SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels overledenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WIE? FRANK??
WAAR IS FRANK??
sof was wel schattig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die heeft nog geen kwartier geleden hier gepost pannenkoek mafkees stierenkl
Zou zo mijn pa kunnen zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[ afbeelding ] wist helemaal niet dat hij zo schattig was vroegerheeft net zulk mooi, dik haar als ik
neequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deadprez!
Is die gast ooit weer opgedoken?
Neequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deadprez!
Nee. Alleen door CK weten we dat hij nog leeft.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deadprez!
14 dagen rukken jongequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
pfff
had eindelijk besloten om met niffo naar malta te gaan
blijkt ze hebben naar 14 dagen quarantaine plicht
kutzooitje!!
zin om te traden ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Meloewa.rar niet hebbenGoede foto's hoor.
Wel knettergek verder
Malta is wel leuk, was er in 2012 een klein weekje, maar ik zei het toch? Ga gewoon meisjes in een tentje neuqen op een camping op Texel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
pfff
kutzooitje!!
Die zijn met een mes op de keel gedwongen naar die foto's te kijken? Anders moeten die sneeuwvlokken zich niet aanstellen.quote:
Gewoon naar Italie gaan en met de mensensmokkelaar routes in een gammel bootje ilegaal het eiland op en af gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
pfff
kutzooitje!!
Dan kom je op zo'n jongerencamping man dan word je aangehouden als pedoquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Malta is wel leuk, was er in 2012 een klein weekje, maar ik zei het toch? Ga gewoon meisjes in een tentje neuqen op een camping op Texel.
Dima is 23. Dan neuq je toch gewoon meiden vanaf 17, wat zullen we nou krijgen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan kom je op zo'n jongerencamping man dan word je aangehouden als pedo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |