Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Grote tieten grote tieten super mega grote tieten!1!!1
Dus het is niet zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kerel alsjeblieftik moest diezelfde ted-talk kijken op school, wat een gigantische hoop bullshit was dat zeg
____
Daarom ook zo min mogelijk bekijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je SM bekijkt word je soms echt moedeloos inderdaad.
weet ik veel 'wat dan wel', daar gaat het niet om, maar dit is toch gewoon a priori onzin manquote:
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Twitter. Daar zitten de meest verdorven zielen van de samenleving op.
Wellicht voor een keertje. Moet ze alleen niet zo kinderachtig onzeker gaan doen door eerst al foutief aan te nemen dat het grote tieten moeten zijn en dan kinderachtig gaan lopen doen dat zij ze niet mooi vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.
Omdat je zelf denkt een redelijke intelligentie te hebben en normaal redeneert heb je vaak het misplaatse gevoel dat de meerderheid in Nederland dat ook heeft maar dat is natuurlijk niet zo. En het is altijd de vocale minderheid die je hoort en de meerderheid die zwijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.
Somsquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig is fok een warm badje van liefde
Maar gelukkig wel hierquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms
Nu ik mod ben wel bewust bijna niet meer in NWS te vinden
Weet niet hoe gelukkig iedereen daar mee isquote:
Onwijs gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet hoe gelukkig iedereen daar mee is
Trek je je elke avond in bed af op de gedachte dat je me de volgende dag hier weer ziet?quote:
Het is inderdaad altijd de schreeuwende minderheid die de meerderheid overstemt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je zelf denkt een redelijke intelligentie te hebben en normaal redeneert heb je vaak het misplaatse gevoel dat de meerderheid in Nederland dat ook heeft maar dat is natuurlijk niet zo. En het is altijd de vocale minderheid die je hoort en de meerderheid die zwijgt.
Nee, dat doe ik op het moment dat ik met je praat.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trek je je elke avond in bed af op de gedachte dat je me de volgende dag hier weer ziet?
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik op het moment dat ik met je praat.
Ja zoals nu dus he
Wil jij mss de tt ff corrigeren? De S van schoen in hoofdletter. Stoor me er al hele tijd aanquote:
Bedankt voor de snelle service, dat waardeer ikquote:
Zal wel net zo'n cesspool zijn als VBLquote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
allemaal raciste in het F1 topic omdat sluwe nigger
fucking clownquote:En de aanval op de natiestaat, de immigratie, de klimaatplannen, de EU - het past allemaal naadloos in dit straatje. Corona zou het breekijzer kunnen worden om de laatste stap te zetten. Precies zo wordt het door Klaus Schwab en talloze anderen dan ook gezien: een ‘unique opportunity’. Een ‘window’ om de wereld opnieuw vorm te geven. Door de immigratie en het transnationalisme is de soevereine gemeenschap verzwakt; door de klimaatprogramma’s kan de economie worden gecentraliseerd; en door corona (en het LHBTQ-verhaal, de Black-Lives-beweging, het quota-discours) opent zich nu de weg naar het transhumanisme (geflankeerd door het transgenderisme, het transnationalisme, het transitie-gebeuren kortom) waarbij we op dit moment nog via injecties, maar straks natuurlijk via een chip, volledig kunnen worden gecontroleerd, aangestuurd, gestandaardiseerd, gemanipuleerd.
Niets aan gelogen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://www.fvd.nl/zomeressay-2021
[..]
fucking clown
CCP doet het heel goed.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof de overheid capabel genoeg is hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |