De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ik heb het over Renaat.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
want ze hebben net gespaardquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef Aguero het volgende:
Nipt. Even een tandje erbij en dat brons is voor ons.
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om bronsquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:56 schreef heywoodu het volgende:
Nee Renaat, dat ze trager zijn dan Rusland maakt geen fuck uit, tenzij China of Duitsland enorm matig presteert ineens.
Ze kan wel iets heel bijzonders doen!quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Wel relevant lijkt mijquote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef trein2000 het volgende:
Gut komt ie weer met z’n schaatsverhaal.
Ik bedoel dat langzamer zijn dan Rusland normaliter niks uitmaakt, maar als China of Duitsland faalt is het wel kut, want dan had je om goud kunnen rijden als je Rusland nog een keer geklopt had.quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
China en Duitsland dan toch, anders strijden ze gewoon om brons
Nog niet goed wakker?quote:Op maandag 2 augustus 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS maakt van elk kansje op goud 90% hè.
Oh? Volgens mij is dit baanwielrennen.quote:
Niet verrassend, die hadden al het WR en OR.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |