Ziet eruit als een oude vriend van me. Praat ook zoals hem zo te zienquote:Op zondag 1 augustus 2021 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
me bij de albert heijn-kassa
beggars can't be choosersquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Echt Dima, zelfs als je maagd bent trap je daar je hond toch nog van af
Geen beggar zijn danquote:
Engelsen zijn echt walgelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
@ 7:50
"It's been a while since I fucked guys."
"GET YA FOOKIN' COCK OUT"
"I WANNA FUCKING SUCK YOUR CO-"
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een oude vriend van me. Praat ook zoals hem zo te zien
Volledig dichtgeplamuurde wijfen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
@ 7:50
"It's been a while since I fucked guys."
"GET YA FOOKIN' COCK OUT"
"I WANNA FUCKING SUCK YOUR CO-"
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon in Rust leren programmeren dat vinden vrouwen echt intens opwindend
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.
Hallo papoeatjequote:
Link?quote:Op zondag 1 augustus 2021 19:48 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Auto ongeluk is wel iets anders dan neergeschoten imo. Maar wel echt triest, 16 jaar pas, een moeder die in een klap twee zoons verliestMeloewa had wel echt goed lichaam hoor. Dat filmpje gezien?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je daar vijf nullen mee kunt verdienen dan vinden vrouwen dat zeer opwindend ja.
Hoe kun je verdwalen als je net aan 1km loopt?quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jeetje, De wandelgod was een beetje verdwaald.
20 kilometer rijden om ergens 2,8 km te lopenquote:Op maandag 2 augustus 2021 00:49 schreef datismijnmening het volgende:
Oh jeetje, De wandelgod was een beetje verdwaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |