor Markquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Jongens, denk allemaal ook even aan Mark Rutte nu, die moet gaan bellen met Hassan
Uitbesteed aan Rita Verdonk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Jongens, denk allemaal ook even aan Mark Rutte nu, die moet gaan bellen met Hassan
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet zijn wel bekende woorden voor Mark
#kutlandquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
Die herkent het wel als iemand iets niet meer weet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:57 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef FundsAreSafu het volgende:
MEER vluchtelingen binnenhalen graag
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die herkent het wel als iemand iets niet meer weet.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken nu gewoon SPORZA voor discuswerpen
Verrassend veel leuke vrouwen bij de discus tegenwoordigquote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kijken nu gewoon SPORZA voor discuswerpen
Naoribi?quote:Op maandag 2 augustus 2021 14:59 schreef kilon het volgende:
WIJ zijn de beste. De Beste van Tokyo. De beste van Naoribi. De Beste van de Wereld
Dan zal het niet @heywoodu geweest zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet niet wat er stond, maar het is nu een spoiler. Dat mocht voorheen niet.
Kunnen nog niet tippen aan polsstokhoogspringen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Verrassend veel leuke vrouwen bij de discus tegenwoordig
Meerkampsters #1quote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen nog niet tippen aan polsstokhoogspringen.
Dezelfde als tig delen hiervoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet niet wat er stond, maar het is nu een spoiler. Dat mocht voorheen niet.
Oepsquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deed jij bij mij bij het mannenhockey, ik was woedend. (dit moest ik nog even kwijt)
Daar wonen de Naori'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |