Dacht de Belgian Borléesquote:
Die hebben turnen.quote:
Dat is wel goed vals.quote:
Ohwquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:17 schreef Szura het volgende:
Gezapt naar de BBC voor het commentaar, maar die zitten turnen uit te zenden
Waarom toen niet DQ dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:17 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, die had gister al vals hè. Terecht. Zonde dat er niet een ander staat nu.
Hele goede vraag.quote:
Omdat het niet alleen maar om de reactietijd gaat.quote:
Max Whitlock hèquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:17 schreef Szura het volgende:
Gezapt naar de BBC voor het commentaar, maar die zitten turnen uit te zenden
Dat weet niemand. Iemand met dezelfde, te snelle, reactietijd was daarna wel gediskwalificeerdquote:
Vals is valsquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen maar om de reactietijd gaat.
Dit kan echt niet.quote:
Het land van herkomst schijnt ook een rol te spelen idd.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen maar om de reactietijd gaat.
Gaat er ook om uit welk land de atleet komt.quote:
Er zit ook technologie in het blok die onder meer de druk meet, waaruit afgeleid kan worden wat er aan de hand was. Het gaat niet alléén om de reactietijd, hoewel dat wel wat duidelijker uitgelegd had mogen worden. Zie je wel vaker op grote toernooien, ook voor sporters uit kleinere landen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:19 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Iemand met dezelfde, te snelle, reactietijd was daarna wel gediskwalificeerd
Hij doet mee, dus ja.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Is Barshim nog kanshebber? Hij was een van mijn favoriete atleten een paar jaar geleden
De dronken Rus was ook een leuke categorie. Sowieso prima onderdeel laatste jaren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:19 schreef PippenScottie het volgende:
Is Barshim nog kanshebber? Hij was een van mijn favoriete atleten een paar jaar geleden
Hier? Op de spelen? Dat is echt ongekendquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat er ook om uit welk land de atleet komt.
Tot een jaar of twee voor Rio was het geweldig, tegenwoordig wat matigquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De dronken Rus was ook een leuke categorie. Sowieso prima onderdeel laatste jaren.
Jaaaaaaaaquote:
Ik heb dit vorig jaar een keer gedaan en na een uur videobellen had m'n vriendin het nog niet door.quote:
Oegov, meen ik? Topshow!quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De dronken Rus was ook een leuke categorie. Sowieso prima onderdeel laatste jaren.
Ah, dat verklaart een boel. Zie je maar dat Sedoc gewoon als co-commentator daar moet zitten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zit ook technologie in het blok die onder meer de druk meet, waaruit afgeleid kan worden wat er aan de hand was. Het gaat niet alléén om de reactietijd, hoewel dat wel wat duidelijker uitgelegd had mogen worden. Zie je wel vaker op grote toernooien, ook voor sporters uit kleinere landen.
Barshim en de Russen een beetje, maar het ligt vrij open.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oegov, meen ik? Topshow!
Maar voor de kenners. Springt er iemand bovenuit?
Dat doe je een keertje voor de spiegel tijdens het scheren maar er ook mee naar buiten gaan is weer wat anders.quote:
Tijd voor een betere camera dan.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar een keer gedaan en na een uur videobellen had m'n vriendin het nog niet door.
Dan heb jij pech.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef Starflyer het volgende:
Blake mag van mij ook wel winnen. Komt hij uit de schaduw van Bolt
Italianen zijn op zich wel een tikkeltje ijdelquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat doe je een keertje voor de spiegel tijdens het scheren maar er ook mee naar buiten gaan is weer wat anders.
Jammer!quote:
Nou ja ze was toen ook net van d'r fiets getrapt en beroofd van die fiets, maar dat wist ik toen nog niet. Timing viel niet geweldig, het zat mij niet mee.quote:
Staan wel filmpjes op YouTube van iemand die een baard van een paar jaar die hij afgeschoren had. Daarna ging videobellen met zijn moeder die het pas na een paar minuten doorhad. Je gaat als mens vaak uit van het bekende en dan valt een verandering niet op ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb dit vorig jaar een keer gedaan en na een uur videobellen had m'n vriendin het nog niet door.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja ze was toen ook net van d'r fiets getrapt en beroofd van die fiets, maar dat wist ik toen nog niet. Timing viel niet geweldig, het zat mij niet mee.
Kekke bril.quote:
Duurt vaak even voor ze die in beeld brengen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:25 schreef hhh38 het volgende:
Heb ik nou de officiële uitslag van SF1 gemist of moet die nog komen?
D+quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich mag het voorstellen voor semi finale mij wel wat sneller zodat we meer hoogspringen zien
Erg jammer dat lopen voor Anguilla hier niet kanquote:
SPOILER: Su aziatisch recordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Treehut362 op 01-08-2021 12:40:53 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gewoon bang voor de finishlijn.quote:
voordeel is dan wel een open strijd waarschijnlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |