Dus Max wintquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:03 schreef Starflyer het volgende:
"It's Hungary all over again", maar dan omgekeerd
Max start op softs vs mediums voor hem. Bottas is meestal niet de beste starter en Max juist wel. Vervolgens een undercut op Lulu plaatsen. Lastig maar niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Newby6781 het volgende:
Ik zou niet weten hoe Max überhaupt kans als ie er niet bij de start voorbij is. Als Mercedes 1 stop kan doen is ie dan sowieso al kansloos. Zonder rugdekking van Checo of Leclerc desnoods kan ie het weinig aanrichten.
Mercedes kan de pace controleren, als Max naar binnen moet gaan ze misschien iets versnellen en met een 1 stopper is Max geslagen. Tenzij hij vanaf de softs ook naar hard kan en de race uitrijden. Maar de RedBull is meestal niet zuinig op de banden.
Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
nee, dat zijn de fans van Max die het spel niet snappenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Peterselieman
RBR zeurt nergens over hoor
Dat de laatste vier dicht bij elkaar redenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:07 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Moeten we iets op 't plaatje zien?
Het spel snappen wil niet zeggen dat je het niet onsportief mag vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, dat zijn de fans van Max die het spel niet snappen
Datquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het spel snappen wil niet zeggen dat je het niet onsportief mag vinden.
Maar Leclerc is dan ook dom.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:37 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Een niet-Hamilton-coureur (Leclerc) liet het grootste gat vallen. Met 8 (!) man achter zich
Maar dan:
[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:02 schreef Newby6781 het volgende:
Bovendien is Mercedes al het hele weekend sneller. Geniet er nog maar van zolang Max eerste staat in het WK. Ik denk dat we dat dit jaar niet meer gaan zien helaas.
Het seizoen is nog steeds lang en er zijn nog steeds veel punten te verdienen. De sfeer is momenteel wat negatief (ook vanwege 2 weken geleden) maar dat blijft niet zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.
Maar goed dat de zomerstop aankomtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het seizoen is nog steeds lang en er zijn nog steeds veel punten te verdienen. De sfeer is momenteel wat negatief (ook vanwege 2 weken geleden) maar dat blijft niet zo.
Dat gevoel heb ik ook ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt. Verstappen had de sterke periode uit moeten komen met een flinke marge, die is weg na Silverstone. En Mercedes lijkt er met de laatste updates gewoon alweer voor te zitten, verschil was veel te groot in de kwalificatie. Voelt echt alsof het tij alweer gekeerd is, maar wellicht ben ik te pessimistisch.
Gasly heeft veel meer ervaring. In hoeverre is het eerlijk om hem met Gasly te vergelijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:37 schreef opreis het volgende:
Veel crashes en de snelheid heeft hij ook niet. Eruit in Q1 terwijl Gasly (die naast Max compleet door de mand viel) op P5 start.
Aangezien Gasly in precies dezelfde auto rijdt als Yuki lijkt het me het eerlijkst om hem met Gasly te vergelijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Gasly heeft veel meer ervaring. In hoeverre is het eerlijk om hem met Gasly te vergelijken.
Yuki is een rookie. En was een prima coureur in de F3 en de F2. Daar vloog hij doorheen. En hij heeft minimaal 2 prima races gereden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:47 schreef opreis het volgende:
[..]
Aangezien Gasly in precies dezelfde auto rijdt als Yuki lijkt het me het eerlijkst om hem met Gasly te vergelijken.
Lulu, Vettel, Max, Leclerc zijn allemaal jongens die in hun begin jaren hoge pieken hadden qua prestaties maar dat dat ook ging met grote fouten. Dat vinden de meeste teams wel prima want die fouten krijgen ze er makkelijker uit dan dat ze een voorzichtige slome coureur sneller maken.
Alleen heb ik nog weinig piekmomenten gezien van Yuki, eigenlijk geen.
Dit was fantastischquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:34 schreef opreis het volgende:
@:chevycaprice weet jij waar je die broek kan bestellen?
En nu zit hij in F1 en valt hij gigantisch door de mand. Leuk hoor dat je het goed doet in F3 en F2, maar daar is het soms letterlijk roulette en is de helft van de grid een paydriver.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki is een rookie. En was een prima coureur in de F3 en de F2. Daar vloog hij doorheen. En hij heeft minimaal 2 prima races gereden.
Ik vind het te kort door de bocht om hem af te schrijven. Hij heeft de pech dat hij Gasly als teamgenoot heeft. Zet hem naast Latifi of Mazepin en je hebt EN minder druk EN niet iemand naast je die je eraf rijdt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:53 schreef opreis het volgende:
[..]
En nu zit hij in F1 en valt hij gigantisch door de mand. Leuk hoor dat je het goed doet in F3 en F2, maar daar is het soms letterlijk roulette en is de helft van de grid een paydriver.
Het is geen topper en dat wordt het ook niet.
hij is een crashtest dummy en rijdt niet in een kromme HAASquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Yuki is een rookie. En was een prima coureur in de F3 en de F2. Daar vloog hij doorheen. En hij heeft minimaal 2 prima races gereden.
We hebben toch gezien hoe goed Gasly was toen hij naast Max zat? Ik snap best wel dat hij inmiddels wel beter is maar Gasly is nou weer niet de hoogste lat in de de sport.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het te kort door de bocht om hem af te schrijven. Hij heeft de pech dat hij Gasly als teamgenoot heeft. Zet hem naast Latifi of Mazepin en je hebt EN minder druk EN niet iemand naast je die je eraf rijdt.
Je ziet hopelijk zelf ook wel dat Gasly in de AT een andere Gasly is dan in de RB?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:36 schreef opreis het volgende:
[..]
We hebben toch gezien hoe goed Gasly was toen hij naast Max zat? Ik snap best wel dat hij inmiddels wel beter is maar Gasly is nou weer niet de hoogste lat in de de sport.
Het punt is dat RB hun jr programma heeft om nieuwe wereldkampioenen te vinden en daar passen ze sink or swim bij toe. Max was meteen goed naast Ricciardo, Leclerc was dat naast Vettel. Lewis naast Alonso.
Wie weet dat Tsunoda over een aantal jaar ergens bij williams of renault lekker in de middenmoot meerijdt maar een echte topper wordt het niet. Met druk om kunnen gaan hoort er ook bij.
Ja maar we zien nu ook een andere perez dan de afgelopen jaren. Ik denk niet dat de Gasly die nu in de AT zit het Max in eens wel lastig zou kunnen maken. Leuk hoor dat hij het nu goed doet maar het is nogal lastig zeggen hoeveel daarvan komt door de auto en hoeveel door hem zelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk zelf ook wel dat Gasly in de AT een andere Gasly is dan in de RB?
Niet iedere coureur is een toekomstige Formule 1 kampioen en dat hoeft ook niet. Om te stellen dat Tsunoda niet in de F1 hoort vind ik ook een te snelle conclusie. Tal van coureurs die -tig grand prix’s gereden hebben zonder overwinning of zelfs een podium.
Volgens mij is er ook niemand hier die stelt dat Tsunoda een toekomstig F1 kampioen is.
Zullen we dat gewoon aan RBR overlaten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja maar we zien nu ook een andere perez dan de afgelopen jaren. Ik denk niet dat de Gasly die nu in de AT zit het Max in eens wel lastig zou kunnen maken. Leuk hoor dat hij het nu goed doet maar het is nogal lastig zeggen hoeveel daarvan komt door de auto en hoeveel door hem zelf.
Ik vind dat voor een red bull coureur (die worden opgeleid tot potentieel kampioen of gedropt worden) Yuki te kort komt. Voor een middenmoter zit hij te vroeg in F1. Hij hoeft geen kampioen te worden, maar RB hoeft dan ook niet zijn stoeltje te verzorgen.
O prima hoor. Ging ook goed bij Kvyat, Hartley, Gasly, etc. Maar Yuki is vast anders!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zullen we dat gewoon aan RBR overlaten dan?
Ik bedoel gewoon letterlijk wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:11 schreef opreis het volgende:
[..]
O prima hoor. Ging ook goed bij Kvyat, Hartley, Gasly, etc. Maar Yuki is vast anders!
Heel goed. Ik bedoel ook altijd wat ik schrijf. Dat maakt converseren wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon letterlijk wat ik schrijf.
De kwalificaties in de eerste 10 races van het seizoen van hem (2020) doen nauwelijks onder voor die van Perez in 2021.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef potjecreme het volgende:
Vind het zo voor de zomerstop toch jammer dat Albon niet bij AT kon rijden.
en dan Nyck de vries in de ATquote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:51 schreef Fer het volgende:
Ik zou Gasly wel een 2e kans in de RB gunnen hoor. Hij lijkt een stuk consistenter dan vroeger.
Ik denk dat Sainz de beste coureur is die Red Bull (incl. Toro Rosso / AlphaTauri) naast Verstappen heeft gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:17 schreef potjecreme het volgende:
Had Sainz wel naast verstappen willen zien. Dan bedoel ik de Sainz en Verstappen van nu.
Daar lukt het om de mensen te testen voor de gp.quote:
Zou dat ook te maken hebben met die flexibele achtervleugel die ze aan moesten passen?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef Johannes788 het volgende:
As je dit verhaal leest en vertaalt dan gaat het een moeilijk verhaal worden voor Max tweede seizoenshelft en morgen plus het WK.
Mercedes heeft weer flinke overhand in topspeed snelheid. Dan wordt Monza al bijvoorbeeld pijnlijk.
Bron: https://www.auto-motor-un(...)tion-gp-ungarn-2021/
Was lekker geweest om met wat meer buffer de zomerstop in te gaan. Maarja..quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef Johannes788 het volgende:
As je dit verhaal leest en vertaalt dan gaat het een moeilijk verhaal worden voor Max tweede seizoenshelft en morgen plus het WK.
Mercedes heeft weer flinke overhand in topspeed snelheid. Dan wordt Monza al bijvoorbeeld pijnlijk.
Sainz komt ook bij de RB opleiding vandaan net als Ricciardo. Gasly zit nog steeds bij RB, volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:11 schreef opreis het volgende:
[..]
O prima hoor. Ging ook goed bij Kvyat, Hartley, Gasly, etc. Maar Yuki is vast anders!
Op zich was dat toch al redelijk bekend? Zoals gewoonlijk waren er weer veel te veel mensen (hier niet zoveel geloof ik, maar in andere media) die net deden of Verstappen al kampioen was en dat de dominantie van Red Bull het seizoen saai maakte.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:55 schreef Johannes788 het volgende:
Wanneer heb je dat gezegd dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 01:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op zich was dat toch al redelijk bekend? Zoals gewoonlijk waren er weer veel te veel mensen (hier niet zoveel geloof ik, maar in andere media) die net deden of Verstappen al kampioen was en dat de dominantie van Red Bull het seizoen saai maakte.
Buffer? Max staat gewoon tweede als het zo eindigt als kwali. Weg buffer van 33 punten.quote:Op zondag 1 augustus 2021 00:14 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Was lekker geweest om met wat meer buffer de zomerstop in te gaan. Maarja..
Als. Bottas kan Lewis er ook afkegelen, dan staat RB ineens 1-2. Hallo nieuwe buffer.quote:Op zondag 1 augustus 2021 04:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Buffer? Max staat gewoon tweede als het zo eindigt als kwali. Weg buffer van 33 punten.
Nah, ik zie dan eerder gebeuren dat Bottas Max eraf kegelt, ze weten nu dat er toch niet zo hard gestraft wordt, en Bottas doet niet mee aan het kampioenschap, heeft dus niets te verliezen, hooguit iets te winnen (bij Toto).quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als. Bottas kan Lewis er ook afkegelen, dan staat RB ineens 1-2. Hallo nieuwe buffer.
Ging mij meer om het sleutelwoord als. Alles kan, ik ben liever benieuwd naar de race dan dat ik voor de race al de mogelijkheden bedenk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 07:57 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nah, ik zie dan eerder gebeuren dat Bottas Max eraf kegelt, ze weten nu dat er toch niet zo hard gestraft wordt, en Bottas doet niet mee aan het kampioenschap, heeft dus niets te verliezen, hooguit iets te winnen (bij Toto).
Dominantie viel wel mee. Paar tiende in quali. Vervolgens Kan Max vooraan zijn eigen ding doen in de vrije lucht terwijl Perez, Bottas, Lewis en Norris met elkaar bezig zijn. Het resultaat was dominant, de auto een stuk minder.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Met uitzondering van de dominantie in Oostenrijk was op elke andere baan duidelijk dat Mercedes er gewoon dicht bij zat en dat ze op rauwe power gewoon sterker zijn.
En nu met betere aero zijn ze RedBull gewoon weer voorbij. Daar kon je op wachten.
Als je tegenstander het hele weekend niet in de buurt komt ben je gewoon dominant.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:12 schreef opreis het volgende:
[..]
Dominantie viel wel mee. Paar tiende in quali. Vervolgens Kan Max vooraan zijn eigen ding doen in de vrije lucht terwijl Perez, Bottas, Lewis en Norris met elkaar bezig zijn. Het resultaat was dominant, de auto een stuk minder.
Hoe is 2 tienden in quali de eerste keer en 4 honderste de tweede keer niet in de buurt?quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je tegenstander het hele weekend niet in de buurt komt ben je gewoon dominant.
Verder ook gezever over een definitie, want je snapt prima wat mijn boodschap is.
Behalve papa Schumacher.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand kegelt iemand er bewust af.
Niemand.
Is dat een hobby van je, het punt totaal missen en zeiken om het zeiken?quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe is 2 tienden in quali de eerste keer en 4 honderste de tweede keer niet in de buurt?
Lulu heeft hier 4 tienden op Max.
Is wat je nu doet jouw hobby?quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat een hobby van je, het punt totaal missen en zeiken om het zeiken?
Behalve....quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand kegelt iemand er bewust af.
Niemand.
"I don't yield for anybody"quote:
Tot aan Silverstone zette ik al mijn geld op Max. Nu gaat Hamilton hem gewoon binnen hangelen. Volgend jaar weer nieuwe kansen. Mercedes is gewoon sneller op dit moment. Weer. Door update en nieuwe banden Pirelli sinds silverstone.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:05 schreef Tinos85 het volgende:
Laten we hopen dat Red Bull weer hun gewoonlijke tweede seizoenshelft heeft straks. Hoop niet weer op een Mercedes/Hamilton kampioen.
Op een track wat wordt omschreven qua Monaco en dus een red bull track zou zijn. 4 tiende is huge op zo een klein circuit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 08:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe is 2 tienden in quali de eerste keer en 4 honderste de tweede keer niet in de buurt?
Lulu heeft hier 4 tienden op Max.
https://www.motorsport.co(...)gary-q3-lap/6639906/quote:Lewis Hamilton says suggestions he deliberately held up the Red Bull drivers late Formula 1 qualifying at Budapest are "so silly" and insists he does not deploy gamesmanship "tactics".
quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:30 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Tot aan Silverstone zette ik al mijn geld op Max. Nu gaat Hamilton hem gewoon binnen hangelen. Volgend jaar weer nieuwe kansen. Mercedes is gewoon sneller op dit moment. Weer. Door update en nieuwe banden Pirelli sinds silverstone.
Helaas
Het valt nu even de kant van Mercedes op, over drie races kan dat weer anders zijn. Maar we gaan de stop in met Hamilton op pole position voor de titel. Ook als hij na vandaag niet 1 staat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]jij dacht dat het een makkie zou worden? Red Bull schijnt wat balans problemen te hebben dus het verschil is wat groter dan het zou moeten zijn, de banden hier zijn meen ik niet die Silverstone versie.
vooraf had ik hiervoor getekend hoor dat het nu steeds spannend is, zie Verstappen nog wel P2 pakken vandaag dus ze gaan vrijwel gelijk de vakantie in, dan is het afwachten hoe ze daar weer uitkomen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het valt nu even de kant van Mercedes op, over drie races kan dat weer anders zijn. Maar we gaan de stop in met Hamilton op pole position voor de titel. Ook als hij na vandaag niet 1 staat.
Moest lachenquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:49 schreef Dauthi het volgende:
insists he does not deploy gamesmanship "tactics".
Het is zo pathetisch dat het lachwekkend is geworden.quote:
dat ophouden is toch al weerlegd, tenminste voor zover ik weetquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:27 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het is zo pathetisch dat het lachwekkend is geworden.
Tuurlijk iedereen heeft poep in zijn ogen...quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ophouden is toch al weerlegd, tenminste voor zover ik weet
[ twitter ]
Het totale rondje was snel. Hij moest namelijk zelf ook op tijd bij de start zijn. Het gaat erom dat hij de laatste paar bochten zo erg vertraagd dat hij er net wel en RBR er net niet over heen komt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ophouden is toch al weerlegd, tenminste voor zover ik weet
[ twitter ]
ik begrijp wel hoe het werkt, het gaat erom of hij volledig verwijtbaar is in deze en dat lijkt niet zo te zijnquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Het totale rondje was snel. Hij moest namelijk zelf ook op tijd bij de start zijn. Het gaat erom dat hij de laatste paar bochten zo erg vertraagd dat hij er net wel en RBR er net niet over heen komt.
?Nee, het is zeker niet strafbaar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp wel hoe het werkt, het gaat erom of hij volledig verwijtbaar is in deze en dat lijkt niet zo te zijn
Het is niet strafbaar maar ook niet verwijtbaar, hij kon weinig anders, dat jij hem en velen hier hem een lul vinden is duidelijk maar het is mij wat teveel het is Lewis de lul dus het is automatisch fout wat hij doet.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:49 schreef babylon het volgende:
[..]
?Nee, het is zeker niet strafbaar.
Het is wel een lul.
Ik begreep dat de Mercedessen een gat van 8 sec tov voorganger lieten vallen. Zoals iedereen behalve leclerc die koos voor 11 secquote:Op zondag 1 augustus 2021 10:39 schreef babylon het volgende:
[..]
Het totale rondje was snel. Hij moest namelijk zelf ook op tijd bij de start zijn. Het gaat erom dat hij de laatste paar bochten zo erg vertraagd dat hij er net wel en RBR er net niet over heen komt.
Keep raining......quote:
Wel helemaal groen, wat gunstig is voor zachte compounds.quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zijn buitjes, dus zal straks wel opdrogen en een standaard droge race worden.
Of Nelson Piquet jrquote:Op zondag 1 augustus 2021 08:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Behalve papa Schumacher.
Erg jammer dat het toch nodig isquote:
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)stappen-in-boedapestquote:Max Verstappen rijdt de Grand Prix van Hongarije zondagmiddag alsnog met een nieuwe motor. Leverancier Honda is daartoe genoodzaakt, nadat het tijdens de inspectie na de kwalificatiesessie een probleem vond.
oud nieuwsquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
De baan droogt nu hard op. De Formule 3 heeft de ideale lijn droog gereden.
Goed. Belangrijkere zaken. Even de chips voor vanmiddag halen.
[ afbeelding ]
Monteurs hebben intussen een nieuwe motor ingebouwd
[..]
bron: https://www.telegraaf.nl/(...)stappen-in-boedapest
wat ik mis in het bericht is dat de motor niet direct afgeschreven hoeft te zijn. De motor kan bij Honda worden onderzocht en indien mogelijk hersteld.quote:
Ja, maar stond er al een paar posts bovenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Van die motor? Net deze ochtend bekend toch?
Niet als ie in de race nu een stuk sneller blijkt dan de rest van het weekendquote:
dat is waar maar voor de zomerstop al aan je laatste PU zitten is toch wat minderquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet als ie in de race nu een stuk sneller blijkt dan de rest van het weekend
Maar hij kan het einde vh seizoen nu niet halen zonder nog een wissel en dus gridstrafquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet als ie in de race nu een stuk sneller blijkt dan de rest van het weekend
PU is 10, rest 5. Meen ik.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:37 schreef ZaZoe het volgende:
12 races uitrijden dus met deze nieuwe motor.
Hoeveel gridstraf staat er eigenlijk voor een eventuele 4e motor?
Precies, hopen dat ze dat nog kunnen fiksen. Anders wordt het vervelend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nogmaals; het hoeft niet meteen te betekenen dat de motor afgeschreven is. Honda mag de motor nakijken en herstellen. ze mogen er alleen niet mee rijden om te testen.
Vind het al heel erg knap dat de motor na de klap dusdanig hersteld is dat ie al zo goed mee kwam. Heel erg stuk is die motor dan niet lijkt mij.
Kan inderdaad, 🤞 dan maar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nogmaals; het hoeft niet meteen te betekenen dat de motor afgeschreven is. Honda mag de motor nakijken en herstellen. ze mogen er alleen niet mee rijden om te testen.
Vind het al heel erg knap dat de motor na de klap dusdanig hersteld is dat ie al zo goed mee kwam. Heel erg stuk is die motor dan niet lijkt mij.
Blijft natuurlijk wel een kneusje deze motor. Gaat ook in je kop zitten, elk raar geluidje in de cockpit zet je aan het denken lijkt me.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb je ook een puntquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel een kneusje deze motor. Gaat ook in je kop zitten, elk raar geluidje in de cockpit zet je aan het denken lijkt me.
blijkbaar konden ze het niet vinden zonder de seals te verbreken, zou kunnen dat nu het gevonden is ze het alsnog kunnen verhelpen zonder de seals te verbreken maar dat is dus even afwachtenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet bij Max.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel een kneusje deze motor. Gaat ook in je kop zitten, elk raar geluidje in de cockpit zet je aan het denken lijkt me.
Alles wat Mercedes/ Toto/ Hamelflap zegt is onzin dus dit kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:49 schreef Dauthi het volgende:
[..]
https://www.motorsport.co(...)gary-q3-lap/6639906/
20 plaatsen gridstraf is niks op Monza! Hamilton pak je misschien niet meer, maar de 2 plek heb je in ronde 5 terug.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar voor de zomerstop al aan je laatste PU zitten is toch wat minder
Droog dusquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:44 schreef Themeparktommy het volgende:
Volgens de radar zou het rond 16:00 gaan regenen in Mogyoród, ben benieuwd!
#blessedquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tijdens het Engelse volkslied zal het wel beginnen met regenen
Oh leuk, Norris als winnaarquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:49 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Tijdens het Engelse volkslied zal het wel beginnen met regenen
Kunnen ze m niet het hele seizoen alleen op vrijdag inzetten anders?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
nah, too soon, rekening blijft open staan tot ongeveer drie races voor het eindequote:Op zondag 1 augustus 2021 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb zo’n vermoeden dat Max Hamilton gaat proberen te raken
Ik denk van nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
10 seconden!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je komt daar een Bottas, Norris of Leclerc echt niet zomaar voorbij hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:35 schreef XL het volgende:
[..]
20 plaatsen gridstraf is niks op Monza! Hamilton pak je misschien niet meer, maar de 2 plek heb je in ronde 5 terug.
Hopelijk dit keer voor het eerst.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Pirelli zegt tweestopper vanaf zacht is de snelste optie.
Hoe vaak had Pirelli het juist dit jaar?
[ afbeelding ]
Nooit?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:06 schreef Themeparktommy het volgende:
Pirelli zegt tweestopper vanaf zacht is de snelste optie.
Hoe vaak had Pirelli het juist dit jaar?
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet, het komt door Helmut.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sport is emotie. Formule 1 is een publiekssport. Publiek heeft emotie
Zo simpel is het wel toch
Net gelezen dat ze een scheur hebben ontdekt in de motor vlak bij het chassis en dat die motor hooguit nog ingezet gaat worden in vrije trainingenquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijkbaar konden ze het niet vinden zonder de seals te verbreken, zou kunnen dat nu het gevonden is ze het alsnog kunnen verhelpen zonder de seals te verbreken maar dat is dus even afwachten
Slachtoffer? Waarvan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:31 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.formule1.nl/n(...)or-red-bull-leiding/
Hamilton had gisteren tijdens de persconferentie het betoog van Max moeten beamen, dan was het afgelopen. Maar Hamilton blijft liever in de slachtoffer rol, heb ik het idee.
Die gast heeft gewoon totaal geen zelfreflectie.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Belachelijk om nu Red bull aan te wijzen als oorzaak van het boe-geroep.
Het boe-roepen naar een coureur is hoe dan ook idioot. maargoed, om dan te gaan zeggen dat Red bull daaraan schuldig is, grrmbl.
Nee, als 7-voudig Wereldkampioen heb je immers altijd gelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gast heeft gewoon totaal geen zelfreflectie.
Helmut scheen het mooi gevonden te hebben!quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het komt door Helmut.
Boze witte mannen?quote:
?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Van de hetze die RBR racing tegen hem heeft opgezet natuurlijk.
Dat moet je Hamilton vragen, die vind dat.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Welke hetze, en hoe heeft RBR R dat dan geflikt?
zie signaturequote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als niks geks gebeurd dan finisht Max top2.
Oh ja, uiteraard.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, als 7-voudig Wereldkampioen heb je immers altijd gelijk.
Lewis normaal moet doen zoals 7-wk betaamtquote:
Heeft hij dan nog een snelste ronde nodig om 1e te blijven?quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom moet je daar iets van snappen dan?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:01 schreef Dazalbest het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom die Kelly dr kind naakt op Instagram gooit![]()
![]()
Goed puntquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom moet je daar iets van snappen dan?
Een klein tikje tegen het rechterachterwiel van Ham zou mooi zijn. Vervolgens Max die de vermoorde onschuld speelt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:12 schreef opreis het volgende:
Natte start erg waarschijnlijk blijkbaar. Max moet dus vooral zorgen dat hij aan de binnenkant zit van Lulu
Andersom zou nog mooier zijn. Dan gaan er echt veel mensen ziedend zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een klein tikje tegen het rechterachterwiel van Ham zou mooi zijn. Vervolgens Max die de vermoorde onschuld speelt.
Waarom? Nat is altijd meer spectakel.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb eigenlijk liever een droge start
Ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb eigenlijk liever een droge start
Nee hoor, Hamilton staat ondertussen bekend om dat gedrag.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Andersom zou nog mooier zijn. Dan gaan er echt veel mensen ziedend zijn.
Ik normaal gesproken ook maar ik hoop gewoon dat Max het bandenvoordeel heeftquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom? Nat is altijd meer spectakel.
Ik heb ze het liefste nat. Gruwelijk nat zelfs.
Je kan er op wachten dat Max dan wel flink gestraft gaat worden....quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een klein tikje tegen het rechterachterwiel van Ham zou mooi zijn. Vervolgens Max die de vermoorde onschuld speelt.
10 Sec. lijkt me de maximale straf.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:30 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Je kan er op wachten dat Max dan wel flink gestraft gaat worden....
Max gaat Hamilton helemaal de moeder rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2021 13:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je rijdt BMW?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat moeten we toch weer een respect voor Hamilton hebben volgens Ziggo, om vervolgens weer totaal respectloos richting Schumacher te zijn. Zoals ze ook totaal respectloos richting Vettel zijn geweest.
Hypocriete Mercedes marketinghoeren zijn het.
Imola 2021 en Hockenheim 2019 waren geen goed GP's voor Hamiltonquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:37 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton straks de banden in de laatste bocht in dus
Zijn jouw 100000 katjes aan het druppelen geweestquote:
Terwijl Kimi er een DT voor kreeg.quote:
Is Perez goed in de regen?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:39 schreef opreis het volgende:
Als het regent ben je Bottas sowieso al snel voorbij
The cat armyquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zijn jouw 100000 katjes aan het druppelen geweest
Imola zegt zonder rode vlag 0 punten voor Hamilton en opzichtig gefaal van zijn kant.quote:
Met rode vlak 0 punten voor Hamilton?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Imola zegt zonder rode vlag 0 punten voor Hamilton en opzichtig gefaal van zijn kant.
Zal vandaag wel anders zijn.
Teken ik voor, maar verwacht dat hij voor de ellende uit wegrijdt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met rode vlak 0 punten voor Hamilton?
Herhaling hockenheim 2019 aubquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Teken ik voor, maar verwacht dat hij voor de ellende uit wegrijdt.
Die persconferentie?quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verstappen over de Silverstone vragen
Komen vanzelf wel achterblijvers.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Teken ik voor, maar verwacht dat hij voor de ellende uit wegrijdt.
Jean Todt trekt Verstappen wat dichterbij om ook onder de paraplu te kunnen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lijkt wel alsof er iemand begraven wordt bij dat Hongaarse volkslied.
1: MAxquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:55 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Wat zei hij? (Keek even naar de 100m)
Hopelijk onderstuurt Hamilton tegen Bottas.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De kans dat je de loterij wint is groter
Nope hier ook niks, staat een schuifje fout bij F1 TV.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:57 schreef Dazalbest het volgende:
Jullie geluid op de skyapp Engels commentaar?
Beter dan Le Mans.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
Wel jammer dat het slot van de 24 uur van Spa tijdens de F1 valt
Karma van 2 weken terugquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:59 schreef Mothzor het volgende:
Geen Sky op F1Tv? Krijg pitlane channel
Eerst maar eens de eerste ronde overleven.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
Lagere temperaturen dus? Kan beter zijn voor Red Bull
Nee, Mercedesquote:Op zondag 1 augustus 2021 14:59 schreef MoreDakka het volgende:
Lagere temperaturen dus? Kan beter zijn voor Red Bull
Hier ook, denk audio issues. Gister bij kwali was er wel normale crew.quote:Op zondag 1 augustus 2021 14:59 schreef Mothzor het volgende:
Geen Sky op F1Tv? Krijg pitlane channel
Karmaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens de eerste ronde overleven.
De man die notabene WK's en winst in een TR aan de regen te danken heeft ontbrak in het lijstje van Mol die het weleens goed zouden kunnen doen in deze omstandigheden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel rijdt overigens naar het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |