Tja, geen sekscontacten in het Olympisch dorp hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had zich vannacht gewoon gespaard. Dat wordt schroeien in de vinale
Bolt vind dat het in de vinale ook moet kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitlopend in de halve finale. Kan dit?
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genaaid door de omstandighedenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Eeuwig zonde dat Van Klinken er niet bij is
Ik bedoel die tijd he.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.
Nieuwe schoenen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker als je dik voor ligt. Maar dit is echt bizar, zo'n tijd volle bak is dat al, maar uitlopend...echt ongekend. Echt, ik geloof het nog niet.
Pech met dat verschil tussen die twee groepenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Oh zoquote:
We zijn beflikkerd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Max23 het volgende:
Is dat nou al bevestigd ergens dan?quote:
Ik zou zeggen van niet. Of het moeten echt die schoenen zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je weet dat je sterker bent met de middeltjes die je gebruikt.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar als je iedereen in zo'n groep door ziet gaan lijkt het me wel een reden te hebbenquote:Op maandag 2 augustus 2021 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat nou al bevestigd ergens dan?
Too old.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
De twee Namibische "18-jarigen" gaan ook wel lekker
Kan, maar er gebeuren ook wel gewoon rare dingen natuurlijk. Sowieso was haar worp gewoon niet geweldig, tja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee, maar als je iedereen in zo'n groep door ziet gaan lijkt het me wel een reden te hebben
Zou kunnen. Maar denk ik alleen als Thompson iemand voor zich heeft lopen die goed tegengas geeft.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel eens tijd worden om dat record te verbreken
Ah, this shit again.quote:Op maandag 2 augustus 2021 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
De twee Namibische "18-jarigen" gaan ook wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |