Westerse overheden hebben al moeite met het aanleggen van een snelweg. Zou me er niet zo druk om makenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. Maar de Westerse overheden zien daar een mooi voorbeeld in.
Heb je niet op zitten te letten afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Westerse overheden hebben al moeite met het aanleggen van een snelweg. Zou me er niet zo druk om maken
De gemiddelde burger zal hier niet meermaals per dag aan denken nee.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je zou je hier maar druk om maken zeg pfoe
de gemiddelde fvd'er welquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De gemiddelde burger zal hier niet meermaals per dag aan denken nee.
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergetenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet op zitten te letten afgelopen jaar?
ja dit dusquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergeten
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
mijn phona die gaat glooobaaaal
bel me op en place je order
Wat boeit die toeslagenaffaire nouquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dit dus
echt bezopen dat vvd ook gewoon weer grootste werd na dit wanbeleidin het kielzog van de toeslagenaffaire ook nog
ben ik helemaal met je eens, ik probeerde het alleen vanuit het perspectief te bekijken van de gemiddelde vvd-stemmer, die schijnbaar dus niet afgeschrokken is hierdoor. die "tactische" stemmen op d66 ookquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat boeit die toeslagenaffaire nouze hebben samen met D66 werkelijk alles verneukt. Zorg, onderwijs, arbeidsmarkt, immigratie, woningmarkt
Crony capitalism
Ga full Oklahoma 95 dan, busje vullen en gaan. Dat zal ze!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat boeit die toeslagenaffaire nouze hebben samen met D66 werkelijk alles verneukt. Zorg, onderwijs, arbeidsmarkt, immigratie, woningmarkt
Crony capitalism
Daarom is het tijd voor een Bitcoin standard. De code is geschreven. Maakt niet uit hoeveel geld je hebt, je zult deze nooit kunnen beïnvloedenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, ik probeerde het alleen vanuit het perspectief te bekijken van de gemiddelde vvd-stemmer, die schijnbaar dus niet afgeschrokken is hierdoor. die "tactische" stemmen op d66 ookjezus weende
dat is gewoon kapitalisme voor je overigens, niks crony. de link tussen politiek en groot geld is gewoon wetmatig
@AIVD hij maakt maar een grapje!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga full Oklahoma 95 dan, busje vullen en gaan. Dat zal ze!!!
quote:
Waarom is dat steeds zo'n onderwerp hier?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Jij bent toch transgender of vergis ik me?
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom is dat steeds zo'n onderwerp hier?
@CharlesKinbote vervalt altijd in persoonlijke aanvallen als je iets zegt wat hem niet aanstaatquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.
Nou ja, het sarcasme spatte er wel vanaf bij Charles toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet. Maar ik vind het dan een beetje respectloos dat er hier dan zo over transgenders gesproken wordt.
Die is me even ontgaan dan. My bad.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het sarcasme spatte er wel vanaf bij Charles toch?
als je denkt dat dat serieus was ben je echt nog een grotere debiel dan ik dachtquote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:charleskinbote vervalt altijd in persoonlijke aanvallen als je iets zegt wat hem niet aanstaat
Incompetentie en een greep naar totalitarisme gaan verbazingwekkend vaak hand in hand.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb een overheid gezien met geen enkel plan, rent van incident naar incident. Verder kijken dan morgen lukt niet en alles wat gebeurt is twee dagen later alweer vergeten
net als transgenderisme zijn die dingen echter veelal wel terug te voeren tot hedonisme waarvan 't eerste voortvloeisel promiscuïteit is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het kerngezin wordt door een hoop andere dingen ernstiger bedreigd dan transgenders hoor.
Denk dat 5% een te hoge schatting is als ik zie hoe Baudet zijn partij opgeblazen heeft.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
FvD heeft maar 5% van de stemmen en ze worden buitengesloten. Hebben we dus geen last van.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 18:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom is het tijd voor een Bitcoin standard. De code is geschreven. Maakt niet uit hoeveel geld je hebt, je zult deze nooit kunnen beïnvloeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |