De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ik heb het over Renaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
want ze hebben net gespaardquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef Aguero het volgende:
Nipt. Even een tandje erbij en dat brons is voor ons.
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om bronsquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ze kan wel iets heel bijzonders doen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Wel relevant lijkt mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Ik bedoel dat langzamer zijn dan Rusland normaliter niks uitmaakt, maar als China of Duitsland faalt is het wel kut, want dan had je om goud kunnen rijden als je Rusland nog een keer geklopt had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om brons
Nog niet goed wakker?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
Oh? Volgens mij is dit baanwielrennen.quote:
Niet verrassend, die hadden al het WR en OR.quote:
Rusland pakt ons in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Rondere wielen, vlakkere baan, snellere lucht!
Moet je eerder wakker worden, gewoon om één uurquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Dan werkt het dus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisteren![]()
Kut Hugo
Wordt toch lastig tegen Rusland, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 weekquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Het is ook wel iets frisser buiten!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Ik moet morgenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
RIPquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
De hele tijd wind meequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigen
Heb je niet stiekem AZ gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Faal.quote:
In de finale misschienquote:
Had ik ook. De volgende dag gelukkig nergens last meer van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Nergens last van gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 week.
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Ganna en de gang?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Het hoofdonderdeel van de dag gaat beginnen en dan schakelen ze weg bij Sporza?
Ik had zaterdag mijn tweede, zondag goed ziek geweest. Nu weer boven Jan. Er is hoop!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Nee Modernaquote:
Alleen een stijve arrem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Ik had het andersom, een dag niet lekker na de eerste prik en nergens last van na de tweede prik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |