Ja FlippingCoin, wat zullen we nou krijgen??quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan kom je op zo'n jongerencamping man dan word je aangehouden als pedo
Hm hm dan kijken ze je raar aan hoor als je daar met die leeftijd komtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dima is 23. Dan neuq je toch gewoon meden vanaf 17, wat zullen we nou krijgen?
Dima is inmiddels bijna 30quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dima is 23. Dan neuq je toch gewoon meiden vanaf 17, wat zullen we nou krijgen?
Jij bent 30+ en jij zou ook meisjes van 17 doen ouwe snoeperdquote:
Als niemand erachter zou komen misschienquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent 30+ en jij zou ook meisjes van 17 doen ouwe snoeperd
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
pfff
had eindelijk besloten om met niffo naar malta te gaan
blijkt ze hebben naar 14 dagen quarantaine plicht
kutzooitje!!
turkije staat in de fikquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ga toch lekker ol inkloesif naar Albufeira of Antalya.
Dat soort tokkie badplaatsen passen beter bij je
Lolquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent 30+ en jij zou ook meisjes van 17 doen ouwe snoeperd
altijd die focus op seks seks seks smhquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Malta is wel leuk, was er in 2012 een klein weekje, maar ik zei het toch? Ga gewoon meisjes in een tentje neuqen op een camping op Texel.
Dan kan je net zo goed eentje van 13 prikken. Als ze het toch niet te weten komen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als niemand erachter zou komen misschien
Moet eerlijk zeggen dat ik best een keer All Inclusive zou willen proberen, beetje aapjes kijken voor paar dagenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ga toch lekker ol inkloesif naar Albufeira of Antalya.
Dat soort tokkie badplaatsen passen beter bij je
Dan ga je toch lekker met je vriend daarop rukkenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb bv bijvoorbeeld geil-in-de-paskamer.mp4
???quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker met je vriend daarop rukken
Welke fokster is dat?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zou na 2 dagen naakt gillend wegrennen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik best een keer All Inclusive zou willen proberen, beetje aapjes kijken voor paar dagen
Die had ik ook, maar de zus video niet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Bespaar het je. Ik heb het één keer gedaan en het is hel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik best een keer All Inclusive zou willen proberen, beetje aapjes kijken voor paar dagen
Parachutespringen op Texel, ook leuk. Wandelen op het Slufterstrand, kijkje nemen bij het Nederlands Instituut Zee-onderzoek, met een zeilboot mee voor een dag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
altijd die focus op seks seks seks smh
Denk dat het wel meevalt, behalve dat je je kapot verveelt na een tijdjequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik zou na 2 dagen naakt gillend wegrennen.
Hoe was het eten? Hele week frikandellen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bespaar het je. Ik heb het één keer gedaan en het is hel.
Nu wordt het interessantquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Hele week frikandellen?
quote:
Lolquote:
Buitengewoon middelmatig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Hele week frikandellen?
Ja, uiteraard, maar je gaat als je all inclusive op vakantie gaat niet elke avond uit etenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buitengewoon middelmatig.![]()
Je kunt het beste gewoon ergens anders uit eten gaan.
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, behalve dat je je kapot verveelt na een tijdje
Daarom was het ook eenmaligquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar je gaat als je all inclusive op vakantie gaat niet elke avond uit eten
Eens. Maar paar dagen resort zou ik niet erg vinden. Daarna weer reiskriebelsquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.
hoelang ga je dan op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.
Was het maar waar maatquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op vakantie gaan.
Check al deze rijke tata's
Meestal ga ik verre reis maken voor 3-4 weken. Maar een weekje naar Luxemburg is ook leuk, genoeg rust, maar ook een hoop te doen, wandelen, kastelen wat meertjes om in te zwemmen en als je niffo een auto heeft, de benzine is daar goedkoop.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoelang ga je dan op vakantie
als je 1-2 weekjes weggaat is het zonde van je tijd als je 10 dagen alleen maar onderweg bent in OV
Britse skanksquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
@ 7:50
"It's been a while since I fucked guys."
"GET YA FOOKIN' COCK OUT"
"I WANNA FUCKING SUCK YOUR CO-"
08:10 wtf heeft zij aan, moet dat aantrekkelijk zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
08:10 wtf heeft zij aan, moet dat aantrekkelijk zijn?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ziet eruit als een oude vriend van me. Praat ook zoals hem zo te zienquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
me bij de albert heijn-kassa
beggars can't be choosersquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Echt Dima, zelfs als je maagd bent trap je daar je hond toch nog van af
Geen beggar zijn danquote:
Engelsen zijn echt walgelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een oude vriend van me. Praat ook zoals hem zo te zien
Volledig dichtgeplamuurde wijfen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon in Rust leren programmeren dat vinden vrouwen echt intens opwindend
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.
Hallo papoeatjequote:
Link?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Auto ongeluk is wel iets anders dan neergeschoten imo. Maar wel echt triest, 16 jaar pas, een moeder die in een klap twee zoons verliestMeloewa had wel echt goed lichaam hoor. Dat filmpje gezien?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.
Hoe kun je verdwalen als je net aan 1km loopt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jeetje, De wandelgod was een beetje verdwaald.
20 kilometer rijden om ergens 2,8 km te lopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jeetje, De wandelgod was een beetje verdwaald.
Goeie keuzes maken is niet zo zijn ding denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:04 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
20 kilometer rijden om ergens 2,8 km te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje stevige dijen, maar daar is wel wat aan te doen, gewoon skaten of joggen.
Ja maar dat levert lang niet zulke spannende content op he. Bij bovenstaand filmpje heb ik langdurig in afwachting gezeten of hij ooit nog de weg naar de Clio zou terugvinden, of dat er over een aantal jaren een verwilderde doch wel sterk vermagerde jongeman in de Loenense bossen wordt aangetroffen die onsamenhangend brabbelt over pizza's en likken...quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:37 schreef Sheffield het volgende:
Als hij zichzelf nou gewoon zou aanleren om naar de supermarkt te lopen, dan hoeft deze hele show rondom 3km lopen ook niet.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:47 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Natascha, 24 år og fra HerlevMiss PiggySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje stevige dijen, maar daar is wel wat aan te doen, gewoon skaten of joggen.
![]()
Natascha, 24 år og fra HerlevNiks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje stevige dijen, maar daar is wel wat aan te doen, gewoon skaten of joggen.
Broer ik ken alleen koran het echte geloofquote:Op maandag 2 augustus 2021 11:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Het is trouwens 'poel des verderfs' niet 'bederf'. Komt uit de bijbel ergens dacht ik.
Als hij werk zou hebben ipv de hele dag op zijn krent te zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:37 schreef Sheffield het volgende:
Als hij zichzelf nou gewoon zou aanleren om naar de supermarkt te lopen, dan hoeft deze hele show rondom 3km lopen ook niet.
![]()
Natascha, 24 år og fra Herlevhoeveel plaatjes ga je hier nu nog dumpen om aan jezelf te bewijzen dat je niet homo bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje stevige dijen, maar daar is wel wat aan te doen, gewoon skaten of joggen.raar figuur
verwijder dit account.
![]()
Natascha, 24 år og fra HerlevSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje stevige dijen, maar daar is wel wat aan te doen, gewoon skaten of joggen.SPOILER: Hannah Ferguson, 28y, Texas, USAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:51 schreef Nine. het volgende:
[..]Zie je hoe het wel moet Niels?SPOILER: Hannah Ferguson, 28y, Texas, USAOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat zijn professionele modellen, da's niet leuk. Die zijn ook vrij achterlijk en arrogant over het algemeen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie je hoe het wel moet Niels?
De helft van die Deense amateurs kunnen ook niet veel meer.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat zijn professionele modellen, da's niet leuk. Die zijn ook vrij achterlijk en arrogant over het algemeen.
Kunnen alleen maar mooi wezen. Die zijn nou echt alleen maar goed of vol te blaffen.
vond de meid die hij postte lekkerderquote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De dame die @Makrelis post heeft veel meer uitstraling dan die plastic paspop van jou.quote:Op maandag 2 augustus 2021 13:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen muzieksmaak. Er gaat niets boven deze!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |