Ik ben indd nooit in Chennai geweest. Mumbai ken ik vrij goed. Ik woonde in Colaba.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lekker gegoogled? Je bent nooit in aamchi Mumbai geweest, joch. En ook niet in Chennai. Droom verder. Jootha kahin ka.
Xxxrated contentquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef The_Emotion het volgende:
Kan ik voor een premium op kosten van 2 biertjes extra toegang krijgen voor extra schoenbekooievaar-content?
Je bent zelf een antieke papagaaiquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn we nou nog met die antieke papegaai bezig?
Geil hoe hij met z'n snavel in je oor kleppert!quote:
Wat een heerlijke wekker zou dat zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Geil hoe hij met z'n snavel in je oor kleppert!
Ik vond die egels leuker.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ja ik ben geloof ik een van de weinigen die zich niet bezig houdt met Braad.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je dit gemist.![]()
Hij stond laatst ook op de livestream te plassen en zijn tepels te bevredigen.
Wie is die man naast jequote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
Nee joh Kluun. Ik ben er nooit geweest.
[ afbeelding ]
Ik kijk heul geen rare filmpjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik zou 'ns wat minder rare filmpjes kijken als ik jou was.
Is wel een prachtige vogel heur.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ook wel interesse.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:24 schreef The_Emotion het volgende:
Kan ik voor een premium op kosten van 2 biertjes extra toegang krijgen voor extra schoenbekooievaar-content?
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.quote:
Oh dat middelste begrijp ik wel maar ben een vrouw en ik raak mezelf nu aan teehee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.
@Dimachaerusquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn twijfels over. Zoals ik met meer mensen hier heb. Ik vraag me werkelijk af of bepaalde lieden hier überhaubt ooit wel 'ns een vrouw hebben aangeraakt. Compleet verziekt door bepaalde filmpjes lijkt het. Losgezongen vd werkelijkheid.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
godverdomme fortuyn we missen je... de enige man die nederland kon redden...quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:20 schreef Makrelis het volgende:
Nee joh Kluun. Ik ben er nooit geweest.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niks. Geen spatje intimiteit. Seks moet iets eksclusiefs hebben. Iets wat je deelt met 1 persoon.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh dat middelste begrijp ik wel maar ben een vrouw en ik raak mezelf nu aan teehee.
Maar kijk oprecht geen pron.Vind daar geen bal aan.
wel grappig dat jij en je moeder in dat opzicht zo erg van elkaar verschillenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks. Geen spatje intimiteit. Seks moet iets eksclusiefs hebben. Iets wat je deelt met 1 persoon.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:47 schreef Azula het volgende:
Hate it or love it schoenbekooievaar on top 🖕🏽
Die relnicht? Nog steeds last van die populisten. Geef ik hem de schuld van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:51 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
godverdomme fortuyn we missen je... de enige man die nederland kon redden...
Zien er wel cute uit. Maar maken je evengoed kapot als je in hun buurt komt. En gaan dan vrolijk verder met bamboe knagen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:49 schreef Tlaloc het volgende:
Panda's zijn eigenlijk wel het beste
[ afbeelding ]
Die gasten hebben niet eens interesse in elkaar. Schijnen nogal moeilijk voort te planten. Met je zusje gaat dat toch makkelijker alleen moet ze haar doos eens wat beter wassen. Laatst weer over mijn nek gegaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zien er wel cute uit. Maar maken je evengoed kapot als je in hun buurt komt. En gaan dan vrolijk verder met bamboe knagen.
Inderdaad. Voortplanten schijnt een dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 00:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die gasten hebben niet eens interesse in elkaar. Schijnen nogal moeilijk voort te planten. Met je zusje gaat dat toch makkelijker alleen moet ze haar doos eens wat beter wassen. Laatst weer over mijn nek gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |