is die transgender al geweest?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen schakelen naar het gewichtheffen allen.
In Hengelo schroeide ze volgensmij een WR bij elkaar in de stromende regenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Is dit trouwens goed of slecht voor Hassan?
Dopingquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een zwaar en kutleven moet je hebben als je je aan dit soort dingen dusdanig kan storen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef RAVW het volgende:
wat was dat dacht even dat ik naar de EO zat te kijken ..... politiek en geloofs dingen mogen toch niet met de spelen
Min minquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef kilon het volgende:
Past in het plaatje van officials en deze Spelen
En ook polsstok wilden ze laten doorgaan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
5 op een rij ongeldig en gewoon door gaan
Ik kan me erg storen aan dit soort post van 'waarom zoveel' 'waarom doet iedereen alsof' terwijl letterlijk niemand dat doet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:30 schreef thedeedster het volgende:
Waarom zoveel negativiteit? Bonevacia is gewoon hyper, en dat kan ik me wel voorstellen. Klasse gedaan.
Waarschijnlijk slecht: "Ik ben nat, ik weet het niet, ik ben nat, ik weet het niet, ik drup"quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef dz5b604 het volgende:
Is dit trouwens goed of slecht voor Hassan?
Nooitquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ook ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me erg storen aan dit soort post van 'waarom zoveel' 'waarom doet iedereen alsof' terwijl letterlijk niemand dat doet.
Dan maar naar Mijain Lopez.quote:
Nederlanders zijn goed getraind om te lopen in regen.quote:
Liggen gewoon plassen op de baan, nog nooit zo'n natte sintelbaan gezienquote:
Ja lekker eerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |