Tweeledig. Dat is verreweg de krapste baan. Daarnaast hebben ze die baan een andere hardheid meegegeven zodat het geschikter is voor de lange afstand.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 10:31 schreef Idisrom het volgende:
Een vraag, die wel eens eerder bij mij opkwam.
Waarom wordt bij de kortere loopnummers baan 1 niet gebruikt? Ik bedoel meer in de zin van, waarom lopen er geen 9 lopers of loopsters in de race?
Visser lijkt me vrij kansloos. Helaas in de verkeerde halve finale terechtgekomen. Vooral in die 2de halve finale had ze veel meer kans gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 08:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bol in de halve finale nog niet tegen McLaughlin of Muhammed. Zal misschien wel weer uitrollen zijn op de laatste 50 meter. Visser mag flink aan de bak in haar halve finale.
Wow, dat tweede wist ik na jaren atletiek beoefenen nog niet!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tweeledig. Dat is verreweg de krapste baan. Daarnaast hebben ze die baan een andere hardheid meegegeven zodat het geschikter is voor de lange afstand.
Dat zijn ze een jaar of tien vijftien geleden gaan doen geloof.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wow, dat tweede wist ik na jaren atletiek beoefenen nog niet!
Daar kon ze weinig aan doen, omstandigheden waren dusdanig anders in de andere groep dat 9 vd 12 finalisten uit die groep komen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Zit even wat resultaten terug te kijken, maar heerlijk dat NL op de technische nummers ook eens op de afspraak is met een Van Klinken en Vloon. Da's ook wel eens anders geweest
Oh wacht, Van Klinken heeft het niet gehaald zie ik
Ja zoiets vermoedde ik al toen ik de resultaten in groep B zag, wel echt genaaid dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:51 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Daar kon ze weinig aan doen, omstandigheden waren dusdanig anders in de andere groep dat 9 vd 12 finalisten uit die groep komen.
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Zit even wat resultaten terug te kijken, maar heerlijk dat NL op de technische nummers ook eens op de afspraak is met een Van Klinken en Vloon. Da's ook wel eens anders geweest
Oh wacht, Van Klinken heeft het niet gehaald zie ik
Protest indienenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.
Ondertussen kan Bouwmeester geeneens de beelden van een start terugkijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Protest indienen
USA zou het toegewezen krijgen
Je zou denken dat Ayolt wel wat geld voor haar overheeft om aan de jury te geven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:05 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Ondertussen kan Bouwmeester geeneens de beelden van een start terugkijken.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees op De Telegraaf dat de beslissing pas na de finale wordt genomen, dat kan toch niet
Je ontzegt sowieso een land dan een mogelijke finale.
Is DOM ook in ere hersteld trouwens?
Blessing?quote:
Wel bizar dat er zo'n grote verschilllen ontstaan in krap 2 uur tijdquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Klinken lijkt toch vooral pech te hebben met de omstandigheden. Van haar groep maar drie door en niemand over de 64 meter.
Maar waarom geen reserve?quote:
quote:
Die zijn vast al naar huis met al die coronaregelsquote:
Nee. OR misschien.quote:
Del Puntequote:
Hoezo, je hoeft toch niet de posts hier te lezen terwijl je kijkt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:17 schreef kilon het volgende:
Deze afstand is lastig met vertraging van D+.
Maar mooie tijd weer.
Wordt wel eens tijd.quote:
Ik vond mijn opmerking al pun intended genoegquote:
Fair, mijn opmerking was wat overbodigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond mijn opmerking al pun intended genoeg
Wat zijn de regels bij atletiek met betrekking tot de start?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Ietwat scherpe start wel.
[ afbeelding ]
Geen punt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fair, mijn opmerking was wat overbodig
Onder de 0.1 als het goed is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:19 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wat zijn de regels bij atletiek met betrekking tot de start?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer van Pinto. Die gun ik toch altijd wel mooie dingen, want hevig verhaal: paar jaar geleden vond ze haar zwaargewonde vader, die net haar moeder vermoord had
Dat is wel heftig, haar vader dus nu ook in de gevangenis?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:21 schreef heywoodu het volgende:
Wel jammer van Pinto. Die gun ik toch altijd wel mooie dingen, want hevig verhaal: paar jaar geleden vond ze haar zwaargewonde vader, die net haar moeder vermoord had
Zus van Tysonquote:
Dat gok ik van wel ja. Is al wel de nodige jaren geleden (ik dacht vlak voor een groot toernooi), dus ik weet niet meer precies hoe het allemaal zat, maar het was heftig.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is wel heftig, haar vader dus nu ook in de gevangenis?
10.87quote:
10.91.quote:
10.81quote:
Bij het schoenen werpen.quote:
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:24 schreef kilon het volgende:
Atletiek moet wel ooit eens leren dat voorstellen te versnellen. Duurt altijd veel te lang voor we daarmee klaar zijn.
Tussen de heats door kun je tegenwoordig een krant uitlezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Valt mee toch? De tijd zit meer in het wachten voor ze eindelijk voor gaan stellen
Ja, dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachtenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die lijkt mij momenteel wel beter.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit leek wel wat meer voluit dan Thompson
Maar de veldonderdelen blijven wel net zo lang duren, dus hoeveel schiet je er mee op?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:26 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat het bij zwemmen sneller. Maar het kan ook tussen mijn oren zitten.
Nee precies, zeker op toernooien duurt dat echt ellenlang.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allemaal niet zolang te duren, dat wachten
Wat wel weer beter is dan atletiek, want volgens mij huldigen ze daar een dag later en dat is écht heel erg kut (in elke sport).quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar gooien ze tussendoor nog even één huldiging van 20 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |