Zou je dan niet sowieso even bellen? Al een uur?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt het ook. Zit nu al vanaf 20:45
Ligt er aan wie die st heeft denk ik. Vaak wel als ik bel is de ambu zo hier. Maar dat wil ik niet wacht wel even af.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel een hap die doorpakt, en niet eentje die telefonisch probeert je klacht af te handelen?
Ik heb een keer gehad 5 uurquote:
Kan jren duren als je pech hebt. Neem zo een extra betablokker in. Maar mag pas na 2 uur.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zou je dan niet sowieso even bellen? Al een uur?
niet te lang wachten dan... sterktequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Dan rustig wachtenquote:
Laten we hopen dat het stabiliseert .. sterktequote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Jeetje dat is niet niks, ik duim voor je.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Gelukkig maar.
Ze hebben mij er al twee keer voor opgehaald hopelijk dit keer niet
Dan voor vanaf dat de buik leeg isquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:38 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nah.. ik kan nu niks eten, eerst moet die buik leeg.... zal nog een nieuwe fles water pakken...
Het enge vind ik op zo moment alleen zitten.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan rustig wachten
(ik ga pas na 24 uur een keer denken aan het ziekenhuis bellen)
Dan iemand bellen die bij je komt zitten?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enge vind ik op zo moment alleen zitten.
Woont je dochter niet vlakbij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Hopelijk wordt het snel minder.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:
normaal hebben we wel suikervrije snoep, maar nu dus niet....quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan voor vanaf dat de buik leeg is
Wat bij mij wel eens per ongeluk werkte was suikervrij snoep, iets teveel en het ging te rap. Die zoetstoffen zijn echt mega laxerend.
Neem dat ook niet meer daarom
Kan je niemand bellen Dot?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bellen als je je heel naar voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Het is gewoon eng en voel mij heel naar. Ik ben alleen wacht nog even af of het zakt anders bel ik even de hap
Hopelijk kun je hier af en toe wat typen. Dan zit je toch niet helemaal alleen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand die het weet.... misschien is ze nu aan het bellen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:14 schreef shiitake het volgende:
Sorry, ik was net eventjes weg. Hopelijk gaat het nog goed met je Dot.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:15 schreef FANNN het volgende:
[..]
Niemand die het weet.... misschien is ze nu aan het bellen?
Ja ik hoop het ook... of haar dochter of de hap...quote:
Nou als het zo erg is zal ze wel niet kunnen slapen denk ik... maar wie weet...quote:
Hiermee slapen is echt amper te doen. Zeker als je loopt te stressen erbijquote:
Hoop het ookquote:
Ja dat bedoel ik.... misschien is ze wel even gaan liggen....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hiermee slapen is echt amper te doen. Zeker als je loopt te stressen erbij
ja, ik hoop het ook...quote:
misschien komt dat nog...quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja had nog wel een post verwacht eigenlijk.
Doen waar jij tot rust van komtquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ben er nog. Nog hetzelfde. Niet gebeld wel extra tablet ingenomen maar heb niet zo puf om te posten. Ga nog niet naar bed. Als ik dit heb loop ik me rot naar de toilet. Waar al die plas dan vandaan komt.
Ah... nee ik dacht al dat je niet zou slapen... je hoeft niet te posten... we denken aan jequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
Ben er nog. Nog hetzelfde. Niet gebeld wel extra tablet ingenomen maar heb niet zo puf om te posten. Ga nog niet naar bed. Als ik dit heb loop ik me rot naar de toilet. Waar al die plas dan vandaan komt.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:21 schreef Dotteke het volgende:
O zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. De dokter legde mij toen jit dat je lichaam heel hard werkt als dit hebt. Vandaar dat je je daarna ook een paar dagen moe voelt. Dat vele plassen kwam omdat je nieren ook sneller gaan werken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen waar jij tot rust van komt
En iemand bellen in deze die bij je komt zitten mag echt hoor.
Dat plassen herken ik, grappig om te zien wat dat dan doet op de weegschaal
Dank je. Dat is liefquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:23 schreef FANNN het volgende:
[..]
Ah... nee ik dacht al dat je niet zou slapen... je hoeft niet te posten... we denken aan je
Het scheelt bij mij soms 2 of 3 kilo, alleen wel na minstens 24 uurquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zal morgen eens op de weegschaal gaan staan. De dokter legde mij toen jit dat je lichaam heel hard werkt als dit hebt. Vandaar dat je je daarna ook een paar dagen moe voelt. Dat vele plassen kwam omdat je nieren ook sneller gaan werken.
Ik heb geen stress maar het hoort er wel bij volgens de cardio alles werkt sneller in je lijf tijdens dit. Ook je nieren. 24 uur pppffff ik vond 5 uur al lan. Ze wilde mij toen gaan klappen. Maar voor het zover was ging het vanzelf over gelukkig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het scheelt bij mij soms 2 of 3 kilo, alleen wel na minstens 24 uur
Het vele plassen heb ik ook niet iedere keer, geloof dat het ook iets met stress is.
Ben je al een keer geklapt?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen stress maar het hoort er wel bij volgens de cardio alles werkt sneller in je lijf tijdens dit. Ook je nieren. 24 uur pppffff ik vond 5 uur al lan. Ze wilde mij toen gaan klappen. Maar voor het zover was ging het vanzelf over gelukkig.
wat betekent dat dan?quote:
Cardioversie.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat betekent dat dan?géén idee... klappen?
Nee gelukkig niet. jij?quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al een keer geklapt?
Het is als het zo lang is vaak ook niet dat je hartslag heel hoog is. Vaak daalt ie wel, maar blijft ie onregelmatig.
Ja, 4 keer al.quote:
Zo schok die ze geven bij een hartstilstandquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
wat betekent dat dan?géén idee... klappen?
O jakkes. Lijkt mij heel naar.quote:
Merk je niets van, gaat onder narcose.quote:
oh.. dat klinkt ook wel éng zeg....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cardioversie.
Heel gecontroleerd het hart resetten door stroom.
zó!quote:
Ja ik heb ook even gegoogeld ... nooit geweten....quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo schok die ze geven bij een hartstilstand
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Merk je niets van, gaat onder narcose.
Ze brengen je weg, shock, en weer wakker.
Duurt een minuut of 5 dat je weg bent.
(als alles ineens goed gaat dan)
Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.
Kreeg wel mee als ik het voelde beginnen om niets meer te eten of te drinken in geval van….
Het klinkt echt enger dan het is. T is niet net als op tv met die padels in de handen.quote:
Beterschap Dottekequote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Hoop het niet nodig te hebben.
Kreeg wel mee als ik het voelde beginnen om niets meer te eten of te drinken in geval van….
Oké... ik heb veel meegemaakt met die hartoperatie maar dat heb ik nooit gehad,,, dat klappen dan..quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het klinkt echt enger dan het is. T is niet net als op tv met die padels in de handen.
Ik had deze onder de knopquote:
Dank je Domniquote:
Niet te lang mee blijven lopen hoor Dot, anders gewoon 112 bellen, maar ik hoop dat je snel opknapt en dat niet nodig isquote:
Veel beterschapquote:
Dat lijkt me toch enger een hartoperatie zoals jij die had. Dat klappen merk je echt niets van als patient.quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:48 schreef FANNN het volgende:
[..]
Oké... ik heb veel meegemaakt met die hartoperatie maar dat heb ik nooit gehad,,, dat klappen dan..
wel dat hartfibrilleren,,, dat voelde niet fijn...
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch enger een hartoperatie zoals jij die had. Dat klappen merk je echt niets van als patient.
Jij had toch 2 dingen ? Herseninfarct en pas daarna die infectie aan je hart kleppen of zo ?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanmaar het is wel daarvoor wel moeilijk,,,
want je moet eerst 6 weken is het ziekenhuis blijven en met zo'n paal die je over naar toe moet slepen
en a;s ik in de gang... want je mag niet de afdeling af... en ik ging in de gang lopen dan kwamen ze weer halen
want door dat kastje konden ze precies zien of je teveel deed... die operatie zelf voel je niks van... maar daarna moet je in het ziekenhuis revalideren.. weer leren praten, schrijven, lezen klok kijken etc. etc.
Daar begonnen ze pas ná de operatie mee, al kon ik ondertussen wél al een klein beetje praten hoor, een klein beetje dan![]()
Dat is in het begin helemaal niet kon praten was véél enger vond ik... alleen onverklaarbare klanken![]()
dát was pas éng...
Maar goed... dat voorbij....
Ik ga Dot staks weer beter voelt óf op tijd gaat bellen...
Voor vandaag ga ik afsluiten...
Dus Dot... take care!![]()
en voor jullie welterusten!
doei doei...
oei, wat had je allemaal?quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit maar 1 van die keren was bijna mn laatste geweest
Thnx, Hoop ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet te lang mee blijven lopen hoor Dot, anders gewoon 112 bellen, maar ik hoop dat je snel opknapt en dat niet nodig is
Thnx GOAquote:
Doe mijn best. Jij hebt je portie ook wel gehad.quote:Op woensdag 28 juli 2021 23:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou jah het viel wel mee eigenlijk... je voelt er niks vanmaar het is wel daarvoor wel moeilijk,,,
want je moet eerst 6 weken is het ziekenhuis blijven en met zo'n paal die je over naar toe moet slepen
en a;s ik in de gang... want je mag niet de afdeling af... en ik ging in de gang lopen dan kwamen ze weer halen
want door dat kastje konden ze precies zien of je teveel deed... die operatie zelf voel je niks van... maar daarna moet je in het ziekenhuis revalideren.. weer leren praten, schrijven, lezen klok kijken etc. etc.
Daar begonnen ze pas ná de operatie mee, al kon ik ondertussen wél al een klein beetje praten hoor, een klein beetje dan![]()
Dat is in het begin helemaal niet kon praten was véél enger vond ik... alleen onverklaarbare klanken![]()
dát was pas éng...
Maar goed... dat voorbij....
Ik ga Dot staks weer beter voelt óf op tijd gaat bellen...
Voor vandaag ga ik afsluiten...
Dus Dot... take care!![]()
en voor jullie welterusten!
doei doei...
Ribben is wel pijnlijk toch, kan ook geen gips omquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
3 gebroken ribben en een vrachtwagen die gelukkig net niet te dicht op me zat ...
Nee en ben er een paar jaar later nog een keer op gevallen ... voel het nog steedsquote:Op woensdag 28 juli 2021 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ribben is wel pijnlijk toch, kan ook geen gips om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |