Tja, geen sekscontacten in het Olympisch dorp hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had zich vannacht gewoon gespaard. Dat wordt schroeien in de vinale
Bolt vind dat het in de vinale ook moet kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitlopend in de halve finale. Kan dit?
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genaaid door de omstandighedenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Eeuwig zonde dat Van Klinken er niet bij is
Ik bedoel die tijd he.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.
Nieuwe schoenen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.
Pech met dat verschil tussen die twee groepenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Oh zoquote:
We zijn beflikkerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Is dat nou al bevestigd ergens dan?quote:
Ik zou zeggen van niet. Of het moeten echt die schoenen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je weet dat je sterker bent met de middeltjes die je gebruikt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar als je iedereen in zo'n groep door ziet gaan lijkt het me wel een reden te hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nou al bevestigd ergens dan?
Too old.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
De twee Namibische "18-jarigen" gaan ook wel lekker
Kan, maar er gebeuren ook wel gewoon rare dingen natuurlijk. Sowieso was haar worp gewoon niet geweldig, tja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, maar als je iedereen in zo'n groep door ziet gaan lijkt het me wel een reden te hebben
Zou kunnen. Maar denk ik alleen als Thompson iemand voor zich heeft lopen die goed tegengas geeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel eens tijd worden om dat record te verbreken
Ah, this shit again.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
De twee Namibische "18-jarigen" gaan ook wel lekker
Zelfs langzamer dan Dafnequote:Op maandag 2 augustus 2021 12:41 schreef Zorro het volgende:
Zie je wel, het lag gewoon aan de baan. Imke redt het ook niet.
Die gaat naar de finalequote:
Dat zal dan wel weer awkward worden na de finish.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:46 schreef Tijger_m het volgende:
1-2 Jamaica op de 200 meter Dames, gok ik.
Gelukkig geen zwiepquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:46 schreef Tijger_m het volgende:
Slap handje ter felicitatie bij de finish dus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:46 schreef Tijger_m het volgende:
Dat vind de derde Jamaicaanse blijkbaar ook.quote:
Vooral lekker inconsequent.quote:
voetfetishist bij het AD, lijkt me overigens echt geen probleem bij het hordelopen met spikes te lopen die net iets meer naar middenafstand gemaakt zijn. Dat is nou echt marginal gains. Zolang die carbonplaat er maar in zit.quote:
Liepen de anderen wel op Nike of NewBalance?quote:
INTERVUUUU?quote:
Adidas grote concurrent Puma heeft ze blijkbaar wel als ik de tijden van Thomson ziequote:
De bend. Ze had dan toch wat harder kunnen lopen in de eerste ronde?quote:
Die komt na dat interview met een stiekem vuistje.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:51 schreef kilon het volgende:
Tranen. Stekelenburg gaat hier vanavond nog even aan terugdenken.
Dan ben je te laat gestopt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb wel met 'r te doen hoor, als je lichaam niet meer wil....
Daar dacht ik bij die series ook al aanquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
De acne is ook weg nu ze niet meer hard loopt.
Ja die wit zijn plafond vanavond nog een keer extraquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:51 schreef kilon het volgende:
Tranen. Stekelenburg gaat hier vanavond nog even aan terugdenken.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ze haalt nog steeds de halve finale op de OSquote:
Nou hier hoefden ze geen moeite voor te doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat eeuwige vissen naar DE TRAAN van de NOS hangt me de keel uit.
Die acne kwam pas onder Reider toch, terwijl ze onder Bart Bennema harder liep dacht ikquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik bewandel het pad van het medelijden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou hier hoefden ze geen moeite voor te doen
Lijkt me kut als sprintster op de Olympische Spelen. Mijn lichaam wil ook niet meer.quote:
Zou die kaak nog gaan krimpen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ja. Of naar woede.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat eeuwige vissen naar DE TRAAN van de NOS hangt me de keel uit.
ook niet met al deze knappe atletes?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me kut als sprintster op de Olympische Spelen. Mijn lichaam wil ook niet meer.
Die kaak was ook vooral onder Reider.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die acne kwam pas onder Reider toch, terwijl ze onder Bart Bennema harder liep dacht ik
Bij Churandy niet hoorquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Of naar woede.
Iemand moet janken of enorm kwaad zijn, dan zijn ze blij.
Belgische vrouwen zijn aan het basketballen.quote:
Dat is een streep door de rekeningquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
Alysha Newman drie foutsprongen bij aanvangshoogte. Erg jammer.
Dat is niet best.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:55 schreef Dagoduck het volgende:
Alysha Newman drie foutsprongen bij aanvangshoogte. Erg jammer.
En polsstok werpen.quote:
Mijn verzorgsters hebben geen acné en brede kaken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ook niet met al deze knappe atletes?
Speerwerpen XLquote:
Toch post je hier weer op top niveau Tong, wat een zeer mooie prestatie is!quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me kut als sprintster op de Olympische Spelen. Mijn lichaam wil ook niet meer.
Hoe oud werd Florence Griffith ?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tsja gewoon aan de stuff en je lichaam volledig overtrainen, dan ben je voor je 30e al gesloopt
Gracenote heeft ook nog een brons voor Lieke Klaver voorspeldquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:55 schreef kilon het volgende:
Naja, gelukkig heeft NOS nog Sifan en Femkehype
38quote:
Die had ook een zilveren medaille voor Nadine Visserquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gracenote heeft ook nog een brons voor Lieke Klaver voorspeld
Had hier ook gewoon moeten staan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef kilon het volgende:
D+ stream vindt het schokkend dat Van Klinken hier niet bij is.
Polsstokverspringen.quote:
Bedroefd, Boos, Blij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Of naar woede.
Iemand moet janken of enorm kwaad zijn, dan zijn ze blij.
Klopt ook toch?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef kilon het volgende:
D+ stream vindt het schokkend dat Van Klinken hier niet bij is.
Ze hebben overigens geen medaille voor Hassan bij de 5km....quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die had ook een zilveren medaille voor Nadine Visser
Misschien kunnen we dat fierljeppen noemen.quote:
Toch zou ik wel Fierljeppen willen zien op de OS. Is toch een soort vanquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:57 schreef Redefine het volgende:
Zou op zich wel leuk zijn. Hoogspringen met een discus, dus belasting. En gooien met een polsstok.
En geen voor Van Rouwendaal bij het openwater zwemmen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ze hebben overigens geen medaille voor Hassan bij de 5km....
Yep.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Toch zou ik wel Fierljeppen willen zien op de OS. Is toch een soort vanpolsstokverspringen.
Hebben ruim van te voren aangekondigd dat je verder kunt kijken op Canvas. Gelukkig hebben we de Belgen nogquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Aguero het volgende:
het journaal mogen we zeker niet missen
kutbelgen.
Iets voor Amsterdam 2040.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Toch zou ik wel Fierljeppen willen zien op de OS. Is toch een soort vanpolsstokverspringen.
Oh, toen ik zapte was daar nog iets anders.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:00 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hebben ruim van te voren aangekondigd dat je verder kunt kijken op Canvas. Gelukkig hebben we de Belgen nog
Ja, dat was de grap.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen we dat fierljeppen noemen.
Omdat ze die nooit loopt, maar reëel gezien is er 1 halve concurrente voor de winst.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Amerikaanse site voorspelde 1 goud (10k) en 2x zilver.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Welke website?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Amerikaanse site voorspelde 1 goud (10k) en 2x zilver.
Jij hengelt naar reacties?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geven we Dobber een kans of wordt het een zware...?
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:04 schreef Dagoduck het volgende:
Fierljeppen had trouwens best op de Spelen gekund dit jaar. Ze hebben/hadden een Fierljepbaan in Japan
[ afbeelding ]
https://virtualglobetrott(...)n-japan/view/google/
Trouw - Deze zomer kan Japan gaan fierljeppen - 1999
Ja. Meestal doen ze dat in derde serie.quote:
Zekerquote:
Halverwege de race hebben ze finishlijn wat naar achter gelegd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gek. Je zou toch zeggen dat ze hem vooraf hebben verteld hoe ver het is.
Dit is niet het handbal topic.quote:
Diplomaquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
En in de finale betekent weer een kans op een PLAK!
Gefeliciteerd allemaal
Als er iemand overleden is zijn die sadistische varkens er rap bij.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef monkyyy het volgende:
Nieuw Nederlands record, wikipedia is nog niet bijgewerkt. Sad.
Zo zal de NOS het wel brengen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
En in de finale betekent weer een kans op een PLAK!
Gefeliciteerd allemaal
Nederlandse vlaggetjes wapperen overal.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet het handbal topic.
Is met zijn eigen tapijt komen aanvliegen.quote:
Of om een grap te maken.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er iemand overleden is zijn die sadistische varkens er rap bij.
Ik vond die bal waarmee ze gooien al zo plat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is niet het handbal topic.
Uiteraard.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan na de finale teleurgesteld zijn
Ja kan niet beter, hopelijk is het genoegquote:
Er kan van alles gebeuren en er gebeurt altijd van allesquote:
Lijkt mij ook niet prettig keepen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vond die bal waarmee ze gooien al zo plat.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Benny het volgende:
Die grafiekjes op de baan zijn wel tof gedaan
Zonde van de groep waarin ze moest gooienquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Klinken had een hoger PR dus die had hier overheen kunnen gooien
Je moet hem werpen, niet gooien.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Klinken ziet medaille uit haar handen glippenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zou die tijd sowieso niet gelopen hebben denk ik.quote:
Ah ok, dat is een treurig maar wel beter excuus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Max23 het volgende:
Borlee heeft een hamstringblessure, gaat niet alleen maar op focussen van de relay zoals Leon Haan zegt
Dat gaan we steeds minder zien de komende jaren, let maar op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef -XOR- het volgende:
Oh, dus je hoeft als discuswerper niet perse eerst 3 jaar lang Big Macs te eten?
Oei, jij laat je hier foppen door Leon Haan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Wel de heats lopen en dus iemand uit de halve finales houden, maar dan afmelden wegens een estafette. Dat vind ik wel zo'n kutrubriek he.
Ook zo makkelijk op te lossenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Wel de heats lopen en dus iemand uit de halve finales houden, maar dan afmelden wegens een estafette. Dat vind ik wel zo'n kutrubriek he.
Ja. Al zie je dat dit al steeds meer gebeurd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat er een discuswerpster met een normaal postuur gaat winnen
Jessica?quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Familie van de Allman Brothers?
Het wordt eindelijk serieus genomenquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zie je dat dit al steeds meer gebeurd.
Volgens Leon Haan heeft Schippers een dubbele hernia en heeft ze al 2 jaar niet meer getraind.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:12 schreef Max23 het volgende:
Borlee heeft een hamstringblessure, gaat niet alleen maar op focussen van de relay zoals Leon Haan zegt
Ja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me geen goede ontwikkeling. De charme van de werpnummers is toch dat er een gezellig winterlaagje om de deelnemers heen ligt. @Oriente is het met me eens.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat gaan we steeds minder zien de komende jaren, let maar op.
En dan dusdanig laat dat ze niemand meer kunnen opvissen uit de series.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:13 schreef heywoodu het volgende:
Wel matig dit, ze voorspelden bij de mixed teams bij het judo zowel een winnaar bij de mannen en vrouwen, daarnaast hebben ze het over Remco Evenpoel.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
AP News
https://apnews.com/articl(...)7fbcf16e6555effc47be
Baardenquote:
zelfs de nummer 2 was al 0,3 langzamerquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:16 schreef dz5b604 het volgende:
Dit was geeneens in de buurt van Bonevacia
Ze was bang dat ze hem anders in het publiek zou gooien!quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zou je hem in het hek gooien?
Ja dat doen vrouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |