11equote:
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit johquote:
Maar 2 of 3 van groep A door. Hoe dan. Minder fouten in Groep B lijkt ook wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit joh
Duidelijk nu wel gunstige wind. Perkovic haalde de 64 meter net ook niet. Dat zegt veel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Er gooien er gewoon 10 over haar heen, wat is dit joh
Dit is gewoon een zure kutmanier om eruit te vliegenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:28 schreef heywoodu het volgende:
Tja, de hype over die 70+ was ook echt wel overdreven, hoewel dit lichtelijk jammer is.
Ook niet zo gek met zo weinig inwonersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zal overigens de enige keer zijn dat ik mijn adoptieland in actie zie, denk ik
En broertje Lavillenie niet volgens mijquote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:39 schreef Dagoduck het volgende:
Polsstokhoogspringen is klaar. Vloon door.
9/12 ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 04:44 schreef Szura het volgende:
Dus van de discuswerpsters komen er 10/12 uit groep B, dat is echt om ziedend van te worden hoor als je daardoor de finale misloopt
Skeleton toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit even die voorrondes 100m terug te kijken, ik had helemaal niet door dat Nathan Crumpton hier überhaupt aan mee zou doen
De wintersportliefhebbers vinden dit leuk.
quote:
Dat kon echt nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Nou ja dat hele item draaide meer om Lavillenie. Oh ja hier Duplantis nog die zich ook plaatst.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan naar het polsstokhoogspringen, de grote man daar is Renaud Lavillenie."![]()
![]()
Gert kijk eens dom.
Jeetje, dat verwacht je toch ook écht niet van een atleet uit een land waar de bond niet test en daarvoor een berisping kreeg.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 03:06 schreef northernlight81 het volgende:
Blessing Okagbare heeft positief getest bij de dopingcontrole op een groeihormoon
Zonder Bol, met de VS, jammer jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:30 schreef franklop het volgende:
Maar goed, vanavond dus zonder Bol. Dat wordt geen PLAK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |