Het is altijd ergens middag, aldus Tong.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou denken dat het wat te vroeg is om dronken te zijn, maar niets blijkt minder waar
Klaas zijn kooi staat open.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:50 schreef De_Kraam het volgende:
Jammer dat klaasweetalles en HMF er niet meer zijn, dan was gehalte Ajaxdebielen en Feyenoorddebielen wat meer in evenwicht.
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klaas was wel echt de allergrootste debiel ooit hier.
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Ging het dan over goede of slechte keepers, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had ook zo'n andere debiel die het de hele tijd over donkere spelers had.
Het was @RetRy ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die kan ik me niet herinneren. Had hij een fetisj?
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een weekje leuk en daarna weer vervelend.
Dat was HMFquote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:10 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Was wel altijd leerzaam. Hij nam toch altijd zijn Harvard-kennis mee in de discussies.
Ik hou je in de gaten.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plaats hem liever hier maar dan gaat helaas @:boussaadia weer snitchen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dirk Marcellis is wel een aankoop in het rijtje Marcel Meeuwis toch?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
huhquote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 20:25 schreef Elan het volgende:
Ik denk dat de meesten dat wel weten, maar dat is toch geen "aankoop"quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Ja, vandaar het volkomen logische verband met Marcel Meeuwis. Ofzo?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:00 schreef Pistolero het volgende:
Jullie hebben gemist dat Dirk Marcellis sinds een paar dagen "mental performance coach" is op Varkenoord?![]()
Althans, ik denk dat hij dat bedoelde.
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
In het hoofd van @:elan is het altijd sesamstraat
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien moet ik intern solliciteren bij Feyenoord. Wat schiet je nou op met een Dirk Marcellis.
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Kan je gewoon opzoeken hoor wat die functie precies behelst zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dirk Marcellis een goede 'Mental Performance Coach' is laat ik toch liever over aan mensen die weten wat die functie überhaupt precies is.
Andere kant; als Elan van het FOK!forum zijn twijfels heeft moeten we dat wel serieus nemen.
Ja want ik ben ook echt een topsporter mokerdebiel.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal er inmiddels meerdere versleten hebben
En accent denk ik?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk leek me wel altijd iemand die gevaarlijk dom is, maar dat zal vooral door zijn hoofd komen.
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.quote:
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar hou ik mij als mens uit de provincie wijselijk stil over.
Wat zijn de verwachtingen voor morgen hier, ik las iets over Fer wissel? Wat wordt dan het middenveld?
Oh ja toen stond hij CV natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorige week, maar dan met Trauner erachter.
Frank Arnesen is ook zo typischquote:Op woensdag 4 augustus 2021 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gadverdamme, zie nu net dat Feyenoord Arne Slot heeft gehaald, die bakte er niks van bij Sparta en Zwolle
@:elan
quote:'Feyenoord informeerde naar Doekhi, bod veel te laag'
In de zoektocht naar een centrale verdediger heeft Feyenoord bij Vitesse geïnformeerd naar Danilho Doekhi. De transfersom die de Rotterdammers in gedachten hadden, was echter veel te laag. Dat schreef De Telegraaf donderdagochtend.
'Voordat de keuze viel op Gernot Trauner, informeerde Feyenoord naar Doekhi', schreef de ochtendkrant. 'Over het bedrag dat de Rotterdammers wilden besteden, werd in Arnhem gekscherend gezegd dat ze daarvoor niet eens één been van de verdediger konden krijgen. Andere opties legde Doekhi zelf naast zich neer.'
Dat Feyenoord weinig te besteden heeft op de transfermarkt, is bekend. Dat is ook de reden dat Hajduk Split-talent Mario Vuskovic (19) niet haalbaar bleek. Zo kwamen de Rotterdammers uit bij Trauner, die naar verluidt één miljoen euro heeft gekost. "Trauner heeft vooralsnog onze laatste centen gekost", liet technisch directeur Frank Arnesen weten.
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Kan me niets geks herinneren van deze man afgelopen seizoen.
Ah, ik zie het alweer. Hij floot die befaamde Clásico in 2018 toen het een schopduelletje werd nadat Barça al kampioen was.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij had wel een slechte naam toch? Dat zei Sierd altijd tenminste.
Okequote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 16.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Drita, op 29 juli. Feyenoord kreeg de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in tweede voorronde van de Europa Conference League.
Op deze manier kost het toernooi jullie alleen maar geld.
gratis lunch voor de bobo'squote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Die boete wordt ook elke wedstrijd bij elke club uitgedeeld he, lekker gratis geld voor de UEFAgoden.
Vorig seizoen niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
Die boete wordt ook elke wedstrijd bij elke club uitgedeeld he, lekker gratis geld voor de UEFAgoden.
In een uitwedstrijd? Was het niet in ons kampioensjaar dat hij alleen maar in thuiswedstrijden scoorde?quote:
Was niet heel serieus bedoeld. Ik denk dat de teams vrij gelijk af zullen gaan wat dat betreft.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:27 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
In een uitwedstrijd? Was het niet in ons kampioensjaar dat hij alleen maar in thuiswedstrijden scoorde?
Ik zou al heel tevreden zijn met een gelijkspelletje daar. Maar vrees dat we klop gaan krijgen, komt te vroeg.
Kunnen we niet betalen met Diemers?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:58 schreef GGMM het volgende:
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body' heeft Feyenoord een geldboete opgelegd van 16.000 euro. Dit naar aanleiding van gebeurtenissen rondom de thuiswedstrijd tegen FC Drita, op 29 juli. Feyenoord kreeg de boete vanwege het blokkeren van trappen door supporters in De Kuip, tijdens de return in tweede voorronde van de Europa Conference League.
Op deze manier kost het toernooi jullie alleen maar geld.
Na de wedstrijden tegen Drita en ADO vind ik het toch lastig om heel optimistisch te zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes naar Luzern gekeken maar die zijn echt veel minder hoor. Middenmoot Eredivisie, hooguit. Omdat Feyenoord nog volledig in opbouw is zal het nog wel een lastige wedstrijd worden, maar Luzern lijkt geen counterploeg wat wel echt in ons voordeel is.
De wedstrijd komt erg vroeg, aan de andere kant is Senesi meer waard dan de voltallige selectie van Luzern. Optimistisch ben ik niet maar hopelijk is het vandaag wat minder verkrampt dan tegen Drita.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Na de wedstrijden tegen Drita en ADO vind ik het toch lastig om heel optimistisch te zijn.
Dan zal je zelf goals moeten maken, maar er voor zorgen dat je er ook minder tegenkrijgt. Dat betekent goed omgaan met de kansen die je krijgt, achterin scherp blijven en op het middenveld moet je de duels winnen. Als je beter bent dan je tegenstander, kan je in principe de wedstrijd winnen, en uiteindelijk speel je daarom.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Je moet vanavond in principe gewoon alles op alles zetten om die wedstrijd te winnen.
De club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zal je zelf goals moeten maken, maar er voor zorgen dat je er ook minder tegenkrijgt. Dat betekent goed omgaan met de kansen die je krijgt, achterin scherp blijven en op het middenveld moet je de duels winnen. Als je beter bent dan je tegenstander, kan je in principe de wedstrijd winnen, en uiteindelijk speel je daarom.
Nu nog een balvaste spits. @arnesen aan het werkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Gelukkig heb je met Dirk Marcellis en die Trauner wel een bonk ervaring achterin nu.
Badstuberquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eventjes naar Luzern gekeken maar die zijn echt veel minder hoor. Middenmoot Eredivisie, hooguit. Omdat Feyenoord nog volledig in opbouw is zal het nog wel een lastige wedstrijd worden, maar Luzern lijkt geen counterploeg wat wel echt in ons voordeel is.
Wat is jouw voorspelling maatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Badstuber![]()
En Wehrmann speelt daar ook al niet meer. (al is de competitie nog jong)
Doelpuntrijk potje (ze krijgen ze makkelijk tegen en maken ook vrij veel goals), over twee wedstrijden verwacht ik dat het erg lastig wordt maar dat Feyenoord nipt door gaat. Denk vanavond 2-2. Het zijn zeker geen geweldenaren maar dit is wel een stukje beter dan Drita. Laten we hopen dat Feyenoord ook wat beter is.quote:
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doelpuntrijk potje (ze krijgen ze makkelijk tegen en maken ook vrij veel goals), over twee wedstrijden verwacht ik dat het erg lastig wordt maar dat Feyenoord nipt door gaat. Denk vanavond 2-2. Het zijn zeker geen geweldenaren maar dit is wel een stukje beter dan Drita. Laten we hopen dat Feyenoord ook wat beter is.
Ja is voor vanavond een prima resultaat lijkt mij, en dan afmaken in eigen huis. Laten we het hopen!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.
Mwah, ben eigenlijk alleen tevreden met een overwinning. Je weet dat als het gelijk wordt we achteraf zeggen ‘ja, maar dat Luzern bakte er ook niks van, we hadden het gewoon nu al moeten beslissen’. Het zou goed zijn voor het zelfvertrouwen ook om hier te winnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou ik wel voor tekenen eigenlijk gezien de laatste wedstrijden.
Goed punt inderdaad. Als Feyenoord afgelopen weekend heeft gekeken naar ST Gallen - Luzern in de Super League dan kunnen ze concluderen dat dit onderonsje gewoon gewonnen moet worden. Maar goed, het zou zomaar kunnen dat die gasten van Luzern ook hebben gekeken naar dat potje tegen die club uit Kosovo. Beide teams zullen dus waarschijnlijk weinig tot geen ontzag voor elkaar hebben. Luzern heeft trouwens wel oud Bayern topper Holger Badstuber. Zou me overigens niet verbazen als die op de bank begint.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Luzern is nou niet echt een ploeg om ongerust van te worden, maar het zou zomaar kunnen dat die Zwitsers hetzelfde denken over Feyenoord. De bal is rond.. gras is groen.. dus Feyenoord verliest, maar we laten ons verrassen
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerstquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:45 schreef alopio het volgende:
Heb ik iets gemist? Volgens Krabby is het contract van Kelly al een tijdje ontbonden. Dat zou een feest zijn
Dat is waar, maar gewoon het idee dat er weer iets opgeruimd is uit het Stam/Troost tijdperk is wel fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? Dan hebben we dus gewoon zijn salaris volledig doorbetaald gok ik. Had je hem dus net zo goed kunnen laten opdraven in de reclamefilmpjes rondom kerst
??quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:03 schreef Scrummie het volgende:
Azarkan naar Excelsior maar toch ook niet.
Ah.quote:
Ik krijg behoorlijke Achahbar vibes bij Azarkan. Behalve dat Achahbar nog wel meer talent had ook. Denk wel dat Azarkan sneller is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah.
Wel zonde fijn technisch spelertje is dat, al heeft hij sinds dat prima debuut tegen Dordrecht 2 jaar geleden ook amper een ontwikkeling doorgemaakt verder.
Al is Excelsior wat dat betreft een prima keuze om dat wel te doen.
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:49 schreef KingRadler het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Feyenoord zondag ook een wedstrijd speelt.
Ik zou toch alles op de Conference League zetten.
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Slot in een ritme van 2 keer per week spelen wil blijven zodat de spelers daar alvast aan kunnen wennen
Oke.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:52 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe Fey nu speelt kunnen ze maar 1 wedstrijd aan per week.
Dat wordt een aardige boete.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat gigantische FUCK UEFA doek steeds vol in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |