Caracas toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Johannesburg heeft de meeste moorden per dag las ik 'ns. Mexico City tweede plaats.
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Dat is alleen onze perceptie vanwege het nieuws.
Dat komt omdat de mate waarin je nieuws binnen krijgt vele malen hoger ligt dan vroegerquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komt
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik heb het idee dat dit soort shit seeds vaker in het nieuws komt
Dat hangt er vanaf hoe je vroeger definiëert volgens mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat de mate waarin je nieuws binnen krijgt vele malen hoger ligt dan vroeger
Omdat ik mijn gevoel of gedachten uitspreek. En het niet als feiten wil presenteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoel
Ja, lastig te zeggen, geen concrete cijfers van.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe je vroeger definiëert volgens mij.
In het pre-internettijdperk las dit soort ellende heel weinig in de krant. Maar ik heb het gevoel, en ik kan er inderdaad naast zitten, dat het vooral de laatste 5 tot 10 jaar het geweld toeneemt.
Afgewisseld met de "maar ik dacht dat..." aangevuld met een hele hoop ondenkbare en bespottelijke onzin. Klopt ja, komt vaak voor de laatste tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
waarom gebruik mensen altijd constructies als "ik denk..", "ik zie steeds meer..", "ik heb het idee.." wanneer ze het hebben over een (op anekdotes berustend) gevoel
Het zegt iets over hoe mensen oriënteren.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:18 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gewoon je hele wereldbeeld laten afhangen van de onderbuik jatogquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Afgewisseld met de "maar ik dacht dat..." aangevuld met een hele hoop ondenkbare en bespottelijke onzin. Klopt ja, komt vaak voor de laatste tijd.
kerel alsjeblieftquote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Het zegt iets over hoe mensen oriënteren.
Ik voel dat... gevoelensmens
Ik zie dat... visueel ingesteld
Ik hoor het al... op gehoor ingesteld
Er zit een luchtje aan, daar krijg ik een nare nasmaak van...
Als je SM bekijkt word je soms echt moedeloos inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lastig te zeggen, geen concrete cijfers van.
Maar mede dankzij social media lijkt de ratio en de nuance bij een hoop mensen wel volledig weg te zijn ja.
Grote tieten grote tieten super mega grote tieten!1!!1quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gewoon je hele wereldbeeld laten afhangen van de onderbuik jatog
Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Grote tieten grote tieten super mega grote tieten!1!!1
Dus het is niet zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kerel alsjeblieftik moest diezelfde ted-talk kijken op school, wat een gigantische hoop bullshit was dat zeg
____
Daarom ook zo min mogelijk bekijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je SM bekijkt word je soms echt moedeloos inderdaad.
weet ik veel 'wat dan wel', daar gaat het niet om, maar dit is toch gewoon a priori onzin manquote:
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:36 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Twitter. Daar zitten de meest verdorven zielen van de samenleving op.
Wellicht voor een keertje. Moet ze alleen niet zo kinderachtig onzeker gaan doen door eerst al foutief aan te nemen dat het grote tieten moeten zijn en dan kinderachtig gaan lopen doen dat zij ze niet mooi vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als tieten onder de buik hangen haak ik af hoor.
Omdat je zelf denkt een redelijke intelligentie te hebben en normaal redeneert heb je vaak het misplaatse gevoel dat de meerderheid in Nederland dat ook heeft maar dat is natuurlijk niet zo. En het is altijd de vocale minderheid die je hoort en de meerderheid die zwijgt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 15:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Twitter is pure aids. En op FB zitten idioten die vaak ook nog onder hun eigen naam de meest idiote shit de wereld in slingeren. Dat lees ik al geeneens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |