Dat gaat niet om een paar tientjes. Kameel aftrekken levert duizenden dollars opquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
kijk, daar ging het dus zo fout, ze heeft zich waarschijnlijk laten misbruiken voor een tientje.
Heb je nooit met haar ge'dmt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb de meloewa filmpjes nooit gezien
denk sr's gezin ja, jonge george bush derde van rechtsquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is de Bush familie toch?
Waar vroeg je wel naar? Pics van opengesperde anus?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar daar vraag je toch niet naar bij een dame
Moordenaar van JFKquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
preppy gezinben republikein geworden nu
Heb nog nooit naaktfoto's aan een dame gevraagdquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar vroeg je wel naar? Pics van opengesperde anus?
Wel bij haar, want ze was daar heel open in.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar daar vraag je toch niet naar bij een dame
Ja sr was ook de enige die ik herkende.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk sr's gezin ja, jonge george bush derde van rechtsvet schattig
@siswet19quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar vroeg je wel naar? Pics van opengesperde anus?
ze hebben hun stropdas naar achter geslagen, raare foute fotoquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
preppy gezinben republikein geworden nu
Doen jullie mee?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:58 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
https://skribbl.io/?CbIU9NchIKbt
Ik heb haar nooit gesproken. Wat was er te zien op zulke filmpjes?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel bij haar, want ze was daar heel open in.
Ik denk dat @:banaanvragen en @:handleiding dat ook wel kunnen beamen.
Weet niet of we het nu over hetzelfde hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2021 19:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wel bij haar, want ze was daar heel open in.
Ik denk dat @:banaanvragen en @:handleiding dat ook wel kunnen beamen.
Maar wel gekregen dus. Sluwe vos.quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb nog nooit naaktfoto's aan een dame gevraagd
KPD taferelenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar nooit gesproken. Wat was er te zien op zulke filmpjes?
ook geen idee neequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze hebben hun stropdas naar achter geslagen, raare foute foto
ik weet niet wat dat betekend
Nee die heb ik helaas niet gezien met haar zusquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet of we het nu over hetzelfde hebben
Dmde ze de filmpjes met haar zusje erbij gewoon door?
Nee niet echt. Sexting vind ik ook maar ongemakkelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel gekregen dus. Sluwe vos.
Ik ook niwet. Links in dm plsquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:02 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet gezien met haar zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |