Hij lijkt nu een beetje op Guido Weijersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Ik vind dat Jelle er best slecht uit zietMaar goed, het had nog veel slechter kunnen zijn.
Ze gaan gewoon drie kwartier vollullen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:05 schreef Redefine het volgende:
Mischien kan de NOS nog even extra naar de reclame.
Ik wilde net zeggen dat het wel echt goed is om Van Gorkom zo te zien. Prima verstaanbaar praten, hooguit wat langzaam en hier en daar een woordje dat wat lastig is, maar verder valt het mee. Niks vergeleken met vóór zijn ongeluk natuurlijk, maar voor iemand waarvan gezegd werd dat hij een kasplantje zou zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Ik vind dat Jelle er best slecht uit zietMaar goed, het had nog veel slechter kunnen zijn.
Dat is pijnlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lijkt nu een beetje op Guido Weijers
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon drie kwartier vollullen..
Ik vind het wel meevallen, hij had ook een kasplant kunnen zijn. En kan nog verder revaliderenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Dat mag je hopen, maar garanderen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.
Bij de NOS weet je het nooit nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, maar garanderen doe ik het niet.
BBB approvesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat al die BMX'ers echt van die ontzettende boeren zijn.
Medaljes voor de provincie.
Op een boerderij kun je nog wel wat pacourtjes bouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vind ik niet heel verrassend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op een boerderij kun je nog wel wat pacourtjes bouwen.
Wel lekkerder dan steeds weer van die stedelijke accentjesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso, waarom ga je nu herhalen? Net of er op dit moment mensen kijken die dit nog niet gezien hebben. Maar goed, de ZDF gaat het wel uitzenden lijkt me.quote:
Nee, want daar hebben ze niet de juiste duider voor in de studio.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.
Je bedoelt Gooise accentjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel lekkerder dan steeds weer van die stedelijke accentjes
Leuk filmpje is dit. Al mag ik hier natuurlijk niks positiefs zeggen over Tietema.quote:
Jelle, kijk jij tijdens de Spelen ook naar een sport als roeien?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want daar hebben ze niet de juiste duider voor in de studio.
Ik denk dat ze het doen, omdat ze zich anders geen raad weten met de situatie. Op dit moment moet je improviseren. Maar ja dan moet je wel capabel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je nu herhalen? Net of er op dit moment mensen kijken die dit nog niet gezien hebben. Maar goed, de ZDF gaat het wel uitzenden lijkt me.
Jelle, heb jij weleens een snoek gedaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Jelle, kijk jij tijdens de Spelen ook naar een sport als roeien?
Overal mag dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Leuk filmpje is dit. Al mag ik hier natuurlijk niks positiefs zeggen over Tietema.
Nee, dat niet. Als ik hier zo in de regio kijk liggen de baantjes ook alleen maar in de dorpjes.quote:
Ik zag net dat hij de schoolkrant in z'n hand had.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:18 schreef Szura het volgende:
Jeroen Steek met z'n arm voor z'n buik altijd
Het is natuurlijk een soort motorcross light. Lekker zand happen. Je hebt de keuze tussen het rijden van een monstertruck, een crossmotor of zo'n fietsje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Als ik hier zo in de regio kijk liggen de baantjes ook alleen maar in de dorpjes.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Die gozer in de studio is niet meest geschikte voor tv.
Die presentator moet echt woorden uit z’n mond zuigen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Jij bent af.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Ja, als je er iets meer van weet dan alleen 'oh dit is iemand in een studio' wel ja.quote:
Dat Pajon haar heat nog won was wel echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel eigen schuld Laura vind ik. We gaan maar juichen voor Pajon.
Dank!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als je er iets meer van weet dan alleen 'oh dit is iemand in een studio' wel ja.
Stel je voor dat ie niet mee had gedaan i.v.m. die knie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:09 schreef heywoodu het volgende:
En dan uitgerekend Kimmann met z'n knie die als enige goed gaat en ook echt soeverein was
Dom geluk, maar ach dat mag gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Pajon haar heat nog won was wel echt waanzinnig.
Ja echt hèquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb weer flashbacks naar de eerste drie dagen van de Spelen
Kimmann niet.quote:
Dit worden er 2.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al blij met 3 finaleplaatsen in totaal, kan er ook goed maar 1 zijn.
Ik zet maar in op 2: Kimman en Baauw en dan moet Van Gendt hopelijk nog van ver komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al blij met 3 finaleplaatsen in totaal, kan er ook goed maar 1 zijn.
Dat is de enige die zich er aan onttrekt inderdaad.quote:
Bij de mannen heb ik weinig met wat er nu hoog staat. Bij de vrouwen genoeg andere dames die voor mij ook mogen winnen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is meer dan het vlaggetje.
Van Gendt heeft het nadeel dat die heat ook echt heel moeilijk is, daar mag een fout eigenlijk gewoon niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zet maar in op 2: Kimman en Baauw en dan moet Van Gendt hopelijk nog van ver komen
Ja, het is ook wel echt pech dat ze 2 keer elkaar omver rijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:14 schreef Redefine het volgende:
Dat ze (terug)vallen is één ding. Maar dat in beide gevallen de Nederlanders elkaar hinderen is wel heel erg zuur
Kimman zat dat eigenlijk ook. Maar die reed een geweldige eerste bocht.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:14 schreef TheVulture het volgende:
Nederlanders behalve Kimman kwamen ook allemaal in het gedrang te zitten
Voor mij niet bij een sport als BMX. Sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is meer dan het vlaggetje.
BMX kijk je voor het spektakel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de mannen heb ik weinig met wat er nu hoog staat. Bij de vrouwen genoeg andere dames die voor mij ook mogen winnen ja.
Ze werd nu ook wel van haar stuk gebracht door die manoeuvre van ik dacht de Amerikaansequote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:14 schreef Szura het volgende:
Merel snapt de baan gewoon niet. Al drie keer fout op dezelfde plek.
Echt gooi jezelf weg johquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wie de fuck is die gast die ze uithebben genodigd voor commentaar. Hij lijkt echt compleet simpel, heb het idee dat vrijwel iedereen meer inzichtelijk commentaar kan geven na 1 wedstrijdje bmxen kijken.
Ze moest uitwijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:14 schreef Szura het volgende:
Merel snapt de baan gewoon niet. Al drie keer fout op dezelfde plek.
Google z'n naam even. Jelle van Gorkom.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wie de fuck is die gast die ze uithebben genodigd voor commentaar. Hij lijkt echt compleet simpel, heb het idee dat vrijwel iedereen meer inzichtelijk commentaar kan geven na 1 wedstrijdje bmxen kijken.
Tjongejonge.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_van_Gorkomquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaat het wel??quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Bij de vrouwen heb ik ook nog wel hoop, met name omdat het veld daar sowieso redelijk door elkaar werd gegooid in die halve finale.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou het moet van Kimmann komen bij de mannen dus, matig.
Kan dit?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dagjesmensen.quote:
Je bent een harteloze debielquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ben jij het? Alles moet eruit gesleept worden en je trapt enkel open deuren in.
Bizar dan als je werkelijk niks te melden hebt over een sport waar je heel goed in was. Jammer dat het zo matig gaat dit is wel een leuke sport om te kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jelle_van_Gorkom
Als je serieus bent
Klopt, rijdt ook met pijnstillers. viel aantal weken geleden op zijn schouder en nog steeds veel last vanquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:17 schreef TheVulture het volgende:
Van Gendt en Harmsen klaar... Van Gendt lijkt me ook niet fit ofzo
Je mag geen kritiek hebben op Jelleboy.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Bizar dan als je werkelijk niks te melden hebt over een sport waar je heel goed in was. Jammer dat het zo matig gaat dit is wel een leuke sport om te kijken.
Jij bent gezellig op feestjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Bizar dan als je werkelijk niks te melden hebt over een sport waar je heel goed in was. Jammer dat het zo matig gaat dit is wel een leuke sport om te kijken.
Ik had gehoopt dat De Gendt zonder val wel top 3 kon rijden maar helaas. Bij de vrouwen ligt het er echt aan of Smulders nog fit is denk ik, Merel geloof ik niet echt in.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de vrouwen heb ik ook nog wel hoop, met name omdat het veld daar sowieso redelijk door elkaar werd gegooid in die halve finale.
Jij denkt dat iemand na zoiets weer helemaal 100% functioneertquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Altijd die fucking irritante mensen met hun hersenschade, simpele zielenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent gezellig op feestjes.
Luister gewoon naar het verschil met die dude bij het zwemmen. Die is helemaal enthousiast en weet dingen te vertellen die je niet meekrijgt als je de sport normaal niet volgt.quote:
Dat zou dan een anti-jinx zijn.quote:
Okquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Luister gewoon naar het verschil met die dude bij het zwemmen. Die is helemaal enthousiast en weet dingen te vertellen die je niet meekrijgt als je de sport normaal niet volgt.
Dat moeten we inderdaad niet willenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd die fucking irritante mensen met hun hersenschade, simpele zielen
Gast, ze gingen er vanuit dat die na zijn ongeluk een kasplantje zou zijn nuquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Luister gewoon naar het verschil met die dude bij het zwemmen. Die is helemaal enthousiast en weet dingen te vertellen die je niet meekrijgt als je de sport normaal niet volgt.
Maar misschien niet handig om hem nu als analyticus neer te zetten. Ondanks alle respect dat hij van zo ver is moeten komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Altijd die fucking irritante mensen met hun hersenschade, simpele zielen
Hoezo niet? Ik vind het prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar misschien niet handig om hem nu als analyticus neer te zetten. Ondanks alle respect dat hij van zo ver is moeten komen
Dat wel ja. Al is het op zich mooi dat ze hem er weer bij halen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar misschien niet handig om hem als analyticus neer te zetten. Ondanks alle respect dat hij van zo ver is moeten komen
Schrijf een brief naar de NOSquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar misschien niet handig om hem nu als analyticus neer te zetten. Ondanks alle respect dat hij van zo ver is moeten komen
Proef ik hier wat frustratie?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:22 schreef heywoodu het volgende:
Rezende FLOP, had de Braziliaanse bond wellicht toch de beste Braziliaan moeten sturen ipv degene die het beste marketingtrucje heeft en twee jaar geleden beter was.
Eli werd er ook niet beter van.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles waar Puck mee in aanraking komt verandert in troep.
Heb je wel een besef van de voorgeschiedenis? Dat het aan het doorzettingsvermogen van Van Gorkum te danken is dat hij überhaupt weer redelijk kaf functioneren in de normale maatschappij na zijn horrorcrash?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat mag.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind het prima eigenlijk.
Hij trapt sneller!quote:
Want? Gaat toch prima?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan hoor. Veel dramatischer kan ik er niet van worden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles waar Puck mee in aanraking komt verandert in troep.
Ik heb weinig met de beste Braziliaan (of Rezende), maar ik vind het frustrerend om te zien dat ze de boel bepalen aan de hand van criteria die in andere tijden nuttig waren en helemaal niks zeggen over wie nu (of überhaupt het afgelopen jaar) het beste is. Ook omdat ik zelf met m'n vriendin te maken heb met criteria voor de komende Winterspelen die gewoon objectief oneerlijk in elkaar zijn gezet door de nationale bond, dus daar zit wel enige frustratie jaquote:
WIe had er anders moeten zitten dan? Legt de dingen gewoon rustig uit. Doet er soms iets langer over om naar zijn woorden te zoeken, maar hoe groot probleem is dat? Het is niet dat Stomphorst geen normaal gesprek met hem kan voeren, integendeel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Mochten we jou nauwelijks meer zien posten dan weten we dat jij een gewillig slachtoffer van Puck bent geworden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan hoor. Veel dramatischer kan ik er niet van worden.
Je zou denken 'nog anderhalf uur volhouden', maar dan komt Gert. En dan Rivkah. En dan Tom met z'n blije kop die bij elke sport dat geen voetbal is totaal verbaasd is dat het bestaatquote:
Hij zit er gewoon als iemand die kijkt:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
Ook omdat ik zelf met m'n vriendin te maken heb met criteria voor de komende Winterspelen die gewoon objectief oneerlijk in elkaar zijn gezet door de nationale bond, dus daar zit wel enige frustratie ja
Misschien alleen omdat niet iedereen zijn voorgeschiedenis kent en je daarom reacties krijgt zoals hier in het topic eerder.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WIe had er anders moeten zitten dan? Legt de dingen gewoon rustig uit. Doet er soms iets langer over om naar zijn woorden te zoeken, maar hoe groot probleem is dat? Het is niet dat Stomphorst geen normaal gesprek met hem kan voeren, integendeel.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mochten we jou nauwelijks meer zien posten dan weten we dat jij een gewillig slachtoffer van Puck bent geworden.
Ja, jammer.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou denken 'nog anderhalf uur volhouden', maar dan komt Gert. En dan Rivkah. En dan Tom met z'n blije kop die bij elke sport dat geen voetbal is totaal verbaasd is dat het bestaat![]()
![]()
Nee heb ik niet meegekregen, ik zie wat op zijn wiki nu. Dan nog nodig hem gewoon niet uit als NOS ik weet wel dat diversiteit helemaal een ding is nu en het is diep in de nacht dus wie kijkt er uberhaupt. Maar ik ergerde me in ieder geval dood voordat ik lees dat hij niet helemaal daar meer is. Nu nog snap ik niet waarom ze dachten dat deze gast hiervoor geschikt is. Er zijn vast betere analysten, willekeurige voorbijgangers vraag anders die dude van het zwemmen even dit erbij te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je wel een besef van de voorgeschiedenis? Dat het aan het doorzettingsvermogen van Van Gorkum te danken is dat hij überhaupt weer redelijk kaf functioneren in de normale maatschappij na zijn horrorcrash?
Van Gorkum is nog steeds buitengewoon enthousiast over zijn vroegere collega's.
Om 4 uur ‘s nachts zit tante Bep uit Meppel niet te kijken hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stomphorst stelt vragen zodat de gemiddelde NOS kijker het ook begrijpt.
@:Lord-Ronddraai bijvoorbeeld.
Rivkah zit er al dagen niet meer. Het is Gert of Rivkah.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou denken 'nog anderhalf uur volhouden', maar dan komt Gert. En dan Rivkah. En dan Tom met z'n blije kop die bij elke sport dat geen voetbal is totaal verbaasd is dat het bestaat![]()
![]()
Tante Bep uit Lutten wel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Om 4 uur ‘s nachts zit tante Bep uit Meppel niet te kijken hoor
Sjoerd heb ik nog helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rivkah zit er al dagen niet meer. Het is Gert of Rivkah.
Het ergste is nog dat de meest geschikte van het stel, Sjoerd, het met het minst belangrijke programma moet doen
Hadden ze niet even naar zwemfinales kunnen schakelen of zo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:28 schreef RipCity het volgende:
Probleem lijkt dat die stomphorst teveel tijd moet vullen en zelf (net als 99.5% kijkers) niets weet van de sport en daardoor maar beetje zelf soort vragen stelt en die gozer reageert daar soms kort op waardoor hij weer nieuwe vraag moet bedenken.
Gered door de reclames nu.
Niemand mist Rikvah.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sjoerd heb ik nog helemaal niet gezien
En Rivkah heb ik niet gemist dan blijkbaar
Daarom zet je dus iemand naast die stromphorst die er wat over kan vertellen,maargoed dat is blijkbaar not done want Van Gorkum heeft in een coma gelegen en de sport gedaan dus hij verdient een plekje aan tafel.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:28 schreef RipCity het volgende:
Probleem lijkt dat die stomphorst teveel tijd moet vullen en zelf (net als 99.5% kijkers) niets weet van de sport en daardoor maar beetje zelf soort vragen stelt en die gozer reageert daar soms kort op waardoor hij weer nieuwe vraag moet bedenken.
Gered door de reclames nu.
Sjoerd doet dat programma om 19.00 samen met Roy Meyer. Maar ja dat zie ik nooitquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sjoerd heb ik nog helemaal niet gezien
En Rivkah heb ik niet gemist dan blijkbaar
Hahah, de NOS en flexibel schakelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hadden ze niet even naar zwemfinales kunnen schakelen of zo?
Hopelijk doet Nouri de WK finale volgend jaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daarom zet je dus iemand naast die stromphorst die er wat over kan vertellen,maargoed dat is blijkbaar not done want Van Gorkum heeft in een coma gelegen en de sport gedaan dus hij verdient een plekje aan tafel.
Maar ik zie WIlloughby staan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:31 schreef Szura het volgende:
Kan weleens een verrassend medaillist worden bij de vrouwen, zonder Willoughby en Smulders
Het is nu wel klaar met dat getroll, bedanktquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daarom zet je dus iemand naast die stromphorst die er wat over kan vertellen,maargoed dat is blijkbaar not done want Van Gorkum heeft in een coma gelegen en de sport gedaan dus hij verdient een plekje aan tafel.
Hij zegt wel zinnige dingenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Oh nee dan lig ik wel te pitten zo ongeveerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sjoerd doet dat programma om 19.00 samen met Roy Meyer. Maar ja dat zie ik nooit
Je post alsof je zelf ook in een coma hebt gelegen. Respect.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat is er precies oneerlijk aan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook omdat ik zelf met m'n vriendin te maken heb met criteria voor de komende Winterspelen die gewoon objectief oneerlijk in elkaar zijn gezet door de nationale bond, dus daar zit wel enige frustratie ja
Modwaardig optreden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je post alsof je zelf ook in een coma hebt gelegen. Respect.
Lijkt de conditie er niet voor te hebben, dat zag je in de kwartfinale ook al.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:33 schreef franklop het volgende:
Merel verliest het op de rechte stukken zo'n beetje
Iemand die tegen een hekje aan rijd en daardoor in een coma ligt moet je misschien ook geen commentaat laten geven. Top dat ie het kan, maar is het nou echt geweldig commentaar? Denk dat je daar betere mensen voor kan vinden.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zou het dan beter zijn?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS weer semi-live.
Is over 3 jaar beter mag ik hopen.
Waarom zou dat zo zijn? Het is elke keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS weer semi-live.
Het was een ketting.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Iemand die tegen een hekje aan rijd en daardoor in een coma ligt moet je misschien ook geen commentaat laten geven. Top dat ie het kan, maar is het nou echt geweldig commentaar? Denk dat je daar betere mensen voor kan vinden.
Behalve dan dat ze een minuut achterlopen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh we gaan naar Savelkouls, dat is zowaar degelijk geschakeld.
Gezien vandaag kan ze maar beter niet naar de finale gaan. Die rijdt dan waarschijnlijk Baauw of haar zus omver in de finalequote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Merel is gewoon echt slecht op die heuvelsecties. Een wonder is nodig.
Maar goed, dan gaat ze alsnog niet winnen. Kan met wat geluk net als vierde door.
Dan kijkt tante Bep ook en is er nog meer duiding nodig.quote:
Oh, ach. Ik had dit zowaar ook even niet gezien, had geen tijd om dit ook nog te kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze een minuut achterlopen.
Valt steeds helemaal weg ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:36 schreef hhh38 het volgende:
Merel mist ook gewoon inhoud als je dit zo ziet
Discorvery+ heeft de rest van de rechten, voor 30 euro kan je alles kijken. Het gaat nooit meer voorkomen dat je via de NOS alles kan kijken.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NOS weer semi-live.
¤6 is genoeg.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Discorvery+ heeft de rest van de rechten, voor 30 euro kan je alles kijken. Het gaat nooit meer voorkomen dat je via de NOS alles kan kijken.
Oh? Discovery heeft de eeuwige rechten?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Discorvery+ heeft de rest van de rechten, voor 30 euro kan je alles kijken. Het gaat nooit meer voorkomen dat je via de NOS alles kan kijken.
Ja ze was in de World Cup afgelopen seizoen minutenlang in beeld, veel meer dan de winnaresquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wat is er precies oneerlijk aan?
[ twitter ]
Vanwege de Knie verwacht ik ook niet dat het Niek in een finale met kleppers wel gaat lukken jaquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:38 schreef TheVulture het volgende:
Team NL gaat hier geen potten meer breken, zonde
Meer botten dan potten gebroken helaasquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:38 schreef TheVulture het volgende:
Team NL gaat hier geen potten meer breken, zonde
Nos gaat nooit meer meer geld bieden dan een multinational die miljarden kan spenderen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh? Discovery heeft de eeuwige rechten?
Ja dit is echt heel zuur. Vooral voor Laura Smulders.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Voor de dagjesmensen: dit is wél echt een domper. Hier waren toch wel drie of vier finaleplaatsen verwacht om te beginnen.
De EBU doet dat hè?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nos gaat nooit meer meer geld bieden dan een multinational die miljarden kan spenderen.
Dit is wel onderdeel van het spel en veel pech. Mogelijk dat niet iedereen helemaal in vorm is dan krijg je wel sneller problemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:40 schreef TheVulture het volgende:
Heeft dit nog gevolgen voor de financiële bijdrage van NOC*NSF eigenlijk?
Oh ja zeker, maar het blijft wel BMX waar je gewoon door een val helemaal kapot kunt gaan. Teleurstellend is het wel, maar je weet wel dat het kan gebeuren in deze sport.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:39 schreef heywoodu het volgende:
Voor de dagjesmensen: dit is wél echt een domper. Hier waren toch wel drie of vier finaleplaatsen verwacht om te beginnen.
Lijkt me sterk als ze op het WK wel vormbehoud tonen toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:40 schreef TheVulture het volgende:
Heeft dit nog gevolgen voor de financiële bijdrage van NOC*NSF eigenlijk?
Tuurlijk, maar met zes deelnemers, die in meer of mindere mate allemaal wel finalewaardig zijn, verwacht je wel ietsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja zeker, maar het blijft wel BMX waar je gewoon door een val helemaal kapot kunt gaan. Teleurstellend is het wel, maar je weet wel dat het kan gebeuren in deze sport.
Fapje gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:43 schreef franklop het volgende:
[ instagram ]
Laat ik dan maar een nuttige bijdrage hier doen.
Zuur zeg, Een corrupte bond dus met weinig verstand van zaken, als je vriendin eigenlijk gewoon de beste Braziliaanse biatlete isquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ze was in de World Cup afgelopen seizoen minutenlang in beeld, veel meer dan de winnares
En bijvoorbeeld oneerlijk is dat ze het op moet nemen tegen iemand die mee mag doen aan juniorenwedstrijden. Daar kun je véél makkelijker goede punten scoren (punten in het langlaufen uitleggen aan een 'leek' is wat lastig, dus laten we het zo noemen), dat kun je niet vergelijken met seniorenwedstrijden, in elk geval niet één op één. Toch doet de Braziliaanse bond dat, dus degene die mee mag doen aan juniorenwedstrijden, die doorgaans ver achter haar eindigt, heeft zo een enorm voordeel met het oog op een olympisch startbewijs, ook al is ze hooguit de nummer vier binnen Brazilië.
Dat is frustrerend, en dan hebben we het er nog niet eens over dat ze min of meer gedwongen wordt om overal in wedstrijden te starten waar het heel kut is om goede punten te scoren (er zijn wedstrijden waar je dat prima kunt doen, maar 'neuh doen we niet'), dat nota bene zelfs een nieuw paar wedstrijdsokken niet bekostigd wordt door de bond - terwijl anderen elk seizoen weer zonnebrillen van 400 euro en dat soort meuk krijgen - en meer van dat soort ongein.
Het is irritant, maar goed, dan maar gewoon harder gaan. En in Nederland trainen wanneer mogelijk.
1 finale is wel heel weinig ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar met zes deelnemers, die in meer of mindere mate allemaal wel finalewaardig zijn, verwacht je wel iets
Langlaufen ipv biatlonquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zuur zeg, Een corrupte bond dus met weinig verstand van zaken, als je vriendin eigenlijk gewoon de beste Braziliaanse biatlete is
Kan ze voor Milaan 2026 niet gewoon voor Nederland uitkomen, als dat lukt met naturalisatie? De concurrentie bij de biathlon hier lijkt me niet zo groot?
De NOS heeft de rechten niet om andere sporten te laten zien dan live. Want Discovery+ heeft die opgekocht.Voor heel europa. Dat gaat niet meer veranderen.quote:
NOS is he-le-maal de weg kwijtquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1 finale is wel heel weinig ja.
Waarom gaan ze weer naar Heemskerk? Dit hebben we toch al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |