Oh ja, die moet ook weer een manier vinden om te falen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Lavillenie weer eens zijn aanvangshoogte missen?
Dat blijft toch ook wel een leuke rubriek
En BMX op ES2.quote:
Daar kan wel een streep door lijkt me.quote:
quote:
Net wat te blij en suf ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reclame met Doornbos vind ik trouwens echt heel irritant.
Die valt wel in de categorie van mensen die zeggen dat het de drukste sportzomer ooit is!!1!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die reclame met Doornbos vind ik trouwens echt heel irritant.
We worden weer eens, ik zeg maar weer even, beflikkerd!quote:
Ja. Finales boven series/kwalificatie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen naar het zwemmen, logisch.
Nou ja, zwemfinales > seriesquote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar op de stream ja. Jammer dat er geen Belg bij het atletiek moet, dan waren die wel gebleven namelijk
Ik heb 2 televees dus dan had ik beide op groot scherm kunnen zienquote:
Die valse start, wellicht?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:07 schreef heywoodu het volgende:
Na amper vijf meter schoot het bij de Griekse al in d'r been, kortste olympische optreden van iedereen tot nu toe (DNS's tellen uiteraard niet)?
Ja ok, die zijn er ook nog inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:13 schreef Dagoduck het volgende:
Van Klinken inmiddels 9e. Gaat toch wel goed in die groep B
11equote:
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit johquote:
Maar 2 of 3 van groep A door. Hoe dan. Minder fouten in Groep B lijkt ook wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit joh
Duidelijk nu wel gunstige wind. Perkovic haalde de 64 meter net ook niet. Dat zegt veel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit joh
Dit is gewoon een zure kutmanier om eruit te vliegenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Tja, de hype over die 70+ was ook echt wel overdreven, hoewel dit lichtelijk jammer is.
Ook niet zo gek met zo weinig inwonersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal overigens de enige keer zijn dat ik mijn adoptieland in actie zie, denk ik
En broertje Lavillenie niet volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:39 schreef Dagoduck het volgende:
Polsstokhoogspringen is klaar. Vloon door.
9/12 ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:44 schreef Szura het volgende:
Dus van de discuswerpsters komen er 10/12 uit groep B, dat is echt om ziedend van te worden hoor als je daardoor de finale misloopt
Skeleton toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit even die voorrondes 100m terug te kijken, ik had helemaal niet door dat Nathan Crumpton hier überhaupt aan mee zou doen
De wintersportliefhebbers vinden dit leuk.
quote:
Dat kon echt nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Nou ja dat hele item draaide meer om Lavillenie. Oh ja hier Duplantis nog die zich ook plaatst.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Jeetje, dat verwacht je toch ook écht niet van een atleet uit een land waar de bond niet test en daarvoor een berisping kreeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
Blessing Okagbare heeft positief getest bij de dopingcontrole op een groeihormoon
Zonder Bol, met de VS, jammer jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:30 schreef franklop het volgende:
Maar goed, vanavond dus zonder Bol. Dat wordt geen PLAK
Tweeledig. Dat is verreweg de krapste baan. Daarnaast hebben ze die baan een andere hardheid meegegeven zodat het geschikter is voor de lange afstand.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:31 schreef Idisrom het volgende:
Een vraag, die wel eens eerder bij mij opkwam.
Waarom wordt bij de kortere loopnummers baan 1 niet gebruikt? Ik bedoel meer in de zin van, waarom lopen er geen 9 lopers of loopsters in de race?
Visser lijkt me vrij kansloos. Helaas in de verkeerde halve finale terechtgekomen. Vooral in die 2de halve finale had ze veel meer kans gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bol in de halve finale nog niet tegen McLaughlin of Muhammed. Zal misschien wel weer uitrollen zijn op de laatste 50 meter. Visser mag flink aan de bak in haar halve finale.
Wow, dat tweede wist ik na jaren atletiek beoefenen nog niet!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tweeledig. Dat is verreweg de krapste baan. Daarnaast hebben ze die baan een andere hardheid meegegeven zodat het geschikter is voor de lange afstand.
Dat zijn ze een jaar of tien vijftien geleden gaan doen geloof.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow, dat tweede wist ik na jaren atletiek beoefenen nog niet!
Daar kon ze weinig aan doen, omstandigheden waren dusdanig anders in de andere groep dat 9 vd 12 finalisten uit die groep komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Zit even wat resultaten terug te kijken, maar heerlijk dat NL op de technische nummers ook eens op de afspraak is met een Van Klinken en Vloon. Da's ook wel eens anders geweest
Oh wacht, Van Klinken heeft het niet gehaald zie ik
Ja zoiets vermoedde ik al toen ik de resultaten in groep B zag, wel echt genaaid dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Daar kon ze weinig aan doen, omstandigheden waren dusdanig anders in de andere groep dat 9 vd 12 finalisten uit die groep komen.
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Zit even wat resultaten terug te kijken, maar heerlijk dat NL op de technische nummers ook eens op de afspraak is met een Van Klinken en Vloon. Da's ook wel eens anders geweest
Oh wacht, Van Klinken heeft het niet gehaald zie ik
Protest indienenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.
Ondertussen kan Bouwmeester geeneens de beelden van een start terugkijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Protest indienen
USA zou het toegewezen krijgen
Je zou denken dat Ayolt wel wat geld voor haar overheeft om aan de jury te geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:05 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ondertussen kan Bouwmeester geeneens de beelden van een start terugkijken.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op De Telegraaf dat de beslissing pas na de finale wordt genomen, dat kan toch niet
Je ontzegt sowieso een land dan een mogelijke finale.
Is DOM ook in ere hersteld trouwens?
Blessing?quote:
Wel bizar dat er zo'n grote verschilllen ontstaan in krap 2 uur tijdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.
Maar waarom geen reserve?quote:
quote:
Die zijn vast al naar huis met al die coronaregelsquote:
Nee. OR misschien.quote:
Del Puntequote:
Hoezo, je hoeft toch niet de posts hier te lezen terwijl je kijkt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:17 schreef kilon het volgende:
Deze afstand is lastig met vertraging van D+.
Maar mooie tijd weer.
Wordt wel eens tijd.quote:
Ik vond mijn opmerking al pun intended genoegquote:
Fair, mijn opmerking was wat overbodigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond mijn opmerking al pun intended genoeg
Wat zijn de regels bij atletiek met betrekking tot de start?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Ietwat scherpe start wel.
[ afbeelding ]
Geen punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair, mijn opmerking was wat overbodig
Onder de 0.1 als het goed is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wat zijn de regels bij atletiek met betrekking tot de start?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer van Pinto. Die gun ik toch altijd wel mooie dingen, want hevig verhaal: paar jaar geleden vond ze haar zwaargewonde vader, die net haar moeder vermoord had
Dat is wel heftig, haar vader dus nu ook in de gevangenis?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer van Pinto. Die gun ik toch altijd wel mooie dingen, want hevig verhaal: paar jaar geleden vond ze haar zwaargewonde vader, die net haar moeder vermoord had
Zus van Tysonquote:
Dat gok ik van wel ja. Is al wel de nodige jaren geleden (ik dacht vlak voor een groot toernooi), dus ik weet niet meer precies hoe het allemaal zat, maar het was heftig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, haar vader dus nu ook in de gevangenis?
10.87quote:
10.91.quote:
10.81quote:
Bij het schoenen werpen.quote:
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:24 schreef kilon het volgende:
Atletiek moet wel ooit eens leren dat voorstellen te versnellen. Duurt altijd veel te lang voor we daarmee klaar zijn.
Tussen de heats door kun je tegenwoordig een krant uitlezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die lijkt mij momenteel wel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Maar de veldonderdelen blijven wel net zo lang duren, dus hoeveel schiet je er mee op?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.
Nee precies, zeker op toernooien duurt dat echt ellenlang.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Wat wel weer beter is dan atletiek, want volgens mij huldigen ze daar een dag later en dat is écht heel erg kut (in elke sport).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.
Dat je dan misschien meer tijd voor de veldonderdelen houdtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de veldonderdelen blijven wel net zo lang duren, dus hoeveel schiet je er mee op?
Doen ze ook nog wat in dat veld?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat je dan misschien meer tijd voor de veldonderdelen houdt
Dat is altijd wel wat jammer ja. Maar bij zwemmen duurt het echt veel te lang binnen het programma.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat wel weer beter is dan atletiek, want volgens mij huldigen ze daar een dag later en dat is écht heel erg kut (in elke sport).
En Ahouré.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:30 schreef Szura het volgende:
Ik denk met SAFP, Kambundji en Neita dat Esser-Smif een groot probleem heeft
10.77?quote:
En we hebben al 10.76, 10.79 en 10.79quote:
Ziener.quote:
vs Ivoorkustquote:
Die ontsnappen aan kamervragen.quote:
Vrees dat we blij mogen zijn met een OR als dat al gebeurt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef franklop het volgende:
Gaan we voor het WR straks?
SAPF leek ook niet echt voluit
De enige concurrent lijkt me verder Ta Lou. Of mis ik iemand?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:33 schreef Felagund het volgende:
Kan zomaar een zwiep worden voor Jamaica.
Het stokje is wel heel definitief overgenomen door Ta Lou jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:34 schreef Szura het volgende:
Had Ahouré al niet verwacht @:heywoodu, maar dit was wel heel slecht
Neuh.quote:
*ORquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:35 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Vrees dat we blij mogen zijn met een OS als dat al gebeurt.
BBC in shambles.quote:
Zuuuur met dubbel uu.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef heywoodu het volgende:
Op één duizendsten eruit. Ai.
[ afbeelding ]
Die zal slecht slapen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ohyequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
10.62quote:
Vooral ook omdat er nog een langzamere door gaat.quote:
Iedereen die zich voor de 4x100m geplaatst heeft mag gewoon meedoen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand al waarom de VS toch mag meedoen met de 4x100 m?
Protest ingediend. De official schijnt gezegd te hebben dat ze daar moesten staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Nielsch het volgende:
Weet iemand al waarom de VS toch mag meedoen met de 4x100 m?
Met de finale straks, terwijl ze in de halve finale werden gediskwalificeerd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen die zich voor de 4x100m geplaatst heeft mag gewoon meedoen.
Maar dat was niet op de 4x100quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Protest ingediend. De official schijnt gezegd te hebben dat ze daar moesten staan.
Je hebt gelijk. Ik bedoel 4x400.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat was niet op de 4x100
Nee, addidas- en asics-lopers niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze allemaal die nieuwe schoenen aan? #dtv
Oh mijn fout. Ik zat nog in die 4x400 modus.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dat was niet op de 4x100
Je bent niet scherp maat, beter opletten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh mijn fout. Ik zat nog in die 4x400 modus.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, addidas- en asics-lopsers niet.
Aderlating.quote:
Maar het ging dus wel degelijk over de 4x400 meterquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bent niet scherp maat, beter opletten.
Deze is verre van nieuwquote:
Qua informatie voorziening zou tegenwoordig toch zoveel meer mogelijk moeten zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef franklop het volgende:
Jammer dat je bij de live timign de scores van Groep A en B niet bij/onder elkaar hebt..
Gewoon dor op canvas.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over 10 minuten het heilige 1 uur journaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:52 schreef heywoodu het volgende:
Op de BBC zitten Esser-Smiss zo te horen wat te negeren en gaat de focus er vooral op dat de VS niemand in de finale heeft, wat dramatisch slecht is voor de Amerikanen.Zoiets kreeg ik ook mee ja, apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
BLMquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:53 schreef kl1172 het volgende:
Ik vind dat donkere zand in springbak maar niks, athletes worden er vuil van, je ziet het op de balk liggen. Waarom deze keuze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |