Morgen 10kmquote:
5 km is tenminste een degelijke afstand, zeker voor iemand van 185 kiloquote:
quote:
Lol, hij ging helemaal stuk. Ik denk komende dagen geen wandelvlog. Even bijkomen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
5 km is tenminste een degelijke afstand, zeker voor iemand van 185 kilo
Die arme opgezwollen voeten van hemquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
[..]
Lol, hij ging helemaal stuk. Ik denk komende dagen geen wandelvlog. Even bijkomen.
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die arme opgezwollen voeten van hem
Hij wilde niet aan de wandelschoenen trouwens
Gewoon trap tig keer op en af.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.
Of een crosstrainer bij een sportschool.
Hij kan niet fietsen. Door zijn sterke benen trapt hij de ketting kapot.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Voor iemand van zijn postuur zou fietsen beter zijn. Maar daar is hij te josti voor.
Jammer dat zulke sterke benen een fiets gelijk kapot trappen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij kan niet fietsen. Door zijn sterke benen trapt hij de ketting kapot.
(dit is een serieuze quote)
Ah well, whattayagonnadoquote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:31 schreef Modus het volgende:
Hij is vannacht wel dichter bij pussy geweest dan de meeste hier.
Ga weg met je gothicparkietquote:
humoristische woordspeling!quote:Op zaterdag 31 juli 2021 20:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt en de zoveelste leugen van de Fatge.
Prima meid met een goede kijk op de dingen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:52 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:datismijnmening wat vind je van blair white?
Vind je niet dat ze zich wel heel erg focust op kritisch zijn op de uitwassen van transgenderisme? Zoals Aboutaleb, zegt in essentie best zinnige dingen maar 't komt zo geforceerd 'nestbevuilend' over.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prima meid met een goede kijk op de dingen.
Nee. Ik vind het heel belangrijk om die uitwassen te benoemen. En vooral om aan te merken dat normale transgenders niet zo zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:58 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Vind je niet dat ze zich wel heel erg focust op kritisch zijn op de uitwassen van transgenderisme? Zoals Aboutaleb, zegt in essentie best zinnige dingen maar 't komt zo geforceerd 'nestbevuilend' over.
waar doel je dan op want met uitwassen doelde ik op retransitioners?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Ik vind het heel belangrijk om die uitwassen te benoemen. En vooral om aan te merken dat normale transgenders niet zo zijn.
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:05 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
waar doel je dan op want met uitwassen doelde ik op retransitioners?
Een beetje zoals zeggen dat je gay bent zonder minstens al 5 keer in je reet geneukt te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel non-binaries, trans-species, mensen die claimen dat je geen transitie nodig hebt om transgender te zijn en met een baard gewoon een meisjeskleedkamer in kunt lopen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |