Rusland pakt ons in.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef AllesKaputt het volgende:
Rondere wielen, vlakkere baan, snellere lucht!
Moet je eerder wakker worden, gewoon om één uurquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisterenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme hoofdpijn sinds het wakker worden
Dan werkt het dus.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het tering koud sinds mn tweede prik gisteren![]()
Kut Hugo
Wordt toch lastig tegen Rusland, maar niet onmogelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:
China op de brommer, maar brons moet hier toch wel mogelijk zijn
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 weekquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Het is ook wel iets frisser buiten!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Ik moet morgenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
RIPquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
De hele tijd wind meequote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zouden ze de hele baan op onderdruk zuigen
Heb je niet stiekem AZ gehad?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Faal.quote:
In de finale misschienquote:
Had ik ook. De volgende dag gelukkig nergens last meer van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kut Hugo
Nergens last van gehad.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees heel veel klachten over de tweede prik. Moet over 2,5 week.
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat verwachten we van Ganna en de gang?quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Het hoofdonderdeel van de dag gaat beginnen en dan schakelen ze weg bij Sporza?
Ik had zaterdag mijn tweede, zondag goed ziek geweest. Nu weer boven Jan. Er is hoop!quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Nee Modernaquote:
Alleen een stijve arrem.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was na mn eerste ook al 2 weken ziek.
Ik had het andersom, een dag niet lekker na de eerste prik en nergens last van na de tweede prik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |