Ik ben indd nooit in Chennai geweest. Mumbai ken ik vrij goed. Ik woonde in Colaba.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lekker gegoogled? Je bent nooit in aamchi Mumbai geweest, joch. En ook niet in Chennai. Droom verder. Jootha kahin ka.
Xxxrated contentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef The_Emotion het volgende:
Kan ik voor een premium op kosten van 2 biertjes extra toegang krijgen voor extra schoenbekooievaar-content?
Je bent zelf een antieke papagaaiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn we nou nog met die antieke papegaai bezig?
Geil hoe hij met z'n snavel in je oor kleppert!quote:
Wat een heerlijke wekker zou dat zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Geil hoe hij met z'n snavel in je oor kleppert!
Ik vond die egels leuker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik ben geloof ik een van de weinigen die zich niet bezig houdt met Braad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je dit gemist.![]()
Hij stond laatst ook op de livestream te plassen en zijn tepels te bevredigen.
Wie is die man naast jequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
Nee joh Kluun. Ik ben er nooit geweest.
[ afbeelding ]
Ik kijk heul geen rare filmpjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou 'ns wat minder rare filmpjes kijken als ik jou was.
Is wel een prachtige vogel heur.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ook wel interesse.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef The_Emotion het volgende:
Kan ik voor een premium op kosten van 2 biertjes extra toegang krijgen voor extra schoenbekooievaar-content?
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.quote:
Oh dat middelste begrijp ik wel maar ben een vrouw en ik raak mezelf nu aan teehee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.
@Dimachaerusquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
godverdomme fortuyn we missen je... de enige man die nederland kon redden...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
Nee joh Kluun. Ik ben er nooit geweest.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niks. Geen spatje intimiteit. Seks moet iets eksclusiefs hebben. Iets wat je deelt met 1 persoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh dat middelste begrijp ik wel maar ben een vrouw en ik raak mezelf nu aan teehee.
Maar kijk oprecht geen pron.Vind daar geen bal aan.
wel grappig dat jij en je moeder in dat opzicht zo erg van elkaar verschillenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Geen spatje intimiteit. Seks moet iets eksclusiefs hebben. Iets wat je deelt met 1 persoon.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Azula het volgende:
Hate it or love it schoenbekooievaar on top 🖕🏽
Die relnicht? Nog steeds last van die populisten. Geef ik hem de schuld van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
godverdomme fortuyn we missen je... de enige man die nederland kon redden...
Zien er wel cute uit. Maar maken je evengoed kapot als je in hun buurt komt. En gaan dan vrolijk verder met bamboe knagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Tlaloc het volgende:
Panda's zijn eigenlijk wel het beste
[ afbeelding ]
Die gasten hebben niet eens interesse in elkaar. Schijnen nogal moeilijk voort te planten. Met je zusje gaat dat toch makkelijker alleen moet ze haar doos eens wat beter wassen. Laatst weer over mijn nek gegaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zien er wel cute uit. Maar maken je evengoed kapot als je in hun buurt komt. En gaan dan vrolijk verder met bamboe knagen.
Inderdaad. Voortplanten schijnt een dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die gasten hebben niet eens interesse in elkaar. Schijnen nogal moeilijk voort te planten. Met je zusje gaat dat toch makkelijker alleen moet ze haar doos eens wat beter wassen. Laatst weer over mijn nek gegaan.
Mocht 'ie willen. Gelijk meegegeven aan mijn buurvrouw van 80 toen hij voor de deur stond.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Voortplanten schijnt een dingetje te zijn.
Maar verdorie joh, heeft mijn broer je weer tuk gehad? Notoire dragqueen dat ie is.
"tuk gehad"quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. Voortplanten schijnt een dingetje te zijn.
Maar verdorie joh, heeft mijn broer je weer tuk gehad? Notoire dragqueen dat ie is.
Goed bezig! Hopelijk houd ze hem als toyboy.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mocht 'ie willen. Gelijk meegegeven aan mijn buurvrouw van 80 toen hij voor de deur stond.
Nee, dat had ik nog niet begrepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"tuk gehad"pls, daar doet niels het om
Schijnt aan de ketting te zitten in de berging beneden.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed bezig! Hopelijk houd ze hem als toyboy.
Is wel zijn fetishquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Schijnt aan de ketting te zitten in de berging beneden.
30 jaar OV. Ken er ook wel een paar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:04 schreef Makrelis het volgende:
Je gaat het echt niet van me winnen. 5 jaar horeca. Ik heb alle geintjes al 10.000 keer gehoord.
30 jaar OV.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
30 jaar OV. Ken er ook wel een paar.
Maar je mag van me winnen hoor.
4 jaar zoeits operations technician elektro & Instrumentatie gasproduktieplatform, daarna elektrotechnisch offcier zeevaart. Ik ben er wel klaar mee.quote:
Ja, deze is wat recenter:quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:07 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:makrelis is dat echt een foto van jou?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.
Vriend van me vaart ook. Is lang en veel weg. Kan me voorstellen dat je dat een keer zat wordt. Ik ben wat dat betreft het zwarte schaap van de familie, ik ben de enige die niet beroepshalve vaart.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
4 jaar zoeits operations technician elektro & Instrumentatie gasproduktieplatform, daarna elektrotechnisch offcier zeevaart. Ik ben er wel klaar mee.
Ik was er op een gegeven moment echt klaar mee. Ze stuurden me naar steeds lastigere landen. Die oranje foto was dan in Noord Frankrijk dat vond ik prima, maar weet je, Angola, Kuwait, China. Afzinken die landen. Scandinavië is wel leuk. Goed geregeld alles daar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vriend van me vaart ook. Is lang en veel weg. Kan me voorstellen dat je dat een keer zat wordt. Ik ben wat dat betreft het zwarte schaap van de familie, ik ben de enige die niet beroepshalve vaart.
Bedankt erelidquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Azula het volgende:
Hate it or love it schoenbekooievaar on top 🖕🏽
Panda is koning van dierenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Tlaloc het volgende:
Panda's zijn eigenlijk wel het beste
[ afbeelding ]
Braddie ook niet, wat is je punt?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:01 schreef Azula het volgende:
Panda’s kunnen zichzelf niet eens in leven houden.
Dan zou jij ook niet overleven vriendinquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Survival of the fittest. Fuck panda’s.
Ik ben al voortgeplant dus ik overleef zelfs als ik dood ben en jij?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zou jij ook niet overleven vriendin
Je ziet een kind op de wereld zetten toch niet als iets positiefsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:12 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik ben al voortgeplant dus ik overleef zelfs als ik dood ben en jij?
Inderdaad, de wereld is al overbevolkt!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je ziet een kind op de wereld zetten toch niet als iets positiefs
Is toch heerlijk dat hij dat zegtquote:
Sterktequote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef Fok-it het volgende:
In de stromende regen 2de vaccin voor cojona halen
Ik mag dinsdagquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef Fok-it het volgende:
Dankje, maar ik erger me meer aan het weer dan aan de prik, die stelde niet zoveel voorquote:
Kunnen we weer achter de vrouwtjes aan in de soosquote:
Ja regen is vreselijk kan je helemaal niks beginnenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje, maar ik erger me meer aan het weer dan aan de prik, die stelde niet zoveel voor
Regen daarentegen
Dacht het nietquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen we weer achter de vrouwtjes aan in de soos
Gelukkig. Anders had ik nog een smoes moeten verzinnen ookquote:
Gewoon niet komen opdagen zoals een zeker FA deed bij @johannes_vermeerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders had ik nog een smoes moeten verzinnen ook
Hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:27 schreef Fok-it het volgende:
Gefeliciteerd. Officieel geen kans meer om doomer-status te bereikenquote:
Thanks wat is doomer statusquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Officieel geen kans meer om doomer-status te bereiken
Dat mag @Mortaxx even uitleggenquote:
Ja ik vind de uitleg op internet toch niet heel erg overeenkomen met wat ik me zelf bij een doomer had voorgesteld.quote:
Ja nee hij was moe dus gaat weer naar bedquote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vandaag kan er niet gewandeld worden want het regent. En omdat er niet gewandeld kan worden wordt het een extra lange stream.
Gefeliciteerd (oprecht), waar?quote:
hij zag een kans tot een goed ritme door vanavond op tijd naar bed te gaan en heeft het meteen afgekaptquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nee hij was moe dus gaat weer naar bed
Zorgt die natuurlijke vetlaag er inmiddels niet voor dat zijn huid zelf al fungeert als de beste North Face raincoat?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 12:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vandaag kan er niet gewandeld worden want het regent. En omdat er niet gewandeld kan worden wordt het een extra lange stream.
Altijd weer die kou, hitte of regen die roet in het eten gooit, anders was het hem vast gelukt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef Stepperoller het volgende:
Jammer dat het ambitieuze plan voor vandaag in het water is gevallen
[ twitter ]
Bij einde stream zei ie dat ie vanmiddag alsnog ging lopen + vlog.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Ah, dat zijn dan dus de buren waarover hij net liep te vertellen dat ze de kittens voor 175 euro willen doorverkopen om zo geld bij elkaar te sprokkelen voor een roadtrip.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:28 schreef Stepperoller het volgende:
En kittens van de kat van de buurvrouw zorgden voor een kort nachtje
[ twitter ]
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Bij einde stream zei ie dat ie vanmiddag alsnog ging lopen + vlog.
waarom gaat het niet door dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:26 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
en die hem ook nooit wat te eten brengen dus gooit hij het eten ook liever weg danquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, dat zijn dan dus de buren waarover hij net liep te vertellen dat ze de kittens voor 175 euro willen doorverkopen om zo geld bij elkaar te sprokkelen voor een roadtrip.
woah jij bent echt jaloers op braddie.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
Het is echt intens triest dat jullie die stream volgen
Zogenaamd kijkt niemand maar wel hier verslag doen van begin, eind en alles daartussen
@:pharkus doe iets aan dat braddie gedoe hier
Kluun lol. Wat is dat voor halfgaar wijf dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Van @:ama hoef je ook niets te verwachten. Die modereert alleen op kluun
Volgens mij is het gewoon een vrije SC waar over van alles gesproken mag worden, als het je niet bevalt kan je altijd nog naar de VBL SC of een andere?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
Het is echt intens triest dat jullie die stream volgen
Zogenaamd kijkt niemand maar wel hier verslag doen van begin, eind en alles daartussen
@:pharkus doe iets aan dat braddie gedoe hier
Heb gehoord dat alle FA's nog open fontanellen hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
@:murp had ook een grote mond dat dit geen braddie sc is. Daarna nooit meer gezien
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gehoord dat alle FA's nog open fontanellen hebben.
Dit vind ik een leuke grapquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb gehoord dat alle FA's nog open fontanellen hebben.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:11 schreef praadje het volgende:
Zo, weer terug van een verplichte forumpauze.
Kan gebeuren. Maar je bent er weer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, onbewust maar blijkbaar een beetje stout.
Vind ik niks voor jouquote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, onbewust maar blijkbaar een beetje stout.
Die 3 hebben echt 0 relevantie met elkaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:58 schreef Makrelis het volgende:
Jongeman neergestoken in R'dam, toerist in gezicht gestoken in Florence, die omgekomen man op Mallorca. Gaat echt lekker weer.
Neemt niet weg dat het sneu is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die 3 hebben echt 0 relevantie met elkaar.
Dat is het sowieso ja.quote:
Triest weer. De wereld verhuftert in een rap tempo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 14:58 schreef Makrelis het volgende:
Jongeman neergestoken in R'dam, toerist in gezicht gestoken in Florence, die omgekomen man op Mallorca. Gaat echt lekker weer.
Nah. Dat is alleen onze perceptie vanwege het nieuws.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Triest weer. De wereld verhuftert in een rap tempo lijkt het wel.
Nee, dat is het ook totaal niet. Het was ook onbedoeld en onbewust gedaan. Nou ja, het zij zo..quote:
Johannesburg heeft de meeste moorden per dag las ik 'ns. Mexico City tweede plaats.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Dat is alleen onze perceptie vanwege het nieuws.
Welcome back!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook totaal niet. Het was ook onbedoeld en onbewust gedaan. Nou ja, het zij zo..
Caracas toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Johannesburg heeft de meeste moorden per dag las ik 'ns. Mexico City tweede plaats.
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Dat is alleen onze perceptie vanwege het nieuws.
Dat komt omdat de mate waarin je nieuws binnen krijgt vele malen hoger ligt dan vroegerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komt
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komt
Dat hangt er vanaf hoe je vroeger definiëert volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat de mate waarin je nieuws binnen krijgt vele malen hoger ligt dan vroeger
Omdat ik mijn gevoel of gedachten uitspreek. En het niet als feiten wil presenteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoel
Ja, lastig te zeggen, geen concrete cijfers van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je vroeger definiëert volgens mij.
In het pre-internettijdperk las dit soort ellende heel weinig in de krant. Maar ik heb het gevoel, en ik kan er inderdaad naast zitten, dat het vooral de laatste 5 tot 10 jaar het geweld toeneemt.
Afgewisseld met de "maar ik dacht dat..." aangevuld met een hele hoop ondenkbare en bespottelijke onzin. Klopt ja, komt vaak voor de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoel
Het zegt iets over hoe mensen oriënteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gewoon je hele wereldbeeld laten afhangen van de onderbuik jatogquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Afgewisseld met de "maar ik dacht dat..." aangevuld met een hele hoop ondenkbare en bespottelijke onzin. Klopt ja, komt vaak voor de laatste tijd.
kerel alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het zegt iets over hoe mensen oriënteren.
Ik voel dat... gevoelensmens
Ik zie dat... visueel ingesteld
Ik hoor het al... op gehoor ingesteld
Er zit een luchtje aan, daar krijg ik een nare nasmaak van...
Als je SM bekijkt word je soms echt moedeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen, geen concrete cijfers van.
Maar mede dankzij social media lijkt de ratio en de nuance bij een hoop mensen wel volledig weg te zijn ja.
Grote tieten grote tieten super mega grote tieten!1!!1quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gewoon je hele wereldbeeld laten afhangen van de onderbuik jatog
Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Grote tieten grote tieten super mega grote tieten!1!!1
Dus het is niet zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kerel alsjeblieftik moest diezelfde ted-talk kijken op school, wat een gigantische hoop bullshit was dat zeg
____
Daarom ook zo min mogelijk bekijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je SM bekijkt word je soms echt moedeloos inderdaad.
weet ik veel 'wat dan wel', daar gaat het niet om, maar dit is toch gewoon a priori onzin manquote:
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Twitter. Daar zitten de meest verdorven zielen van de samenleving op.
Wellicht voor een keertje. Moet ze alleen niet zo kinderachtig onzeker gaan doen door eerst al foutief aan te nemen dat het grote tieten moeten zijn en dan kinderachtig gaan lopen doen dat zij ze niet mooi vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.
Omdat je zelf denkt een redelijke intelligentie te hebben en normaal redeneert heb je vaak het misplaatse gevoel dat de meerderheid in Nederland dat ook heeft maar dat is natuurlijk niet zo. En het is altijd de vocale minderheid die je hoort en de meerderheid die zwijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.
Somsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig is fok een warm badje van liefde
Maar gelukkig wel hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms
Nu ik mod ben wel bewust bijna niet meer in NWS te vinden
Weet niet hoe gelukkig iedereen daar mee isquote:
Onwijs gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe gelukkig iedereen daar mee is
Trek je je elke avond in bed af op de gedachte dat je me de volgende dag hier weer ziet?quote:
Het is inderdaad altijd de schreeuwende minderheid die de meerderheid overstemt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je zelf denkt een redelijke intelligentie te hebben en normaal redeneert heb je vaak het misplaatse gevoel dat de meerderheid in Nederland dat ook heeft maar dat is natuurlijk niet zo. En het is altijd de vocale minderheid die je hoort en de meerderheid die zwijgt.
Nee, dat doe ik op het moment dat ik met je praat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trek je je elke avond in bed af op de gedachte dat je me de volgende dag hier weer ziet?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik op het moment dat ik met je praat.
Ja zoals nu dus he
Wil jij mss de tt ff corrigeren? De S van schoen in hoofdletter. Stoor me er al hele tijd aanquote:
Bedankt voor de snelle service, dat waardeer ikquote:
Zal wel net zo'n cesspool zijn als VBLquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal raciste in het F1 topic omdat sluwe nigger
fucking clownquote:En de aanval op de natiestaat, de immigratie, de klimaatplannen, de EU - het past allemaal naadloos in dit straatje. Corona zou het breekijzer kunnen worden om de laatste stap te zetten. Precies zo wordt het door Klaus Schwab en talloze anderen dan ook gezien: een ‘unique opportunity’. Een ‘window’ om de wereld opnieuw vorm te geven. Door de immigratie en het transnationalisme is de soevereine gemeenschap verzwakt; door de klimaatprogramma’s kan de economie worden gecentraliseerd; en door corona (en het LHBTQ-verhaal, de Black-Lives-beweging, het quota-discours) opent zich nu de weg naar het transhumanisme (geflankeerd door het transgenderisme, het transnationalisme, het transitie-gebeuren kortom) waarbij we op dit moment nog via injecties, maar straks natuurlijk via een chip, volledig kunnen worden gecontroleerd, aangestuurd, gestandaardiseerd, gemanipuleerd.
Niets aan gelogen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.fvd.nl/zomeressay-2021
[..]
fucking clown
CCP doet het heel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof de overheid capabel genoeg is hiervoor
Westerse overheden hebben al moeite met het aanleggen van een snelweg. Zou me er niet zo druk om makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar de Westerse overheden zien daar een mooi voorbeeld in.
Heb je niet op zitten te letten afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Westerse overheden hebben al moeite met het aanleggen van een snelweg. Zou me er niet zo druk om maken
De gemiddelde burger zal hier niet meermaals per dag aan denken nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zou je hier maar druk om maken zeg pfoe
de gemiddelde fvd'er welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De gemiddelde burger zal hier niet meermaals per dag aan denken nee.
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergetenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten te letten afgelopen jaar?
ja dit dusquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergeten
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
mijn phona die gaat glooobaaaal
bel me op en place je order
Wat boeit die toeslagenaffaire nouquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dit dus
echt bezopen dat vvd ook gewoon weer grootste werd na dit wanbeleidin het kielzog van de toeslagenaffaire ook nog
ben ik helemaal met je eens, ik probeerde het alleen vanuit het perspectief te bekijken van de gemiddelde vvd-stemmer, die schijnbaar dus niet afgeschrokken is hierdoor. die "tactische" stemmen op d66 ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat boeit die toeslagenaffaire nouze hebben samen met D66 werkelijk alles verneukt. Zorg, onderwijs, arbeidsmarkt, immigratie, woningmarkt
Crony capitalism
Ga full Oklahoma 95 dan, busje vullen en gaan. Dat zal ze!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat boeit die toeslagenaffaire nouze hebben samen met D66 werkelijk alles verneukt. Zorg, onderwijs, arbeidsmarkt, immigratie, woningmarkt
Crony capitalism
Daarom is het tijd voor een Bitcoin standard. De code is geschreven. Maakt niet uit hoeveel geld je hebt, je zult deze nooit kunnen beïnvloedenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, ik probeerde het alleen vanuit het perspectief te bekijken van de gemiddelde vvd-stemmer, die schijnbaar dus niet afgeschrokken is hierdoor. die "tactische" stemmen op d66 ookjezus weende
dat is gewoon kapitalisme voor je overigens, niks crony. de link tussen politiek en groot geld is gewoon wetmatig
@AIVD hij maakt maar een grapje!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga full Oklahoma 95 dan, busje vullen en gaan. Dat zal ze!!!
quote:
Waarom is dat steeds zo'n onderwerp hier?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent toch transgender of vergis ik me?
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom is dat steeds zo'n onderwerp hier?
@CharlesKinbote vervalt altijd in persoonlijke aanvallen als je iets zegt wat hem niet aanstaatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.
Nou ja, het sarcasme spatte er wel vanaf bij Charles toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.
Die is me even ontgaan dan. My bad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het sarcasme spatte er wel vanaf bij Charles toch?
als je denkt dat dat serieus was ben je echt nog een grotere debiel dan ik dachtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:charleskinbote vervalt altijd in persoonlijke aanvallen als je iets zegt wat hem niet aanstaat
Incompetentie en een greep naar totalitarisme gaan verbazingwekkend vaak hand in hand.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergeten
net als transgenderisme zijn die dingen echter veelal wel terug te voeren tot hedonisme waarvan 't eerste voortvloeisel promiscuïteit is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kerngezin wordt door een hoop andere dingen ernstiger bedreigd dan transgenders hoor.
Denk dat 5% een te hoge schatting is als ik zie hoe Baudet zijn partij opgeblazen heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
FvD heeft maar 5% van de stemmen en ze worden buitengesloten. Hebben we dus geen last van.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is het tijd voor een Bitcoin standard. De code is geschreven. Maakt niet uit hoeveel geld je hebt, je zult deze nooit kunnen beïnvloeden
Nee klopt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent toch transgender of vergis ik me?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja was wel vrij duidelijk jaquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het sarcasme spatte er wel vanaf bij Charles toch?
gaat niet om incompotentie, gaat om incompotentie die wijst op totale onwetendheid en onvermogen tot plannen. of doen ze dat extra zodat het lijkt alsof ze geen agenda hebben?!?!?!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Incompetentie en een greep naar totalitarisme gaan verbazingwekkend vaak hand in hand.
complottheorieën daargelaten, laten we niet doen alsof de regering uiteindelijk 't laatste woord heeft. Zie Unilevergate.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gaat niet om incompotentie, gaat om incompotentie die wijst op totale onwetendheid en onvermogen tot plannen. of doen ze dat extra zodat het lijkt alsof ze geen agenda hebben?!?!?!
Vandaar ook de greep naar autoritaire middelen als mondkapjesplicht, vaccinatieplicht/paspoort, verplicht thuisblijven etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gaat niet om incompotentie, gaat om incompotentie die wijst op totale onwetendheid en onvermogen tot plannen. of doen ze dat extra zodat het lijkt alsof ze geen agenda hebben?!?!?!
meh, mondkapjesplicht vind ik niet van dezelfde orde. wbt de andere maatregelen met je eens, nogal draconisch. vind de situatie met zorgmedewerkers in frankrijk ook echt schokkendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vandaar ook de greep naar autoritaire middelen als mondkapjesplicht, vaccinatieplicht/paspoort, verplicht thuisblijven etc.
Maakt niet uit of je het meent. Dit kan fok serieus in de problemen brengenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je denkt dat dat serieus was ben je echt nog een grotere debiel dan ik dacht
Moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:21 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat vind je van Jan Roos zijn transformer rubriek?
Zou hele dag aan mn tieten zitten als k ze ineens hadquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest er wel om lachen.
Mensen moet niet zo zuur doen.
Daar heeft Bradge geen last van. Die zit tijdens het pissen aan zijn tieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zou hele dag aan mn tieten zitten als k ze ineens had
Mss kwam er ook wel wat uit die uiersquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Daar heeft Bradge geen last van. Die zit tijdens het pissen aan zijn tieten.
dit soort shit wordt de hele dag lang gepost, enige verschil is dat hst bij mij satire is en bij de rest gemeendquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je het meent. Dit kan fok serieus in de problemen brengen
Ik heb zelf geen FaceBook of Twitteraccount dus kan dat niet checken, maar comments op bijvoorbeeld YouTube zijn ook niet van de lucht vaak.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit soort shit wordt de hele dag lang gepost, enige verschil is dat hst bij mij satire is en bij de rest gemeend
Morgen 10kmquote:
5 km is tenminste een degelijke afstand, zeker voor iemand van 185 kiloquote:
quote:
Lol, hij ging helemaal stuk. Ik denk komende dagen geen wandelvlog. Even bijkomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
5 km is tenminste een degelijke afstand, zeker voor iemand van 185 kilo
Die arme opgezwollen voeten van hemquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
[..]
Lol, hij ging helemaal stuk. Ik denk komende dagen geen wandelvlog. Even bijkomen.
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die arme opgezwollen voeten van hem
Hij wilde niet aan de wandelschoenen trouwens
Gewoon trap tig keer op en af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.
Of een crosstrainer bij een sportschool.
Hij kan niet fietsen. Door zijn sterke benen trapt hij de ketting kapot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.
Jammer dat zulke sterke benen een fiets gelijk kapot trappen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan niet fietsen. Door zijn sterke benen trapt hij de ketting kapot.
(dit is een serieuze quote)
Ah well, whattayagonnadoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:31 schreef Modus het volgende:
Hij is vannacht wel dichter bij pussy geweest dan de meeste hier.
Ga weg met je gothicparkietquote:
humoristische woordspeling!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.
Prima meid met een goede kijk op de dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:52 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:datismijnmening wat vind je van blair white?
Vind je niet dat ze zich wel heel erg focust op kritisch zijn op de uitwassen van transgenderisme? Zoals Aboutaleb, zegt in essentie best zinnige dingen maar 't komt zo geforceerd 'nestbevuilend' over.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima meid met een goede kijk op de dingen.
Nee. Ik vind het heel belangrijk om die uitwassen te benoemen. En vooral om aan te merken dat normale transgenders niet zo zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze zich wel heel erg focust op kritisch zijn op de uitwassen van transgenderisme? Zoals Aboutaleb, zegt in essentie best zinnige dingen maar 't komt zo geforceerd 'nestbevuilend' over.
waar doel je dan op want met uitwassen doelde ik op retransitioners?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het heel belangrijk om die uitwassen te benoemen. En vooral om aan te merken dat normale transgenders niet zo zijn.
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:05 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
waar doel je dan op want met uitwassen doelde ik op retransitioners?
Een beetje zoals zeggen dat je gay bent zonder minstens al 5 keer in je reet geneukt te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.
Pas maar op anders stuur ik er even een paar langsquote:
op die fiets, eens. in hoeverre denk je dat jouw genderidentiteit beïnvloed is door externe factoren? daar je pas na reeds door de puberteit te zijn gegaan transgender dacht te zijn. Oprechte vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.
Lol, deze opmerking ga ik niet maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:44 schreef Solotovski het volgende:
Heb je de hele transitie al achter de rug dimm of wat
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lol, deze opmerking ga ik niet maken.
Kan toch, als je daarna nohomo zegtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje zoals zeggen dat je gay bent zonder minstens al 5 keer in je reet geneukt te zijn
Never gets oldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
Mmm net gevulde champignons mmmm ja oooh ja
Zie je Braad al een vieze bek trekken. Hij houdt niet van champignons.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
Mmm net gevulde champignons mmmm ja oooh ja
De kracht van herhalingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorg0n allen.
Louise, 26 år og fra BagsværdGadverdamme Niels. Gadver, gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Niels. Gadver, gadverdamme
Om onze Rotterdamse vriend Rob Geus te citeren: Hier wordt je niet vrolijk vanquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.
Microsoft Word, fokkiequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om onze Rotterdamse vriend Rob Geus te citeren: Hier wordt je niet vrolijk van
d/ts zullen mijn hele leven de ultieme gruwel blijven ben ik bangquote:
Heel makkelijk op te lossen. Vul "lopen" in. Dus:quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
d/ts zullen mijn hele leven de ultieme gruwel blijven ben ik bang
Ja, ik weet niet wat het is. Ik ben verbaal sterk maar dit soort basisshit wil er bij mij niet inquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heel makkelijk op te lossen. Vul "lopen" in. Dus:
Loop jij = Word jij
Jij loopt = Jij wordt
Loopt hij = wordt hij
Etc.
Nja het maakt ook niet zoveel uitquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet wat het is. Ik ben verbaal sterk maar dit soort basisshit wil er bij mij niet in
Ik vertrouw op mijn toekomstige AI die mij zal gaan verbeteren.quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nja het maakt ook niet zoveel uitiedereen snapt wat er staat
Ben je nog into het cornertjes betten?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nja het maakt ook niet zoveel uitiedereen snapt wat er staat
Nee doe ik al tijden niet meer, lange termijn verlies je toch altijdquote:Op zondag 1 augustus 2021 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog into het cornertjes betten?
Verstandigquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee doe ik al tijden niet meer, lange termijn verlies je toch altijd
Heb wel collega´s op het werk die het er elke dag over hebben, toto, casino, etc.
Jij?
Ja same here. Je houdt er niks aan over want het gaat uiteindelijk toch wel weer misquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VerstandigNee same
Nja, soms heb je er wel leuke bedragen aan overgehoudenMaar wil inderdaad niet weten wat ik er aan besteed heb mijn hele leven. Begon op mijn 16de al
Nou ja, ligt eraan. Als je het meteen uitgeeft aan iets waar je wat aan hebt, en pas daarna weer gaat spelen. Dan nog een duur grapje uiteindelijkquote:Op zondag 1 augustus 2021 12:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja same here. Je houdt er niks aan over want het gaat uiteindelijk toch wel weer mis
Vraag het de bradgequote:Op zondag 1 augustus 2021 12:17 schreef Banaanvragen het volgende:
Weet iemand nog leuke wandellocaties?
Oh ja sorry, het ging even 2 seconden niet over hem, mijn excuses.quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:17 schreef Banaanvragen het volgende:
Weet iemand nog leuke wandellocaties?
quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:20 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Oh ja sorry, het ging even 2 seconden niet over hem, mijn excuses.
Wat is dat?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog into het cornertjes betten?
Wedden op hoeveel corners er vallen in een voetbalwedstrijdquote:
www.bookmakers.bet/amp/39640/corner-betting-strategies/quote:Op zondag 1 augustus 2021 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wedden op hoeveel corners er vallen in een voetbalwedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |