Scheelt wel zo'n stuk lopen om 'm weer op te rapen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je helemaal naar Tokyo komen om je discus in het net te werpen. Erg dom
Als er een net bij de sprint had gehangen had Dafne zich daar ook in geworpen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je helemaal naar Tokyo komen om je discus in het net te werpen. Erg dom
Daar hebben ze van die afstandsbestuurbare auto's voorquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Scheelt wel zo'n stuk lopen om 'm weer op te rapen.
Dat mag tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan Nederland Van Niekerk niet claimen?
Water is bij andere onderdelenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:20 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat de race van Dobber in het water valt maar dat hij na een aantal DSQ van tegenstanders alsnog wordt opgevist voor de finale.
Moet zo de tuin harken, dit is zijn werkoutfitquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef Redefine het volgende:
Gardiner heeft nog zijn trainingsshirt aan?
In de finale best kans op deze baan met de nieuwe schoenen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:20 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gaat er eens iemand onder de 43 seconde lopen.
Zul je zien dat hij ineens gaat schroeien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben blij dat ik de resultaten van Van Niekerk nog even heb gegoogled voordat ik die Nostradamus vraag heb ingevuld
@:Mexicanobakker
Jan Van Riebeck is het hier mee eensquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan Nederland Van Niekerk niet claimen?
Iedereen oprollenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Max23 het volgende:
Jammer dat Makwala 0,04 sneller is, dan krijgt Liemarvin baan 2
Uitstekend uitzicht op andere mannen. Liemarvin gaat schroeien #DROOMPLANquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Max23 het volgende:
De nr. 2 van de 2e halve finale was wel langzamer, of telt dat niet?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:24 schreef Max23 het volgende:
Ook al 32 helaasquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:28 schreef kilon het volgende:
Martina mag straks waardig met pensioen. De opvolger staat hier
Zo hoort het.quote:
Daar is verder weinig van te merken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:27 schreef AllesKaputt het volgende:
NOS probeert serieuze sportjournalistiek te bedrijven.
Weet hij ook hoe het voelt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:28 schreef trein2000 het volgende:
Stekel wordt helemaal gek van die vent...
quote:
Dan gaan ze heel veel shit over zich heen krijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
Ze willen gewoon doorgaan vanuit de organisatie. Nee dat kan niet
Wat een onzin.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef RAVW het volgende:
wat was dat dacht even dat ik naar de EO zat te kijken ..... politiek en geloofs dingen mogen toch niet met de spelen
Wie is er negatief?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef thedeedster het volgende:
Waarom zoveel negativiteit? Bonevacia is gewoon hyper, en dat kan ik me wel voorstellen. Klasse gedaan.
Iedereen is hier positief toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef thedeedster het volgende:
Waarom zoveel negativiteit? Bonevacia is gewoon hyper, en dat kan ik me wel voorstellen. Klasse gedaan.
5 op een rij ongeldig en gewoon door gaanquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
Ze willen gewoon doorgaan vanuit de organisatie. Nee dat kan niet
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Is dit trouwens goed of slecht voor Hassan?
is die transgender al geweest?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen schakelen naar het gewichtheffen allen.
In Hengelo schroeide ze volgensmij een WR bij elkaar in de stromende regenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Dopingquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zwaar en kutleven moet je hebben als je je aan dit soort dingen dusdanig kan storen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef RAVW het volgende:
wat was dat dacht even dat ik naar de EO zat te kijken ..... politiek en geloofs dingen mogen toch niet met de spelen
Min minquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef kilon het volgende:
Past in het plaatje van officials en deze Spelen
En ook polsstok wilden ze laten doorgaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
5 op een rij ongeldig en gewoon door gaan
Ik kan me erg storen aan dit soort post van 'waarom zoveel' 'waarom doet iedereen alsof' terwijl letterlijk niemand dat doet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef thedeedster het volgende:
Waarschijnlijk slecht: "Ik ben nat, ik weet het niet, ik ben nat, ik weet het niet, ik drup"quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Nooitquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ook ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me erg storen aan dit soort post van 'waarom zoveel' 'waarom doet iedereen alsof' terwijl letterlijk niemand dat doet.
Dan maar naar Mijain Lopez.quote:
Nederlanders zijn goed getraind om te lopen in regen.quote:
Liggen gewoon plassen op de baan, nog nooit zo'n natte sintelbaan gezienquote:
Ja lekker eerlijkquote:
Als Bol in 9 start wel.quote:
Cultuurdingetje, iedereen moet zich onberispelijk gedragen. Max is daarin bijvoorbeeld een lichtend voorbeeld. Calvinistisch en nuchter ;pquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me erg storen aan dit soort post van 'waarom zoveel' 'waarom doet iedereen alsof' terwijl letterlijk niemand dat doet.
De doping raakt uitgewerkt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:37 schreef kilon het volgende:
Het regent het regent de lopertjes worden nat
Zichzelfquote:
Ja. Goed gedaan. Belgisch record.quote:
Italiaanse mazzel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |