Hoe was het eten? Hele week frikandellen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bespaar het je. Ik heb het één keer gedaan en het is hel.
Nu wordt het interessantquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Hele week frikandellen?
quote:
Lolquote:
Buitengewoon middelmatig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Hele week frikandellen?
Ja, uiteraard, maar je gaat als je all inclusive op vakantie gaat niet elke avond uit etenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buitengewoon middelmatig.![]()
Je kunt het beste gewoon ergens anders uit eten gaan.
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, behalve dat je je kapot verveelt na een tijdje
Daarom was het ook eenmaligquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, maar je gaat als je all inclusive op vakantie gaat niet elke avond uit eten
Eens. Maar paar dagen resort zou ik niet erg vinden. Daarna weer reiskriebelsquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.
hoelang ga je dan op vakantiequote:Op zondag 1 augustus 2021 20:57 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Vervelen doe ik thuis wel, 2 weken op 1 plek hangen zou me echt tegenstaan. Het avontuur opzoeken, daar ga ik voor op vakantie.
Was het maar waar maatquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op vakantie gaan.
Check al deze rijke tata's
Meestal ga ik verre reis maken voor 3-4 weken. Maar een weekje naar Luxemburg is ook leuk, genoeg rust, maar ook een hoop te doen, wandelen, kastelen wat meertjes om in te zwemmen en als je niffo een auto heeft, de benzine is daar goedkoop.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoelang ga je dan op vakantie
als je 1-2 weekjes weggaat is het zonde van je tijd als je 10 dagen alleen maar onderweg bent in OV
Britse skanksquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
@ 7:50
"It's been a while since I fucked guys."
"GET YA FOOKIN' COCK OUT"
"I WANNA FUCKING SUCK YOUR CO-"
08:10 wtf heeft zij aan, moet dat aantrekkelijk zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
jaquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
08:10 wtf heeft zij aan, moet dat aantrekkelijk zijn?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |