quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Goede UI heb je.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:18 schreef dz5b604 het volgende:
Hebben die Duitsers ook nieuwe geheime onderdelen?
58 per uur met staande start, lijkt me duidelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk dit zo weinig dat ik geen echt gevoel heb bij dit WR. Is het snel? Dat zal wel, maar geen idee.
Vorig wereldrecord was >4:10. Dus ja, dit is snel. En dit zijn pas de Duitsers, laat staan als de grote jongens straks moeten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk dit zo weinig dat ik geen echt gevoel heb bij dit WR. Is het snel? Dat zal wel, maar geen idee.
4:03.600quote:
Als er zoveel af gaat kan er nog wel heel wat meer af denk ik dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vorig wereldrecord was >4:10. Dus ja, dit is snel.
"In Japan kun je voor wietbezit maximaal vijf jaar gevangenisstraf krijgen, of zeven als je de intentie hebt om het door te verkopen, en een boete die op kan lopen tot ruim 16.000 euro."quote:
Lijkt me dat ze dan allemaal crashen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon een paar meter uit die baan gezaagd.
Of ze hebben blowers geplaatst die in de juiste richting blazen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:21 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij hebben ze gewoon een paar meter uit die baan gezaagd.
Wel airconditioning sinds dit jaar (?) tegen de luchtvochtigheid.quote:
korter recht stuk maakt toch niet uitquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dan allemaal crashen?
Vermoeden van gedraaide roosters.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel airconditioning sinds dit jaar (?) tegen de luchtvochtigheid.
Gewoon een aardbevinkje om het weer tegenelkaar te schuiven. Doen ze in Japan niet moeilijk over.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze dan allemaal crashen?
Wel als iemand een gat in de baan heeft gezaagd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
korter recht stuk maakt toch niet uit
neem je Kimman mee, die springt daar zo overheen en schijnt een hele goede starter te zijnquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel als iemand een gat in de baan heeft gezaagd.
met driequote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef Montov het volgende:
Moet de 4e persoon onderweg afvallen of mag je met 4 naar de finish?
4 mag, minimaal 3quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:23 schreef Montov het volgende:
Moet de 4e persoon onderweg afvallen of mag je met 4 naar de finish?
Ook best een goede finisher.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
neem je Kimman mee, die springt daar zo overheen en schijnt een hele goede starter te zijn
Dat ze achter Frankrijk eindigen zelfsquote:
Nog live gezien.quote:
Volgens mij is het een grotere prestatie om dat niet te hebben.quote:
Maar het vannacht niet volledig live uitzenden.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:29 schreef franklop het volgende:
O verdomme de NOS vind atletiek voor de 12e keer herhalen belangrijker.
Waarom verbaas ik me daar nog over.
Sporzaquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:29 schreef franklop het volgende:
O verdomme de NOS vind atletiek voor de 12e keer herhalen belangrijker.
Waarom verbaas ik me daar nog over.
Had hier ooit een platenzaak. Voor mijn tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij is het een grotere prestatie om dat niet te hebben.
Ja dat gaat niet op werk. Heb telefoon nu op de player.quote:
Heb je geen Ziggo-app ofzo? Of van een andere kabelboer?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet op werk. Heb telefoon nu op de player.
Als de Britten gereden hebben is het duidelijkquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Is Duitsland een topland op dit onderdeel? Of moeten we concluderen dat de Duitse equipe hier misschien wel op de brommer is?
Supersmalle kettingen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:34 schreef Faraday01 het volgende:
Zouden de Duitsers dan toch extreem ronde wielen hebben?
Zouden ze eerst 8x doen en 8x Sedney. Maarja.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Inmiddels zendt de NOS voor de 16e keer Schippuuuuuurs uit die overigens slechts net 3e werd
Laten we het hopen voor haar, zou toch wel triest zijn als haar carriere door het putje gaat door die val in de afdaling vorig jaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:37 schreef Szura het volgende:
Dygert mag wel flink verbeterd zijn in een weekje
Ze teleporteren gewoon.quote:
Ruim niet zelfs.quote:
Beetje Merckxiaans doenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten ze maar gewoon 4 kilometer achter Dygert aan zitten
Vertel?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat zou toch best gekend mogen zijn met de roze overschoenen.
Voor m'n gevoel wisselden ze wel veel vaker dan Duitslandquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moeten ze maar gewoon 4 kilometer achter Dygert aan zitten
Renaat vond het lastig om onderscheid te maken tussen de Amerikaanse rensters, om zodoende te achterhalen wie Dygert is in het rijtje. Dygert = roze.quote:
Ze rijdt al jaren met roze ovenschoentjesquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat vond het lastig om onderscheid te maken tussen de Amerikaanse rensters, om zodoende te achterhalen wie Dygert is in het rijtje. Dygert = roze.
Ah zo.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Renaat vond het lastig om onderscheid te maken tussen de Amerikaanse rensters, om zodoende te achterhalen wie Dygert is in het rijtje. Dygert = roze.
Ja, dat zeg ik toch.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze rijdt al jaren met roze ovenschoentjes
We gaan door de geluidsbarriere zo, ze blijven versnellen tot aan de finish.quote:
Ze stijgen zo op.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We gaan door de geluidsbarriere zo, ze blijven versnellen tot aan de finish.
Nu welquote:
Middenmotor van Lotus?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Een meesterwerk van Hope en Lotus.
ze hebben rommel gestolenquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
Was het stiekem toch een dramatische voorvork!
Als de Brexit niet was gebeurd..quote:
Draagt de sleutels van het land over aan Mutti Angela.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Vanavond persco van Elizabeth II, die kapt ermee.
Maar nog wel als OR behouden?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Doping jom. Wereldrecord werd niet erkend.
Hallo vierde plek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:53 schreef franklop het volgende:
oei Russen nu sneller dan Nederlanders.
Die was ingecalculeerdquote:
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ik heb het over Renaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
want ze hebben net gespaardquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef Aguero het volgende:
Nipt. Even een tandje erbij en dat brons is voor ons.
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om bronsquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ze kan wel iets heel bijzonders doen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Wel relevant lijkt mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Ik bedoel dat langzamer zijn dan Rusland normaliter niks uitmaakt, maar als China of Duitsland faalt is het wel kut, want dan had je om goud kunnen rijden als je Rusland nog een keer geklopt had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om brons
Nog niet goed wakker?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
Oh? Volgens mij is dit baanwielrennen.quote:
Niet verrassend, die hadden al het WR en OR.quote:
Rusland pakt ons in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Rondere wielen, vlakkere baan, snellere lucht!
Moet je eerder wakker worden, gewoon om één uurquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Dan werkt het dus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisteren![]()
Kut Hugo
Wordt toch lastig tegen Rusland, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 weekquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Het is ook wel iets frisser buiten!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Ik moet morgenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
RIPquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
De hele tijd wind meequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigen
Heb je niet stiekem AZ gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Faal.quote:
In de finale misschienquote:
Had ik ook. De volgende dag gelukkig nergens last meer van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Nergens last van gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 week.
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Ganna en de gang?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Het hoofdonderdeel van de dag gaat beginnen en dan schakelen ze weg bij Sporza?
Ik had zaterdag mijn tweede, zondag goed ziek geweest. Nu weer boven Jan. Er is hoop!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Nee Modernaquote:
Alleen een stijve arrem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Ik had het andersom, een dag niet lekker na de eerste prik en nergens last van na de tweede prik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |