op die fiets, eens. in hoeverre denk je dat jouw genderidentiteit beïnvloed is door externe factoren? daar je pas na reeds door de puberteit te zijn gegaan transgender dacht te zijn. Oprechte vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.
Lol, deze opmerking ga ik niet maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:44 schreef Solotovski het volgende:
Heb je de hele transitie al achter de rug dimm of wat
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lol, deze opmerking ga ik niet maken.
Kan toch, als je daarna nohomo zegtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje zoals zeggen dat je gay bent zonder minstens al 5 keer in je reet geneukt te zijn
Never gets oldquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
Mmm net gevulde champignons mmmm ja oooh ja
Zie je Braad al een vieze bek trekken. Hij houdt niet van champignons.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:59 schreef Solotovski het volgende:
Mmm net gevulde champignons mmmm ja oooh ja
De kracht van herhalingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:31 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorg0n allen.
Louise, 26 år og fra BagsværdGadverdamme Niels. Gadver, gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Niels. Gadver, gadverdamme
Om onze Rotterdamse vriend Rob Geus te citeren: Hier wordt je niet vrolijk vanquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat stel je je aan? Is toch prima neuqbaar man.
Microsoft Word, fokkiequote:Op zondag 1 augustus 2021 10:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om onze Rotterdamse vriend Rob Geus te citeren: Hier wordt je niet vrolijk van
d/ts zullen mijn hele leven de ultieme gruwel blijven ben ik bangquote:
Heel makkelijk op te lossen. Vul "lopen" in. Dus:quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
d/ts zullen mijn hele leven de ultieme gruwel blijven ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |