Ik ken eigenlijk veel te weinig van Kate. Maar wat ik ken is zo goed.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:15 schreef Prisha het volgende:
Dit vind ik trouwens een prachtige prachtige práchtige nummer.
@:usagi414 hou je hier een beetje van?
Eigenlijk de enige "klacht" die ik heb is over het embedden van facebook/instagram post.quote:
Liever niet, ik heb een prima zomer. Eerlijk gezegd mag het zelfs wel wat minder warm.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kunnen we niet een beetje hitte uit Spanje hierheen halen, zodat we allemaal een fijne zomer hebben?
*geeft Roger een enkeltje Noordpool.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb een prima zomer. Eerlijk gezegd mag het zelfs wel wat minder warm.
Ja wel wat klachten over users hier maar dat heb ik al doorgegeven via DMquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige "klacht" die ik heb is over het embedden van facebook/instagram post.
Maar dat blijkt technisch heel moeilijk te zijn.
En zolang ik in ESF/MOL/MUZ blijf vallen de klachten over users ook wel mee.
Ik weet niet of het handig was dat naar mij te sturen, aangezien ik @Strani best een aardige vent vind.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wel wat klachten over users hier maar dat heb ik al doorgegeven via DM
quote:Wouter Hardy (pronounced [ˈʋʌutər ˈɦɑrdi]; born 3 April 1991), also known by his stage name HRDY, is a Dutch musician, songwriter and producer.[1] He has worked with, among others, Duncan Laurence, Gjon's Tears and Lange Frans.
quote:
Wie is hier nou de snackbarijs_beer gij of ik?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb een prima zomer. Eerlijk gezegd mag het zelfs wel wat minder warm.
Oh ik dacht ik doe gewoon meteen een bericht aan de hele groep, maar dat was misschien niet zo slim.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig was dat naar mij te sturen, aangezien ik @:strani best een aardige vent vind.
Als ik mobiel een tweet toevoeg aan een bericht, komt die wel standaard bovenaan. En knippen-plakken is dan vrij bewerkelijk. Hebben meerderen dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk de enige "klacht" die ik heb is over het embedden van facebook/instagram post.
Maar dat blijkt technisch heel moeilijk te zijn.
En zolang ik in ESF/MOL/MUZ blijf vallen de klachten over users ook wel mee.
Snack_beerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbarijs_beer gij of ik?
Small town boy in a big arcade? Die arcade moet vast een complot zijn van in neurotech gevoerde bloed drinkende bots bestuurd door Bill Gates.quote:
Ah Patje heeft wel een domme fout gemaakt zo. Dan heb je altijd wat meer mensen die je tegen je krijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
PatLef krijgt eindelijk een keer backlash op zijn narcistische gewauwel.
Interpunctie is wel prettig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
[..]
(Hierboven even een willekeurig voorbeeld).
Dank u, lijkt me heerlijk.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*geeft Roger een enkeltje Noordpool.
Ah ja die goede oude tijd van de onthoofdingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
[..]
Als ik mobiel een tweet toevoeg aan een bericht, komt die wel standaard bovenaan. En knippen-plakken is dan vrij bewerkelijk. Hebben meerderen dat?
Ik heb dit in dat topic gezet net, irritant inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
[..]
Als ik mobiel een tweet toevoeg aan een bericht, komt die wel standaard bovenaan. En knippen-plakken is dan vrij bewerkelijk. Hebben meerderen dat?
Jij, ik ben meer een ijskonijn. Oh wacht, dat ben jij ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:19 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wie is hier nou de snackbarijs_beer gij of ik?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja die goede oude tijd van de onthoofdingen.
Wat een idioot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:21 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
PatLef krijgt eindelijk een keer backlash op zijn narcistische gewauwel.
Het was vanmiddag ook echt heerlijk op mijn balkon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |