Ja. Ja. Omdat ik een bovenmatige interesse in het weer en zaken daaromheen, zoals weerstatistieken, heb.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ff ter info, heb jij gelezen hoe die homogenisaties werken bij het KNMI en begrijp je het ook? Waarom heb je het gelezen?
Hoe bedoel je? Zoals ik hier vlak boven heb gedaan voor 80+'ers of iets anders?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wil je dezelfde grafiek repliceren maar dan met alle weken?En optellen vanaf 0
Niet om het een of ander, maar je gaf net wel wat wijs advies:quote:, i.v.m. Devlins autisme.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zou een gigantische zegen zijn als jij eens op de inhoud zou gaan ipv op de persoon, met je kennis.
Hij is wel vasthoudend ja.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
ludo is de kwaadste niet, maar van maandenlang in dezelfde cirkeltjes discussiëren wordt iedereen een beetje kriegelig.
Hij had een punt dat ventilatie belangrijk was, maar zat fout dat het de hoofdreden van verspreiding is. Maar is best een kneus ja.. Alles wat ie de afgelopen jaren/decennia gedaan heeft is mislukt.. Zijn best wat mensen die zijn bloed kunnen drinken na o.a. het "Steve Jobs scholen" debacle.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho Maurice een kneus noemen?
Waarom? Veel had hij goed, zo ook het lucht verspreidings effect en de ventilatie norm.
Het is gewoon irritant dat alles wat ik inbreng door hem weg gezet wordt als ondeugdelijk onderzoek.. Of dat experts/wetenschappers die ik aanhaal allemaal heksen en weet ik veel wat zijn..quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:53 schreef Isdatzo het volgende:
ludo is de kwaadste niet, maar van maandenlang in dezelfde cirkeltjes discussiëren wordt iedereen een beetje kriegelig.
Of dat een statist een kneus genoemd wordt?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat alles wat ik inbreng door hem weg gezet wordt als ondeugdelijk onderzoek.. Of dat experts/wetenschappers die ik aanhaal allemaal heksen en weet ik veel wat zijn..
Hoe kan je dan nog discussie voeren..
Lol.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Percentages laten niks zien. Absolute getallen wel
Okay, interessant, misschien dat ik er een keer op terug kom als ik het gelezen heb danquote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Ja. Omdat ik een bovenmatige interesse in het weer en zaken daaromheen, zoals weerstatistieken, heb.
Maar willen we de 'verdwenen' hittegolven hier weer gaan bespreken? Ik heb in elk geval alles gezegd wat ik erover wilde zeggen.
Nee precies dat idd.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
Hoe bedoel je? Zoals ik hier vlak boven heb gedaan voor 80+'ers of iets anders?
Iemand die bewezen oplichter is.. Ja die kan je wel een kneus noemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of dat een statist een kneus genoemd wordt?
Hij begint wss met tellen vanaf week 40 jaar ervoor, waarom? Geen idee, maar niet van belang.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij is wel vasthoudend ja.
Er valt me nu trouwens wat op en dat is dat de y-assen van De Hond en mij hele andere getallen laten zien. Ik kom bij 80+'ers pas op 3% zo richting week 11, hij vanaf week 3. Curieus.
Ook niet, zie uitgaan in bars, zie carnaval.... Maar okay.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:01 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Hij had een punt dat ventilatie belangrijk was, maar zat fout dat het de hoofdreden van verspreiding is. Maar is best een kneus ja.. Alles wat ie de afgelopen jaren/decennia gedaan heeft is mislukt.. Zijn best wat mensen die zijn bloed kunnen drinken na o.a. het "Steve Jobs scholen" debacle.
Slecht gekozen naam ook.. Zeker in de huidige tijd nu Google zich diep genesteld heeft in het onderwijs
Koopmans is idd een heks,quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant dat alles wat ik inbreng door hem weg gezet wordt als ondeugdelijk onderzoek.. Of dat experts/wetenschappers die ik aanhaal allemaal heksen en weet ik veel wat zijn..
Ach Maurice zijn hersenspinsels accepteer je ook blindquote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Lol.
Naja tis wel mooi geweest, met dit soort rare hersenspinsels valt er niks te halen uit in discussie gaan.
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ach Maurice zijn hersenspinsels accepteer je ook blind
Neehoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Iemand een heks noemen is natuurlijk het ultieme kritisch zijn.
Maar goed heb al vaker de indruk gekregen bij jou dat je intelligente vrouwen eng vindt
Er waren in diezelfde periode, met dezelfde maatregelen, die soms wel en soms niet nageleefd werden, overvolle ziekenhuizen met covid patienten. Het geeft aan dat de griep en covid totaal verschillend zijn.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Even met alle goede bedoelingen hoor.
Als je een jaar 0,0 griep gemeten/geconstateerd hebt, met wat milde maatregelen. Die soms wel, vaak niet werden nageleefd. (Zie verpleeghuizen)
Dan is je conclusie dat Covid heul erg is en Influenza eigenlijk niets voorstelt.
En dat er ook echt geen influenza is geweest.
Nou dan kan je niet analyseren.
Dat kan ook niet, wanneer alles al bij voorbaat als MSM propaganda wordt weggezet.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 20:24 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, wanneer alles al bij voorbaat als MSM propaganda wordt weggezet.
Daarom vind ik hier in BNW discussie voeren erg vermoeiend en dus zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |