Hij lijkt nu een beetje op Guido Weijersquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Ik vind dat Jelle er best slecht uit zietMaar goed, het had nog veel slechter kunnen zijn.
Ze gaan gewoon drie kwartier vollullen..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:05 schreef Redefine het volgende:
Mischien kan de NOS nog even extra naar de reclame.
Ik wilde net zeggen dat het wel echt goed is om Van Gorkom zo te zien. Prima verstaanbaar praten, hooguit wat langzaam en hier en daar een woordje dat wat lastig is, maar verder valt het mee. Niks vergeleken met vóór zijn ongeluk natuurlijk, maar voor iemand waarvan gezegd werd dat hij een kasplantje zou zijn...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Ik vind dat Jelle er best slecht uit zietMaar goed, het had nog veel slechter kunnen zijn.
Dat is pijnlijk.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij lijkt nu een beetje op Guido Weijers
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon drie kwartier vollullen..
Ik vind het wel meevallen, hij had ook een kasplant kunnen zijn. En kan nog verder revaliderenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed gereekst allen.
Dat mag je hopen, maar garanderen doe ik het niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.
Bij de NOS weet je het nooit nee.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, maar garanderen doe ik het niet.
BBB approvesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel lollig dat al die BMX'ers echt van die ontzettende boeren zijn.
Medaljes voor de provincie.
Op een boerderij kun je nog wel wat pacourtjes bouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vind ik niet heel verrassend.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op een boerderij kun je nog wel wat pacourtjes bouwen.
Wel lekkerder dan steeds weer van die stedelijke accentjesquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso, waarom ga je nu herhalen? Net of er op dit moment mensen kijken die dit nog niet gezien hebben. Maar goed, de ZDF gaat het wel uitzenden lijkt me.quote:
Nee, want daar hebben ze niet de juiste duider voor in de studio.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze wel live naar het roeien gaan.
Je bedoelt Gooise accentjes.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel lekkerder dan steeds weer van die stedelijke accentjes
Leuk filmpje is dit. Al mag ik hier natuurlijk niks positiefs zeggen over Tietema.quote:
Jelle, kijk jij tijdens de Spelen ook naar een sport als roeien?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, want daar hebben ze niet de juiste duider voor in de studio.
Ik denk dat ze het doen, omdat ze zich anders geen raad weten met de situatie. Op dit moment moet je improviseren. Maar ja dan moet je wel capabel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sowieso, waarom ga je nu herhalen? Net of er op dit moment mensen kijken die dit nog niet gezien hebben. Maar goed, de ZDF gaat het wel uitzenden lijkt me.
Jelle, heb jij weleens een snoek gedaan?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Jelle, kijk jij tijdens de Spelen ook naar een sport als roeien?
Overal mag dat.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Leuk filmpje is dit. Al mag ik hier natuurlijk niks positiefs zeggen over Tietema.
Nee, dat niet. Als ik hier zo in de regio kijk liggen de baantjes ook alleen maar in de dorpjes.quote:
Ik zag net dat hij de schoolkrant in z'n hand had.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:18 schreef Szura het volgende:
Jeroen Steek met z'n arm voor z'n buik altijd
Het is natuurlijk een soort motorcross light. Lekker zand happen. Je hebt de keuze tussen het rijden van een monstertruck, een crossmotor of zo'n fietsje.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Als ik hier zo in de regio kijk liggen de baantjes ook alleen maar in de dorpjes.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Die gozer in de studio is niet meest geschikte voor tv.
Die presentator moet echt woorden uit z’n mond zuigen
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Jij bent af.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:05 schreef RipCity het volgende:
Ja, als je er iets meer van weet dan alleen 'oh dit is iemand in een studio' wel ja.quote:
Dat Pajon haar heat nog won was wel echt waanzinnig.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel eigen schuld Laura vind ik. We gaan maar juichen voor Pajon.
Dank!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, als je er iets meer van weet dan alleen 'oh dit is iemand in een studio' wel ja.
Stel je voor dat ie niet mee had gedaan i.v.m. die knie.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:09 schreef heywoodu het volgende:
En dan uitgerekend Kimmann met z'n knie die als enige goed gaat en ook echt soeverein was
Dom geluk, maar ach dat mag gebeuren.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat Pajon haar heat nog won was wel echt waanzinnig.
Ja echt hèquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb weer flashbacks naar de eerste drie dagen van de Spelen
Kimmann niet.quote:
Dit worden er 2.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al blij met 3 finaleplaatsen in totaal, kan er ook goed maar 1 zijn.
Ik zet maar in op 2: Kimman en Baauw en dan moet Van Gendt hopelijk nog van ver komenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben nu al blij met 3 finaleplaatsen in totaal, kan er ook goed maar 1 zijn.
Dat is de enige die zich er aan onttrekt inderdaad.quote:
Bij de mannen heb ik weinig met wat er nu hoog staat. Bij de vrouwen genoeg andere dames die voor mij ook mogen winnen ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 04:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Er is meer dan het vlaggetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |